Hur ser tillgÀngligheten ut pÄ OF Daytona nu? Vilken typ av guld Àr populÀrast?
Gulguld Àr inga problem att fÄ tag pÄ men vÀrre med everose och Ànnu vÀrre med wg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hur ser tillgÀngligheten ut pÄ OF Daytona nu? Vilken typ av guld Àr populÀrast?
Ok. Brorsan Àr sugen pÄ en i gulguld, sÄ det finns hopp med andra ord.Gulguld Àr inga problem att fÄ tag pÄ men vÀrre med everose och Ànnu vÀrre med wg
Tror knappast gulguld Àr enkel att fÄ tag pÄ med tanke pÄ beg. priserna. pÄ demGulguld Àr inga problem att fÄ tag pÄ men vÀrre med everose och Ànnu vÀrre med wg
Ok. Brorsan Àr sugen pÄ en i gulguld, sÄ det finns hopp med andra ord.
Tror knappast gulguld Àr enkel att fÄ tag pÄ med tanke pÄ beg. priserna. pÄ dem
Kul om det stÀmmer, hört frÄn andra att det Àr stÀngda listor pÄ samtliga OF modeller nÀmligen. TÀnker ocksÄ pÄ att LW krÀnger gulguld OF Daytona för en halv miljon nu. MÀrkligt att det finns marknad för sÄdan prissÀttning kan tyckas för klockor som du skriver gÄr att bestÀlla frÄn AD. Fast Ä andra sidan om grÄhandlare krÀnger stÄl OP med blÄ urtavla för runt 600K Àr det inget konstigt egentligenDet kanske inte Àr sÄ att det finns i skylten men det gick att bestÀlla sÄ sÄnt som igÄr
Det Àr inte alltid sÄ att begpriserna reflekterar tillgÄngen har jag mÀrkt. FrÄga AD Àr underskattat
Jag frÄgade för ca en mÄnad sedan, den enda som eventuellt gÄ att lösa var rosé, ingen möjlighet för mig med YG eller WG. Bör vÀl tillÀggas att jag har noll historik hos den ad:nHur ser tillgÀngligheten ut pÄ OF Daytona nu? Vilken typ av guld Àr populÀrast?
Tror att flertalet av listorna Àr stÀngda pÄ OF... populÀrast skulle jag vilja pÄstÄ Àr: 1. WG 2. RG 3. YG eller vad sÀger övriga?Hur ser tillgÀngligheten ut pÄ OF Daytona nu? Vilken typ av guld Àr populÀrast?
MÄste man kunna visa upp en "oysterflex klocka" för att fÄ köpa oysterflexbanden, eller hur var det nu?Ja till 3,250:- per sida
precis sÄMÄste man kunna visa upp en "oysterflex klocka" för att fÄ köpa oysterflexbanden, eller hur var det nu?
FÄr roffevibbar av dig.MÄste man kunna visa upp en "oysterflex klocka" för att fÄ köpa oysterflexbanden, eller hur var det nu?
Haha Àr ju jÀttetydligt att det Àr RoffeFÄr roffevibbar av dig.
MÄste utforska arkiven hÀr pÄ KS för att fÄ en uppfattning om vem denne Roffe Àr, han nÀmns lite dÄ och dÄ...FÄr roffevibbar av dig.
Vem Àr roffe och vad har jag missat ?FÄr roffevibbar av dig
https://klocksnack.se/members/roffe-persson.19510/Vem Àr roffe och vad har jag missat ?
LÄter fantastiskt roligt hörruJa, ska bli kul att se hur lÀnge jag fÄr vÀnta pÄ min WG med meteorittavlan.
Ja jag tror du kan ha sagt det förut?FÄr roffevibbar av dig.
Ser ut som US handlarna Àr dÀr nu för sprillans?Snart över 400k för en vit 116500?
Sinnes⊠men i ljuset av Tiffany-OP ÀndÄ rimligt.Ser ut som US handlarna Àr dÀr nu för sprillans?
Lw annonserar idag en anvÀnd svart frÄn 2020 för 350ŽSnart över 400k för en vit 116500?
Det har varit prisskillnad mellan de tvÄ hela tiden. NÄgot högre efterfrÄgan pÄ den vita. Dock Àr bÄda fina.Lw annonserar idag en anvÀnd svart frÄn 2020 för 350Ž
Lite fascinerad över att svart ligger lite efter vit i prisutveckling. Jag fÄr för mig att svart Àr minst lika eftertraktad?
Eller missar jag nÄgot annat? Mindre tillverkade/sÄlda av ena modellen? Eller rÄder det bara större hype över den vita?
Edit: Enligt Chrono24 sÄ gjorde svart ett hopp pÄ ca 20ŽpÄ andrahandsmarknaden mellan dec/jan. Gissar att det beror pÄ Rolex prishöjningar och att det dÄ skulle korrelera mot detta.
Japp det Àr jag med pÄ. Och det Àr ju just det jag Àr fascinerad över.Det har varit prisskillnad mellan de tvÄ hela tiden. NÄgot högre efterfrÄgan pÄ den vita. Dock Àr bÄda fina.