Nytt urverk, 4132, med 24h visning pĂ„ subdial. Ăven glasbaksida.Ny Le Mans Daytona i WG
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nytt urverk, 4132, med 24h visning pĂ„ subdial. Ăven glasbaksida.Ny Le Mans Daytona i WG
Oj sĂ„ bra. Oj. Den kommer jag ligga sömnlös överNytt urverk, 4132, med 24h visning pĂ„ subdial. Ăven glasbaksida.
LÀckert!!! En flaska pÄ Franska sydkusten Àr aldrig fel!!
Snygg klocka givetvis, men vilken skÀrpa och ljus i bilden, kanon!
Sitter det en springbar dĂ€r inne? Det ser inte ut som att det finns nĂ„got att âgreppaâ med verktyget i dĂ€r inne. Skulle behöva korta ner gummit lite pĂ„ den sidan
Fasen den Ă€r inte lĂ€tt att fĂ„ tag i. Ăr det meningen att man ska anvĂ€nda ett vanligt bandbytarverktyg för att fĂ„ ur den tro?Yes fjĂ€drande stift
Enklast med en kniv.Fasen den Ă€r inte lĂ€tt att fĂ„ tag i. Ăr det meningen att man ska anvĂ€nda ett vanligt bandbytarverktyg för att fĂ„ ur den tro?
Ush ett av de bÀsta moderna Daytona
Krons ska fÄ en, testa den.En lÄnad bild frÄn nÀtet. Riktigt lÀcker. PÄminner sÄ mycket om vintage men ÀndÄ sÄ modern. Om man bortser att klockan Àr vitguld sÄ ger jag den 10/10!
Löjligt fin! FÄr vi se dig med nya referensen istÀllet inom en snar framtid?
Kanske. Jag Àr inskriven, och om jag nÄgonsin kommer att göra det vet jag inte.Löjligt fin! FÄr vi se dig med nya referensen istÀllet inom en snar framtid?
Ska bli kul att följa nÀr den första dyker upp pÄ forumetKanske. Jag Àr inskriven, och om jag nÄgonsin kommer att göra det vet jag inte.
Ja, hehe. Brukar inte ta bort plast förrĂ€n den börjar lossna av sig sjĂ€lvĂr det hĂ€r plast som börjar lossna?