Dags att casha ut?Helt +*^%# sjukt Àr det iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Dags att casha ut?Helt +*^%# sjukt Àr det iaf
Nja, jag Àr skeptisk.Dags att casha ut?
Hahaha ja marknaden Àr galen, jobbig att kliva in och brösta 235% prisökning mot list om man inte fÄr en för det. Men vafan har man fÄtt den för list sÄ Àr ju det dunder och vill man ha en sÄ Àr det ju annars bara att pröjsa och vara gladHelt +*^%# sjukt Àr det iaf
KÀnner samma. Inte för att jag vill / behöver, men vÄgar inte sÀlja av nÄgot. Blir ju döden om man vill köpa tillbaka senNja, jag Àr skeptisk.
tÀnker lite sÄ hÀr: SÀlja nu och sen Ängra sig och köpa tillbaka för 20-100% till. Nej tack
Exakt! Jag ska ocksĂ„ sitta lugnt i bĂ„ten, tĂ€nk om jag haft kvar alla Rolex⊠nu har inte rĂ„d med alla dom iafâŠKĂ€nner samma. Inte för att jag vill / behöver, men vĂ„gar inte sĂ€lja av nĂ„got. Blir ju döden om man vill köpa tillbaka sen
MÄste ju bli SunDAYtona dÄ F1 alltid avgörs pÄ söndagarDaytona Àr ju en varje dag klocka men ska vi införa en day, vilka dagar gÄr racen...
Tredje Daytonan nu?Bara en bra klocka och krispiga sneakers.
Den dÀr var ju faktiskt ok och inte sÄ mainstreamBara en bra klocka och krispiga sneakers.
Verkar vara beroendeframkallande.Tredje Daytonan nu?
Jag vÀntar sjÀlv pÄ en.Nja, jag Àr skeptisk.
tÀnker lite sÄ hÀr: SÀlja nu och sen Ängra sig och köpa tillbaka för 20-100% till. Nej tack
Gissningsvis blir det svÄrt. Besök din lokala AD, hitta en sÀljare du klickar med stÀll frÄgan Àr mitt bÀsta tips.Jag var i Köpenhamn idag och de hade faktiskt en massa trevliga klockor inne pÄ Rolex butiken, tyvÀrr bara display models, men ÀndÄ kul att Àntligen fÄ testa lite.
Testade en Daytona pĂ„ oysterflex och vart lite kĂ€r faktiskt, hur ser det ut pĂ„ tillgĂ€nglighet pĂ„ dessa? Ăr det helt hopplöst att fĂ„ stĂ€lla sig pĂ„ en vĂ€ntelista om man inte har nĂ„gon tidigare historik?
Likagarna som att ha pengarna pa banken kan man om man kan (dar fick jag val allt till det med en knorr!) kopa sig en handfull gulddaytonas.
De haller iallfall i nulaget vardet battre an papperslappar eller siffror pa en skarm.
For nagon ranta pa banken vard att prata om finns ju inte langre (Ja i Argentina ar bankrantan 34% och i Venezuela 36% A andra sidan ar inflationen i Argentina 48% och i Venezuela 2719%....)
à h. SÄ Àr det bara, du fick ÀndÄ köpa en BLRO?Ah det sket sig för min del verkar det som. Min AD ansÄg inte att de behövde hÄlla det avtal som DE föreslog för mig för tvÄ Är sedan som gjorde att jag köpte en klocka för 120k, sÄ det verkar inte som de tÀnker lÄta mig köpa nÄn daytona.
Kanske finns det nÄn som ev vill byta bort en? En 126710blro fÄr isÄfall lÀmna mig.
Mvh
Nu kÀnner jag inte till storyn men om det Àr sÄ att du fick plocka ut din BLRO frÄn samma AD har du nog förklaringen dÀr. Varje köp av het modell knuffar dig ju nerÄt i priolistan sÄ lÀnge du inte fortsÀtter att jobba dig sjÀlv uppÄt genom att köpa hyllvÀrmare.Ah det sket sig för min del verkar det som. Min AD ansÄg inte att de behövde hÄlla det avtal som DE föreslog för mig för tvÄ Är sedan som gjorde att jag köpte en klocka för 120k, sÄ det verkar inte som de tÀnker lÄta mig köpa nÄn daytona.
