Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
OsÀker men tror det var 2007. Min Àr frÄn 2006.
Kanske @SWC vet mer exakt.
Vilket skick!Plockade fram den hÀr gobiten idag. Fortfarande lika kÀr efter 16 Är.
Ser nÀstan oanvÀnd ut? ruskigt bra skick!!Plockade fram den hÀr gobiten idag. Fortfarande lika kÀr efter 16 Är.
Grymt snyggt med svart tavla. à ngrar att jag sÄlde min svarta.
Min gamla 116520
Ja, det var en av de sista 116520 med double-tick och Chromalight... Men 116500 lockade sÄ...Grymt snyggt med svart tavla. à ngrar att jag sÄlde min svarta.
Intressant hur TT Daytona , ref 116503 har ökat i pris pÄ andrahandsmarkanden. Pris pÄ AD ligger runt 194 000 och de som finns ute pÄ blocket ligger pÄ 255 000kr minst. För inte sÄ lÀnge sedan var det knappt de sÄldes över retail frÄn AD.
Tror ni det blir ett nytt normallĂ€ge betrĂ€ffande prisbilden pĂ„ andrahandsmarknaden? Ăr det en tillfĂ€llighet? Vad tror och hur spekulerar ni ?
Du vet att du har en egen trÄd för pengarelaterade Rolex-saker.Vad fan har hant med 116505 Chocolate Dial?
Nu borjar den narma sig 100KUSD begart......
Naturligtvis gor jag det.Du vet att du har en egen trÄd för pengarelaterade Rolex-saker.
VÄgar man röra sig pÄ gatan med en guld-rolex?
Det tycker jag, man kan ju vara lite selektiv med vilka gator man vÀljer dockVÄgar man röra sig pÄ gatan med en guld-rolex?
Har ingen bekymringer med Ä gÄ med denne hvor jeg Þnsker i Oslo. Synd at det kanskje ikke er tilfellet i andre stÞrre byerVÄgar man röra sig pÄ gatan med en guld-rolex?
De röda detaljerna lyfter verkligen! Blev det deal?
VÄgar man röra sig pÄ gatan med en guld-rolex?
No fear bruuuh
Hemligheten med rolex/guld i Stockholm och framförallt i kollektivtrafiken Àr att om du anvÀnder överdrivet mycket antar nog folk att det Àr fake.
Haha fejk eller att du Àr nÄn man inte ska brÄka med
Hemligheten med rolex/guld i Stockholm och framförallt i kollektivtrafiken Àr att om du anvÀnder överdrivet mycket antar nog folk att det Àr fake.
VÀljer bÄda alternativen framför rÄnad!Haha fejk eller att du Àr nÄn man inte ska brÄka med
Den hade jag köptHar möjligheten att plocka upp en 116509 med blÄ tavla till MRSP. Hade ju helst tagit en meteorit men kommer fÄ vÀnta Är pÄ den. Gillar den blÄa ocksÄ men vad tycker ni? Köpa den blÄ nu och vÀxla in den senare om man lyckas komma över en meteorit.
Kop. Erbjudandet kommer formodligen inte tillbaka.Jag sparkar mig sjalv i baken att jag passade nar den erbjods mig.Har möjligheten att plocka upp en 116509 med blÄ tavla till MRSP. Hade ju helst tagit en meteorit men kommer fÄ vÀnta Är pÄ den. Gillar den blÄa ocksÄ men vad tycker ni? Köpa den blÄ nu och vÀxla in den senare om man lyckas komma över en meteorit.
Ja helt klart!VÀljer bÄda alternativen framför rÄnad!
Efter solens nedgÄng ska man vÀl erkÀnna att guldet oftast fÄr vÀnta hemma
Köp. Helt klart.Har möjligheten att plocka upp en 116509 med blÄ tavla till MRSP. Hade ju helst tagit en meteorit men kommer fÄ vÀnta Är pÄ den. Gillar den blÄa ocksÄ men vad tycker ni? Köpa den blÄ nu och vÀxla in den senare om man lyckas komma över en meteorit.