Plasta av! Grym klocka. Ăr den NOS?Ja, hehe. Brukar inte ta bort plast förrĂ€n den börjar lossna av sig sjĂ€lv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Plasta av! Grym klocka. Ăr den NOS?Ja, hehe. Brukar inte ta bort plast förrĂ€n den börjar lossna av sig sjĂ€lv
Köptes 2015. Bara vĂ€ldigt, vĂ€ldigt sparsamt anvĂ€ndPlasta av! Grym klocka. Ăr den NOS?
Bara jag som tÀnker det borde blir vÀrre att behÄlla plasten kvar?Ja, hehe. Brukar inte ta bort plast förrÀn den börjar lossna av sig sjÀlv
168.500:-NÄn som har koll pÄ senaste listpriset för 116500? Eller Àr det samma som 126500 har nu?
Har inte hört om nÄgon stÄlis men 126*** pÄ OF har börjat dyka uppNÄgon som har koll pÄ om 126500 har börjat levereras Ànnu?
TackarHar inte hört om nÄgon stÄlis men 126*** pÄ OF har börjat dyka upp
Blir tÄrögd av att se denna pjÀs!
126500 svartAlltsÄ svart eller vitt?
Den svarta Àr sÄ perfekt. Har funderat lite pÄ hur den skulle ha sett ut med borstad lÀnk.AlltsÄ svart eller vitt?
Exakt. Jag har precis bestÀllt en ny svart.126500 svart
116500 vit
SÄ i detta fall tycker jag att svarta Àr snyggare.
Svarta mÄnga dagar i veckan fÄr man frÄga om uppskattad leveranstid?Exakt. Jag har precis bestÀllt en ny svart.
Jag tror att det kan ta ett Är, kanske till och med 3 Är...Svarta mÄnga dagar i veckan fÄr man frÄga om uppskattad leveranstid?
DÄ hÄller vi tummarna!Jag tror att det kan ta ett Är, kanske till och med 3 Är...
FörstÄr att 126500 har börjat dyka upp nu. NÄgon som har klÀmt pÄ en?Har inte hört om nÄgon stÄlis men 126*** pÄ OF har börjat dyka upp