• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

Ok. Brorsan Àr sugen pÄ en i gulguld, sÄ det finns hopp med andra ord.
Tror knappast gulguld Àr enkel att fÄ tag pÄ med tanke pÄ beg. priserna. pÄ dem

Det kanske inte Ă€r sĂ„ att det finns i skylten men det gick att bestĂ€lla sĂ„ sĂ„nt som igĂ„r 👍

Det Ă€r inte alltid sĂ„ att begpriserna reflekterar tillgĂ„ngen har jag mĂ€rkt. FrĂ„ga AD Ă€r underskattat 😊

Det kanske inte Ă€r sĂ„ att det finns i skylten men det gick att bestĂ€lla sĂ„ sĂ„nt som igĂ„r 👍

Det Ă€r inte alltid sĂ„ att begpriserna reflekterar tillgĂ„ngen har jag mĂ€rkt. FrĂ„ga AD Ă€r underskattat 😊
Kul om det stĂ€mmer, hört frĂ„n andra att det Ă€r stĂ€ngda listor pĂ„ samtliga OF modeller nĂ€mligen. TĂ€nker ocksĂ„ pĂ„ att LW krĂ€nger gulguld OF Daytona för en halv miljon nu. MĂ€rkligt att det finns marknad för sĂ„dan prissĂ€ttning kan tyckas för klockor som du skriver gĂ„r att bestĂ€lla frĂ„n AD. Fast Ă„ andra sidan om grĂ„handlare krĂ€nger stĂ„l OP med blĂ„ urtavla för runt 600K Ă€r det inget konstigt egentligen 😀

Jag tycker folk var oförtjÀnt taskiga mot stackars Roffe emellanÄt. Han, och hans antagonister, har gett mig mÄnga höga skratt hÀr pÄ forumet. Han Àr en legend

Rest.JPG

UpptĂ€ckte först nu att det sitter kvar plast pĂ„ kronskydden, premium! 😁 😁 😁

Snart över 400k för en vit 116500?
Lw annonserar idag en anvÀnd svart frÄn 2020 för 350Ž

Lite fascinerad över att svart ligger lite efter vit i prisutveckling. Jag fÄr för mig att svart Àr minst lika eftertraktad?
Eller missar jag nÄgot annat? Mindre tillverkade/sÄlda av ena modellen? Eller rÄder det bara större hype över den vita?

Edit: Enligt Chrono24 sÄ gjorde svart ett hopp pÄ ca 20ŽpÄ andrahandsmarknaden mellan dec/jan. Gissar att det beror pÄ Rolex prishöjningar och att det dÄ skulle korrelera mot detta.

Lw annonserar idag en anvÀnd svart frÄn 2020 för 350Ž

Lite fascinerad över att svart ligger lite efter vit i prisutveckling. Jag fÄr för mig att svart Àr minst lika eftertraktad?
Eller missar jag nÄgot annat? Mindre tillverkade/sÄlda av ena modellen? Eller rÄder det bara större hype över den vita?

Edit: Enligt Chrono24 sÄ gjorde svart ett hopp pÄ ca 20ŽpÄ andrahandsmarknaden mellan dec/jan. Gissar att det beror pÄ Rolex prishöjningar och att det dÄ skulle korrelera mot detta.
Det har varit prisskillnad mellan de tvÄ hela tiden. NÄgot högre efterfrÄgan pÄ den vita. Dock Àr bÄda fina.

Tillbaka
Topp