PÄ Minttu dÄ eller?
Helt otroligt vad priset dragit ivÀg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
PÄ Minttu dÄ eller?
Minttu kommer aldrig upp i sitt ratta varde....PÄ Minttu dÄ eller?
Minttu, varm choklad och vispad grÀdde Àr det bÀsta
EDIT: Minttu + mintpucko blev inte supergott tillsammans. För mycket av det goda helt enkelt.
Den dÀr Àr sÄ bra! En av de bÀsta Daytona tycker jag.Tavlan kommer till sin rÀtt nÀr solen tittar fram
Det blinkar förbi nÄgon meteorit pÄ insta dÄ och dÄ, jÀdrar sÄ snygg den ÀrDen dÀr Àr sÄ bra! En av de bÀsta Daytona tycker jag.
Provade den nÀr jag köpte min SS Daytona och har inte riktigt kunnat komma över den sen dess.
SÄ jag blev tvungen att stÀlla mig i kö pÄ en (fast med meteorittavlan) men det kÀnns som att den vÀntan kommer att bli livslÄng
Ja visst Àr den galet lÀcker!Det blinkar förbi nÄgon meteorit pÄ insta dÄ och dÄ, jÀdrar sÄ snygg den Àr
Hoppas du inte behöver vÀnta till döddagar...
Har alltid varit i valet och kvalet vilken som Àr den bÀsta SS Vit eller WG! Meteorittavlan har jag aldrig sett live men ser fantastisk ut pÄ bild!Den dÀr Àr sÄ bra! En av de bÀsta Daytona tycker jag.
Provade den nÀr jag köpte min SS Daytona och har inte riktigt kunnat komma över den sen dess.
SÄ jag blev tvungen att stÀlla mig i kö pÄ en (fast med meteorittavlan) men det kÀnns som att den vÀntan kommer att bli livslÄng
Ja visst Àr den galet lÀcker!
Tror fan det Àr den bÀsta OF kombon... wow.Ja visst Àr den galet lÀcker!
Kan intyga att den Àr jÀkligt snygg IRLTror fan det Àr den bÀsta OF kombon... wow.
Hade velat se IRL
Har du nÄn bild?Kan intyga att den Àr jÀkligt snygg IRL
Meteorit-tavla Àr vÀldigt fint! Personligen tycker jag att den gör sig bÀst pÄ Àdelmetalls-GMT:n.TyvÀrr, knÀppte bara pÄ den jag var intresserad av.
Jag tycker den blir för vit dÀr. Ser mycket bÀttre ut i daytonan, inte alls samma vithet i den tavlan tack vare svaeta subdials.Meteorit-tavla Àr vÀldigt fint! Personligen tycker jag att den gör sig bÀst pÄ Àdelmetalls-GMT:n.
Ja, nÄgot mÄste ju lysa upp universum. Gillar man inte ljusa tavlor ska man inte köpa en meteorit-tavla.SÄg en Meteorit-tavla i Monaco i rosé pÄ Oysterflex pÄ en snubbe. Urtavlan Àr riktigt ljus i verkligheten, sÄg helt ok ut
FelJa, nÄgot mÄste ju lysa upp universum. Gillar man inte ljusa tavlor ska man inte köpa en meteorit-tavla.
Du har sÀkert rÀtt. Meteoriter lyser nog inte upp universum sÀrskilt mycket. Men de gör sig utmÀrkt i klocktavlor!
Oj, alltsĂ„ mitt inlĂ€gg blev fel. DĂ€rav bara âfelâ.Du har sĂ€kert rĂ€tt. Meteoriter lyser nog inte upp universum sĂ€rskilt mycket. Men de gör sig utmĂ€rkt i klocktavlor!
Haha jag bara skojade! Trodde ett tag du var astronomOj, alltsĂ„ mitt inlĂ€gg blev fel. DĂ€rav bara âfelâ.
SĂ„g en live i December pĂ„ Dior i Monte Carlo, den stack ut om man sĂ€ger sĂ„!! Blev mest chockad av att se en!! Frugan blev sur för jag tappa fokuset frĂ„n hennes klĂ€der hos testade Ăr man en watch guy sĂ„ Ă€r man!!Everose med gummi och sundust svart panda, snygg irl? SvĂ„rt att avgöra med vilken tavla den Ă€r snyggast pĂ„ bildâŠ
Vet inte riktigt om vi Ă€r dĂ€r, men kĂ€nns som det. Typ tre veckor senareâŠ..Snart över 400k för en vit 116500?
Den billigaste i EU...galet.Vet inte riktigt om vi Ă€r dĂ€r, men kĂ€nns som det. Typ tre veckor senareâŠ..
Helt otroligt... OmsÀtts dom verkligen för de priserna eller ligger de still hos handlarna med önskeprislappen kvar?Den billigaste i EU...galet.
Helt otroligt... OmsÀtts dom verkligen för de priserna eller ligger de still hos handlarna med önskeprislappen kvar?