• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

Vignette2.JPG

Helt otroligt vad priset dragit ivÀg... :oops:
PÄ Minttu dÄ eller? :D

Tavlan kommer till sin rÀtt nÀr solen tittar fram
1 IMG_1467.png
Den dÀr Àr sÄ bra! En av de bÀsta Daytona tycker jag.
Provade den nÀr jag köpte min SS Daytona och har inte riktigt kunnat komma över den sen dess.
SĂ„ jag blev tvungen att stĂ€lla mig i kö pĂ„ en (fast med meteorittavlan) men det kĂ€nns som att den vĂ€ntan kommer att bli livslĂ„ng 😂

Provade den nÀr jag köpte min SS Daytona och har inte riktigt kunnat komma över den sen dess.
SĂ„ jag blev tvungen att stĂ€lla mig i kö pĂ„ en (fast med meteorittavlan) men det kĂ€nns som att den vĂ€ntan kommer att bli livslĂ„ng 😂
Det blinkar förbi nĂ„gon meteorit pĂ„ insta dĂ„ och dĂ„, jĂ€drar sĂ„ snygg den Ă€r 👍
Hoppas du inte behöver vÀnta till döddagar... :cigar:

Har alltid varit i valet och kvalet vilken som Àr den bÀsta SS Vit eller WG! Meteorittavlan har jag aldrig sett live men ser fantastisk ut pÄ bild!

SÄg en Meteorit-tavla i Monaco i rosé pÄ Oysterflex pÄ en snubbe. Urtavlan Àr riktigt ljus i verkligheten, sÄg helt ok ut ;)

Everose med gummi och sundust svart panda, snygg irl? SvĂ„rt att avgöra med vilken tavla den Ă€r snyggast pĂ„ bild

SĂ„g en live i December pĂ„ Dior i Monte Carlo, den stack ut om man sĂ€ger sĂ„!! Blev mest chockad av att se en!! Frugan blev sur för jag tappa fokuset frĂ„n hennes klĂ€der hos testade :) Är man en watch guy sĂ„ Ă€r man!!

Tillbaka
Topp