• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

Sjukt att fÄ den till rabatterat pris ocksÄ. SjÀlv har man vÀl ett Ärs vÀntan kvar om man har tur.

CED3C676-228E-4C94-94CD-1F1E6386DDD3.jpeg
Äntligen var det min tur!

Vill inte nÀmna nÄgon specifik handlare, men att fÄ tag i en 116500 handlar inte om att vara först till kvarn. Det Àr ingen kölista utan mer en intresseanmÀlan, de vÀljer sedan ut sina kunder som fÄr dom. Bra kunder som köper mycket klockor fÄr givetvis en klocka snabbare Àn nÄgon som inte köpt innan!! Detta Àr min erfarenhet!! NÄgon som kan intyga?

Vill inte nÀmna nÄgon specifik handlare, men att fÄ tag i en 116500 handlar inte om att vara först till kvarn. Det Àr ingen kölista utan mer en intresseanmÀlan, de vÀljer sedan ut sina kunder som fÄr dom. Bra kunder som köper mycket klockor fÄr givetvis en klocka snabbare Àn nÄgon som inte köpt innan!! Detta Àr min erfarenhet!! NÄgon som kan intyga?

SjÀlvklart Àr det sÄ

Kan absolut inte hÄlla med. FÄtt tag pÄ nÄgra 116500 i bÄde svarta och vita hos ADs jag aldrig handlat av förut.

Är 116519LN en sĂ„dan dĂ€r svĂ„rt att fĂ„ tag i Daytona? Har börjat fĂ„ smak för en sĂ„dan, provade varianterna pĂ„ Watchout i höstas. NĂ„gon som har eller har haft en sĂ„dan med lite synpunkter?

Tillbaka
Topp