• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

C5D546D3-8865-48F2-A793-84589648C8B1.jpeg
Vad tycker ni om lÀngden pÄ lÀnkarna?
KÀnns lite som de Àr i obalans dÄ ena sidan Àr betydligt lÀngre Àn den andra. Claspen hamnar liksom snett.
Blir det ofta sÄ eller bör jag gÄ tillbaka till AD och se om det gÄr att lösa pÄ nÄgot sÀtt?
Finns ju olika lÀngder pÄ OF att vÀlja mellan, borde gÄ att hitta en kombo med bÀttre balans. Kolla med AD om att byta till olika lÀngder

C5D546D3-8865-48F2-A793-84589648C8B1.jpeg
Vad tycker ni om lÀngden pÄ lÀnkarna?
KÀnns lite som de Àr i obalans dÄ ena sidan Àr betydligt lÀngre Àn den andra. Claspen hamnar liksom snett.
Blir det ofta sÄ eller bör jag gÄ tillbaka till AD och se om det gÄr att lösa pÄ nÄgot sÀtt?
Ligger klockan skönt och inte rullar pÄ handleden sÄ Àr det vÀl ok. Jag har alltid spÀnnet lite förskjutet mot klockan sex, kÀnns bekvÀmast sÄ för mej.

Ligger klockan skönt och inte rullar pÄ handleden sÄ Àr det vÀl ok. Jag har alltid spÀnnet lite förskjutet mot klockan sex, kÀnns bekvÀmast sÄ för mej.
NÀr jag drog Ät den 5mm med easy link sÄ blev balansen bÀttre.
Jag har ocksÄ spÀnnet lite förskjutet mot klockan sex, kÀnns som sagt bÀttre.

NÄn som vet vad Cosmographen, ref 6265 frÄn 1976 gÄr för i dag? Allt original, icke polerat.

Testa dÀr, sÄ fÄr du bra svar.

Tillbaka
Topp