Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vilka kungar!!! Inte helt olikt en sjÀlv idag
Halkade över det hĂ€r om Daytona hĂ€romdagen, modellen var ett mĂ„ste om man i slutet pĂ„ 80-talet identifierade sig som âPaninaroâ och bodde i Milano
Förutom att man peppade pĂ„ burgare och mackor sĂ„ var subkulturen först med mĂ€rken som tillexempel Stone Island och Moncler och inspirerade Pet Shop boys till lĂ„ten med samma namn âPANINAROâ
Precis det jag reagerade pĂ„, förutom att jag fortfarande saknar âcherry on the topâVilka kungar!!! Inte helt olikt en sjĂ€lv idag
Varför ska du sÀlja dÄ?Nog den finaste Rolexen som gjorts enligt mig
SÀljer inte med ett leende haha, pengarna ska in i ett projektVarför ska du sÀlja dÄ?
För det dÀr priset sÀljer han inte det Àr dÄ ett som Àr sÀkertVarför ska du sÀlja dÄ?
Hej mina herrar jag Ă€r ny hĂ€r och tĂ€nkte höra med er erfarenhet kring daytona. Jag stĂ„r sedan 7 Ă„r pĂ„ âvĂ€ntelistaâ för en 116500LN. Jag har hört att möjligt gĂ€llande vĂ€ntelistans existens, relationer ADs osv. Men för er som köpt klockan i första hand hur lĂ€nge fick ni vĂ€nta. NĂ„got av er som vĂ€ntade lĂ€nge. Jag tackar för all tips och ursĂ€kta ifall jag stĂ€ller frĂ„gan i fel trĂ„d.
Han jag köpte av stod i 8 Ă„r innan han fick den sĂ„ din tur kan va snartHej mina herrar jag Ă€r ny hĂ€r och tĂ€nkte höra med er erfarenhet kring daytona. Jag stĂ„r sedan 7 Ă„r pĂ„ âvĂ€ntelistaâ för en 116500LN. Jag har hört att möjligt gĂ€llande vĂ€ntelistans existens, relationer ADs osv. Men för er som köpt klockan i första hand hur lĂ€nge fick ni vĂ€nta. NĂ„got av er som vĂ€ntade lĂ€nge. Jag tackar för all tips och ursĂ€kta ifall jag stĂ€ller frĂ„gan i fel trĂ„d.
116500 har funnits i 7 Är i ÄrHan jag köpte av stod i 8 Är innan han fick den sÄ din tur kan va snart
SÄ han stod pÄ vÀntelistan i 8 Är för att sedan flippa den direkt?Han jag köpte av stod i 8 Är innan han fick den sÄ din tur kan va snart
Hmm, han kanske la till ett Ă„r haha116500 har funnits i 7 Ă„r i Ă„r
Han glömde typ bort att han ens stod i listan sen nÀr den vÀl dök upp hade han tappat intresset, oavsett Àr det inte min grej. Jag ville ha klockan och han ville sÀlja. BÄda gladaSÄ han stod pÄ vÀntelistan i 8 Är för att sedan flippa den direkt?
Hej!
Ska snart hÀmta ut min 116519ln som jag vÀntat lÀnge pÄ. AD vill veta vilken storlek pÄ Oysterflexen jag har. Haft en innan för nÄgra Är sen
men har för mig jag hade F-D. Ska man sÀtta pÄ E-E istÀllet sÄ det Àr lika lÄnga eller ska spÀnnet vid kl 6 vara lite kortare Àn spÀnnet kl12?
Tacksam för lite hjÀlp!
Tack!! LÀste nÄgot om att klockan vrider sig frÄn en annars? Den Àr ju rÀtt tung!
Tack!! LÀste nÄgot om att klockan vrider sig frÄn en annars? Den Àr ju rÀtt tung!
Tack för svar!! Grymt detta forum!!GÀller bÄde pÄ lÀnk som OF.
FÄr man frÄga hur lÀnge du har fÄtt vÀnta pÄ den?Hej!
Ska snart hÀmta ut min 116519ln som jag vÀntat lÀnge pÄ. AD vill veta vilken storlek pÄ Oysterflexen jag har. Haft en innan för nÄgra Är sen
men har för mig jag hade F-D. Ska man sÀtta pÄ E-E istÀllet sÄ det Àr lika lÄnga eller ska spÀnnet vid kl 6 vara lite kortare Àn spÀnnet kl12?
Tacksam för lite hjÀlp!
Haft kontakt med denna AD sen 2019 men aldrig köpt nĂ„got, hĂ€lsat pĂ„ dĂ„ och dĂ„ och bestĂ€llde denna november 2022 och nu kom den. Handlar mer om tur och att dom "tĂ€nker pĂ„ en" nĂ€r de fĂ„r in referensen till affĂ€ren. Ăr tydligen ofta en chef/Ă€gare som bestĂ€mmer vilka som ska fĂ„ de mer eftertraktade modellerna.FĂ„r man frĂ„ga hur lĂ€nge du har fĂ„tt vĂ€nta pĂ„ den?
Inte alls illa. Stort grattis till din nya klocka, en av de bĂ€sta om du frĂ„gar mig.Haft kontakt med denna AD sen 2019 men aldrig köpt nĂ„got, hĂ€lsat pĂ„ dĂ„ och dĂ„ och bestĂ€llde denna november 2022 och nu kom den. Handlar mer om tur och att dom "tĂ€nker pĂ„ en" nĂ€r de fĂ„r in referensen till affĂ€ren. Ăr tydligen ofta en chef/Ă€gare som bestĂ€mmer vilka som ska fĂ„ de mer eftertraktade modellerna.
Tack!!! Det hÄller jag 100% med om!! Tre veckor kvar till leveransInte alls illa. Stort grattis till din nya klocka, en av de bÀsta om du frÄgar mig.
Minns att jag inte tyckte om den dÀr sÄ mycket nÀr jag bara sett den pÄ bilder för jag hade fÄtt för mig att jag inte gillade gul-guld, sen fick jag testa en i Köpenhamn, satan sÄ bra den var. SÄklart var kölistan full etc etc. Men sen dess har den legat dÀr i bakhuvudet och gnagt...
Hade en i Rosé med svart urtavla!! Kom pÄ efter nÄgra mÄnader pÄ armen att jag inte alls trivdes med rosé. I vÄrt kÀra land sticker guldklockor ut vÀldigt mycket sÄ vitguld blir mer anvÀndbart!! Smaksak givetvis men kÀnde mig inte bekvÀm i rosé och gulguld lÀr inte kÀnnas mer under radarn. Men sÄnt lÀr man sig nÀr man faktiskt Àgt klockorna en tid. Dock kan man inte gÄ fel med en Daytona pÄ Oysterflex oavsett guldtyp och urtavla. Grymt bra kombo!!Minns att jag inte tyckte om den dÀr sÄ mycket nÀr jag bara sett den pÄ bilder för jag hade fÄtt för mig att jag inte gillade gul-guld, sen fick jag testa en i Köpenhamn, satan sÄ bra den var. SÄklart var kölistan full etc etc. Men sen dess har den legat dÀr i bakhuvudet och gnagt...
Stort grattis till fin klocka!