Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Salange papperslappspengar ar vardelosa (och varfor skulle de nu helt plotsligt aterfa nagot reellt varde...)Utvecklingen pÄ Daytona i Àdelmetall senaste Äret, undrar hur lÀnge utvecklingen fortsÀtter?
Kolla pÄ föregÄende sidaKolla dÄ pÄ WG med meteorit-tavla. Helt sinnessjuka priser.
Haha. DÀr ser man!Kolla pÄ föregÄende sida
Ăr det stĂ€ngda listor till Daytona oysterflex?Kolla dĂ„ pĂ„ WG med meteorit-tavla. Helt sinnessjuka priser.
Ăr det stĂ€ngda listor till Daytona oysterflex?Utvecklingen pĂ„ Daytona i Ă€delmetall senaste Ă„ret, undrar hur lĂ€nge utvecklingen fortsĂ€tter?
Vad jag förstĂ„tt frĂ„n andra medlemmar Ă€r det stĂ€ngda listor hos AD i Sverige, verkar vara mycket begrĂ€nsad tillgĂ„ng generellt Ă€ven utomlandsĂr det stĂ€ngda listor till Daytona oysterflex?
Ăr det stĂ€ngda listor till Daytona oysterflex?
Trodde de var hyfsat lÀtta att fÄ tag pÄ hos AD.
By allocation onlyVad jag förstÄtt frÄn andra medlemmar Àr det stÀngda listor hos AD i Sverige, verkar vara mycket begrÀnsad tillgÄng generellt Àven utomlands
Aha ok!Vad jag förstÄtt frÄn andra medlemmar Àr det stÀngda listor hos AD i Sverige, verkar vara mycket begrÀnsad tillgÄng generellt Àven utomlands
Desto roligare nÀr det efterlÀngtade samtalet kommerBy allocation only
Dvs Hor inte av dig ang en Daytona. Ar du bra nog kund sa hor vi av oss nar vi kan erbjuda dig en. Och hor du ingenting sa beror det pa DIG inte OSS......
Desto roligare nÀr det efterlÀngtade samtalet kommer
Har aldrig klÀmt pÄ en PM men gissar att det Àr en hÀrlig vikt i den dÀrVisst ar det sa.
Vore jag inte teknisk idiot sa skulle jag lagga upp en bild jag ocksa.
Men sepafan. Nu funkar det ju!
Har aldrig klÀmt pÄ en PM men gissar att det Àr en hÀrlig vikt i den dÀr
Ja, en sÄn dÀr skulle man ha rÄd med!
Tur man redan har en sedan flera Ă„r tillbaks!
Du ska bara kĂ€nna pĂ„ PlatonanâŠHar aldrig klĂ€mt pĂ„ en PM men gissar att det Ă€r en hĂ€rlig vikt i den dĂ€r
NÀr man lÄnar tjejens leopardtights sÄklart, vilken synHade inte varit helt fel med en Leopard Daytona i samlingen. Men nÀr sjutton skulle man bÀra den.
Hade lÀtt kunnat köra till vardagsklÀdselHade inte varit helt fel med en Leopard Daytona i samlingen. Men nÀr sjutton skulle man bÀra den.
Hade lÀtt kunnat köra till vardagsklÀdsel
KlĂ€mde pĂ„ en förra veckan, har Ă€ndĂ„ haft tvĂ„ Daytonas pĂ„ OF men detta va det tyngsta, nĂ€stan sĂ„ man blev lite off pĂ„ den, men Ă€ndĂ„ inte för det Ă€r sĂ„ jĂ€kla snygg!!Du ska bara kĂ€nna pĂ„ PlatonanâŠ
Fanns platonan i Sverige?KlÀmde pÄ en förra veckan, har ÀndÄ haft tvÄ Daytonas pÄ OF men detta va det tyngsta, nÀstan sÄ man blev lite off pÄ den, men ÀndÄ inte för det Àr sÄ jÀkla snygg!!
Utomlands, men fanns för bestÀllning!!Fanns platonan i Sverige?
Da ar det bara att sla till.Utomlands, men fanns för bestÀllning!!
Ok, jag hade nöjt mej med modellen du visar med svartbruna subdials och lume pÄ indexen, diamantindex hade jag kunnat leva utanUtomlands, men fanns för bestÀllning!!
Vart fanns den tillgÀnglig för bestÀllning?Utomlands, men fanns för bestÀllning!!
Utan att avslöja för mkt sÄ i hemlandet för RolexVart fanns den tillgÀnglig för bestÀllning?