• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

HÀmtar förmodan bland de sista 116519ln hos min AD om tvÄ veckor, kÀnns lite extra kul nÀr de precis presenterade den nya ref. av samma klocka :)
Vad tycker ni? Nya bÀttre eller same same? Nya till höger!

BÀttre index, kronskydd, urverk, ÀndlÀnk pÄ nya kÀnns det som. BÀttre bezel (oklart hur jag kÀnner för stÄlkanten) och subdials pÄ gamla imo

HÀmtar förmodan bland de sista 116519ln hos min AD om tvÄ veckor, kÀnns lite extra kul nÀr de precis presenterade den nya ref. av samma klocka :)
Vad tycker ni? Nya bÀttre eller same same? Nya till höger! KÀnns som största skillnaden Àr becel-insertet som skapar en ring i vitguld runt beceln. Kommer nog dingas rÀtt hÄrt med tiden. Sen har index blivit smalare!!

Daytona.jpg
Med tanke pÄ att du mÄste skriva vilken som Àr den nya sÄ tror jag vÀldigt fÄ kommer skillnad, jag tror inte du kommer Ängra ditt köp, det Àr en vÀldigt fin klocka.

Vad tycker ni? Nya bÀttre eller same same? Nya till höger! KÀnns som största skillnaden Àr becel-insertet som skapar en ring i vitguld runt beceln. Kommer nog dingas rÀtt hÄrt med tiden. Sen har index blivit smalare!!

Daytona.jpg
Gratulerar! Uppskattar att bandhornen nu Àr symmetriska. I övrigt ser jag inga objektiva förbÀttringar utan de övriga förÀndringarna handlar mer om tycke och smak. Huruvida nya urverket Àr mÀrkbart bÀttre Àr jag för oinsatt för att kunna avgöra.

Tror du kommer bli supernöjd oavsett, och skulle sÄ mot förmodan inte vara fallet kan du nog relativt enkelt flippa mot nya refen nÀr den börjar komma ut pÄ marknaden.

Hur populÀra Àr TT:s (116503) hÀr? Vet inte vad som hÀnt med mig, men av nÄgon anledning har jag börjat snegla pÄ en sÄdan med vit tavla. :)

Tt kommer alltid vara kallt.
Verkar inte vara sÄ mÄnga bilder pÄ en sÄdan hÀr i trÄden heller. Verkar som att enda TT:n med nÄgorlunda popularitet Àr GMT CHNR.

Kollade lite pÄ sÀlj-forumet och verkade inte finnas nÄgot dÀr heller. Hur Àr andrahandsvÀrdet om man letar efter en sÄdan? Gissningsvis bör det vÀl gÄ att hitta en till bra pris (nÀra listpris)?

Verkar inte vara sÄ mÄnga bilder pÄ en sÄdan hÀr i trÄden heller. Verkar som att enda TT:n med nÄgorlunda popularitet Àr GMT CHNR.

Kollade lite pÄ sÀlj-forumet och verkade inte finnas nÄgot dÀr heller. Hur Àr andrahandsvÀrdet om man letar efter en sÄdan? Gissningsvis bör det vÀl gÄ att hitta en till bra pris (nÀra listpris)?
Under list bör du kunna fÄ en som Àr nÄgra Är gammal för med lite letande.

Titta utomlands men inom EU om du inte vill resa Àr ett tips.

Under list bör du kunna fÄ en som Àr nÄgra Är gammal för med lite letande.

Titta utomlands men inom EU om du inte vill resa Àr ett tips.
Tack! Chrono24 verkar (som vanligt) vara rÀtt sÄ lÄngt över list. Finns det andra stÀllen man bör kolla pÄ för klockor inom EU (bortsett frÄn vÄrt eget forum)? :)

Tack! Chrono24 verkar (som vanligt) vara rÀtt sÄ lÄngt över list. Finns det andra stÀllen man bör kolla pÄ för klockor inom EU (bortsett frÄn vÄrt eget forum)? :)
Jag tycker större seriösa auktionshus Àr bra.
DÀr blir det inga tokfynd,men heller inte mer Àn dagens marknadsvÀrde.

FYI sÄ var det öppen lista pÄ TT Daytona I höstas hos RobE.

Jag tycker större seriösa auktionshus Àr bra.
DÀr blir det inga tokfynd,men heller inte mer Àn dagens marknadsvÀrde.

FYI sÄ var det öppen lista pÄ TT Daytona I höstas hos RobE.
Tack!

Söker i sÄ fall den tidigare referensen. NyslÀppet verkar ju vara lite större Àn tidigare. Har taniga handleder och den gamla modellen satt som en smÀck.

Tillbaka
Topp