Plasta av!Ja, hehe. Brukar inte ta bort plast förrän den börjar lossna av sig själv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Plasta av!Ja, hehe. Brukar inte ta bort plast förrän den börjar lossna av sig själv
Köptes 2015. Bara väldigt, väldigt sparsamt användPlasta av!Grym klocka. Är den NOS?
Bara jag som tänker det borde blir värre att behålla plasten kvar?Ja, hehe. Brukar inte ta bort plast förrän den börjar lossna av sig själv
168.500:-Nån som har koll på senaste listpriset för 116500? Eller är det samma som 126500 har nu?
Har inte hört om någon stålis men 126*** på OF har börjat dyka uppNågon som har koll på om 126500 har börjat levereras ännu?
TackarHar inte hört om någon stålis men 126*** på OF har börjat dyka upp
Blir tårögd av att se denna pjäs!
126500 svartAlltså svart eller vitt?![]()
Den svarta är så perfekt. Har funderat lite på hur den skulle ha sett ut med borstad länk.Alltså svart eller vitt?![]()
Exakt. Jag har precis beställt en ny svart.126500 svart
116500 vit
Så i detta fall tycker jag att svarta är snyggare.
Svarta många dagar i veckanExakt. Jag har precis beställt en ny svart.
Jag tror att det kan ta ett år, kanske till och med 3 år...Svarta många dagar i veckanfår man fråga om uppskattad leveranstid?
Då håller vi tummarna!Jag tror att det kan ta ett år, kanske till och med 3 år...
Förstår att 126500 har börjat dyka upp nu. Någon som har klämt på en?Har inte hört om någon stålis men 126*** på OF har börjat dyka upp