Ohh herregud! Kan Ă„tminstone var ny med plasten kvar men nope!Den billigaste i EU...galet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ohh herregud! Kan Ă„tminstone var ny med plasten kvar men nope!Den billigaste i EU...galet.
Kan det verkligen stÀmma? KÀnns som folk höjer honom till skyarnaDavidSW fÄr inte ens upp dem pÄ annons innan de sÀljs.
DavidSW ar val en av de Grahandlare som ar mest kand och pastas vara 100% serios.Kan det verkligen stÀmma? KÀnns som folk höjer honom till skyarna
Ja, sjukt Àr det. Mina tre sista inköp har ju gÄtt upp över 100% i pris, det Àr en ökning med +500k. Kul att nÄgot gÄr upp nÀr börsen gÄr ned. Inser att det Àr dags att göra ny vÀrdering pÄ klockorna sÄ de blir rÀtt försÀkrade. Hua vilken dyr premie det kommer bli nuDavidSW ar val en av de Grahandlare som ar mest kand och pastas vara 100% serios.
Jag har aldrig gjort nagon affar med honom eller hans firma,men precis som du sa ar allt jag laser positivt. Sa nog tror jag det ar en person man kan gora affar med och vara sa saker som man nu kan vara med nagonting som anda ar begagnat.
Diskuterades flitigt pa Rolexforums om klockorna faktiskt saljs,eller om det ar en medveten strategi fran de flesta Grahandlare att enbart annonsera en eller tva at gangen for att ytterligare trycka pa hur "sallsynta" de ar och darmed trissa priset ytterligare.
Ungefar halften pastar A och andra halvan menar pa att det ar konspiration i grahandlarvarlden.
Vem vet hur det ligger till mer an att de som for 2ar sedan blev utskrattade och dumforklarade nar de gav 25K for en platklocka nu kan kanna sig ratt nojda med sina kop.
Det blev liksom inte billigare trots alla som ylade om varldens undergang och Rolex krasch da det omojligt kunde ga upp mer. Precis som nu.
Ska jag tro pa Chrono24 sa ar min lilla samling upp 14% senaste veckan...Borsen ner=Klockor och andra roliga saker upp kanske?
Man har ju inte tjanat eller forlorat en spann innan man salt. Sa vad nagot ar vart pa papper kan ju kvitta. Men visst ar det roligare nar ett intresse/hobby/alternativ investering/kalla klockor vad du vill inte bara kostar pengar.Ja, sjukt Àr det. Mina tre sista inköp har ju gÄtt upp över 100% i pris, det Àr en ökning med +500k. Kul att nÄgot gÄr upp nÀr börsen gÄr ned. Inser att det Àr dags att göra ny vÀrdering pÄ klockorna sÄ de blir rÀtt försÀkrade. Hua vilken dyr premie det kommer bli nu
Lite extra rÀksallad pÄ dom dÀr
Jag har hört samma sak. MÄnga klockor listas aldrig ens idag utan de gÄr vidare direkt till köpare som grÄisar sourcar klockor till. Om det Àr en privatkund i sista Àndan eller en annan handlare som trejdar vet jag inte.DavidSW fÄr inte ens upp dem pÄ annons innan de sÀljs.
Blev det deal?Provade denna idag. Lite tight men annars sÄ..
Tilltalar mig inte riktigt men typisk GADAProvade denna idag. Lite tight men annars sÄ..
TyvÀrr ej till salu för migBlev det deal?
Nu blir jag nyfiken.TyvÀrr ej till salu för mig
Kan inte svara för Sverige, men i Köpenhamn fanns det visningsklockor nÀr jag var dÀr för nÄgra mÄnader sen.Nu blir jag nyfiken.
har man aven i Sverige borjat med otyget att ha "Visningsklockor"?
Dvs du kan klamma och kanna pa en,men de ar inte tillsalu,du kan inte betalla en,och vantelistor existerar inte heller.
Vad FAN ar poangen med ovanstaende mer an att leda potentiella kunder till andra marken? Men det kanske ar en for handlarna vettig strategi iofs.
Fullt av dem har med....Kan inte svara för Sverige, men i Köpenhamn fanns det visningsklockor nÀr jag var dÀr för nÄgra mÄnader sen.
Denna skulle hÀmtas upp av en lycklig köpare men fick testa den lite försiktigt eftersom jag var sugen pÄ en liknandeNu blir jag nyfiken.
Dvs du kan klamma och kanna pa en,men de ar inte tillsalu,du kan inte betalla en,och vantelistor existerar inte heller.
Vad FAN ar poangen med ovanstaende mer an att leda potentiella kunder till andra marken? Men det kanske ar en for handlarna vettig strategi iofs.
Da hoppas jag man hittar en i skrotladan pa lagret som kommer din vag.Denna skulle hÀmtas upp av en lycklig köpare men fick testa den lite försiktigt eftersom jag var sugen pÄ en liknande
Nu blir jag nyfiken.
Visst har den röda ringar runt sub-dialsen?Va utomlands i helgen och fick testa denna hos en AD, riktigt hÀrlig referens. Den va sÄld med men Àgaren sa att den kunde fÄ ligga i skyltfönstret tills han hÀmtade den.
StÀmmer!!!Visst har den röda ringar runt sub-dialsen?
HÀrlig tyngd i den gissar jag...StÀmmer!!!
KĂ€ndes riktigt grym!!!!HĂ€rlig tyngd i den gissar jag...
Fin! NÀr försvann spÀnnet med ett hÄl i?Plockade fram den hÀr gobiten idag. Fortfarande lika kÀr efter 16 Är.
OsÀker men tror det var 2007. Min Àr frÄn 2006.Fin! NÀr försvann spÀnnet med ett hÄl i?