Kanske finns det nÄn som ev vill byta bort en? En 126710blro fÄr isÄfall lÀmna mig.
Mvh
De e lite mer komplicerat. Men jag förstÄr va du menar.Nu kÀnner jag inte till storyn men om det Àr sÄ att du fick plocka ut din BLRO frÄn samma AD har du nog förklaringen dÀr. Varje köp av het modell knuffar dig ju nerÄt i priolistan sÄ lÀnge du inte fortsÀtter att jobba dig sjÀlv uppÄt genom att köpa hyllvÀrmare.
FörstÄr det!Sjukt nöjd
LÄter trist! Hoppas det löser sig. HÀr, ta lite chokladDe e lite mer komplicerat. Men jag förstÄr va du menar.
Den ena stod jag i kö för som alla andra (och hade gjort I 18 mÄnader) nÀr DE KOM TILL MIG med erbjudandet att om jag köpte en av tvÄ klockor nu "idag" sÄ lovade de qtt de skulle leverera en daytona inom 24 mÄnader, aldrig hört ett ord om att jag skulle fÄ vÀnta pÄ den andra (Àven om jag ju faktiskt vÀntade 3 Är drygt pÄ den) dock hade jag accepterat om det hade varit sÄ att det var Daytonan de levererade Ä den andra jag fick avstÄ, eftersom den hade ingen sagt att "köper su den hÀr qÄ fÄr du köpa inom" om..
Men fÄr se, har krÀvt att fÄ tala med topparna nu, jag tycker inte om nÀr folk pissar mig pÄ ryggen och lÄtsas som att det regnar...
Prövade denna skönhet i helgen men kan inte bestÀmma mig om det Àr denna eller WG version som gÀller för mig... kluven.LÄter trist! Hoppas det löser sig. HÀr, ta lite choklad
à tack! Det var snÀllt, du ska intw ha den sjÀlv dÄ?LÄter trist! Hoppas det löser sig. HÀr, ta lite choklad
Jag velade om samma sak faktiskt. Vet inte om jag gjorde rÀtt val. Om inte annat fÄr man vÀl försöka fixa en WG ocksÄ!Prövade denna skönhet i helgen men kan inte bestÀmma mig om det Àr denna eller WG version som gÀller för mig... kluven.
KÀnner tyvÀrr igen det dÀrà h. SÄ Àr det bara, du fick ÀndÄ köpa en BLRO?
jag har köpt hyllvÀrmare för 350k hos min AD men vÀnner som aldrig ens satt en fot i butiken fÄr plocka ut Pepsin (enda klockan jag stÄtt/stÄr i lista för) före mig.
Ăven tingat en Daytona (som fanns i butiken, TT) i butiken som jag skulle hĂ€mta upp men den hade de sĂ„lt till en annan nĂ€r det var dags. Har vĂ€l tio historier till men AD skiter i dig sĂ„ lĂ€nge du inte Ă€r dĂ€r inne varje vecka och tigger bubbel.
Det dÀr Àr en riktig daytona!16520.....
LÄter trist! Hoppas det löser sig. HÀr, ta lite choklad
Och ÀndÄ fortsÀtter du gÄ till samma AD?à h. SÄ Àr det bara, du fick ÀndÄ köpa en BLRO?
jag har köpt hyllvÀrmare för 350k hos min AD men vÀnner som aldrig ens satt en fot i butiken fÄr plocka ut Pepsin (enda klockan jag stÄtt/stÄr i lista för) före mig.
Ăven tingat en Daytona (som fanns i butiken, TT) i butiken som jag skulle hĂ€mta upp men den hade de sĂ„lt till en annan nĂ€r det var dags. Har vĂ€l tio historier till men AD skiter i dig sĂ„ lĂ€nge du inte Ă€r dĂ€r inne varje vecka och tigger bubbel.