Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Min sĂ€ger Hej!Ăntligen var det min tur!
Wow, den stÄr pÄ inköpslistan, magisk...Min sÀger Hej!
Vill inte nÀmna nÄgon specifik handlare, men att fÄ tag i en 116500 handlar inte om att vara först till kvarn. Det Àr ingen kölista utan mer en intresseanmÀlan, de vÀljer sedan ut sina kunder som fÄr dom. Bra kunder som köper mycket klockor fÄr givetvis en klocka snabbare Àn nÄgon som inte köpt innan!! Detta Àr min erfarenhet!! NÄgon som kan intyga?
The market is the marketJag förstÄr inte riktigt priserna pÄ Daytona hÀr pÄ forumet. Nya steel ceramic listar för 110k, ÀndÄ ser jag flera pÄ köp/sÀlj som sÀljer sina anvÀnda steel ceramik för över listpris? NÄgot jag missat hÀr ?
Vill inte nÀmna nÄgon specifik handlare, men att fÄ tag i en 116500 handlar inte om att vara först till kvarn. Det Àr ingen kölista utan mer en intresseanmÀlan, de vÀljer sedan ut sina kunder som fÄr dom. Bra kunder som köper mycket klockor fÄr givetvis en klocka snabbare Àn nÄgon som inte köpt innan!! Detta Àr min erfarenhet!! NÄgon som kan intyga?
Hur slaktad blir jag om jag funderar pÄ att sÀtta pÄ ett svart mockaband till min 116500?
Har sett att det gÄr att köpa endlinks till Daytona fÀr lÀderstrsplÀ. NÄgon som vet vart?Hur slaktad blir jag om jag funderar pÄ att sÀtta pÄ ett svart mockaband till min 116500?
Har sett att det gÄr att köpa endlinks till Daytona fÀr lÀderstrsplÀ. NÄgon som vet vart?
SvÄrt mtp pÄ att den Àr sÄ blank. Men om det ska göras; skippa alla vintagevarianter pÄ band.Hur slaktad blir jag om jag funderar pÄ att sÀtta pÄ ett svart mockaband till min 116500?
Hur slaktad blir jag om jag funderar pÄ att sÀtta pÄ ett svart mockaband till min 116500?
Vad Àr egentligen skillnaden pÄ 116523 och 116503?
SÄ de Àndrar modellbeteckningen bara för en uppdaterad bezel? Inget mer skoj under huven?03 Àr nyare och har en annan markering pÄ bezel. Samma som helguld alltid haft.
Ă ttonde ggn gilt?!
Tror jag kÀnner igen den . Grattis!à ttonde ggn gilt?!
Tror jag kÀnner igen den . Grattis!
Rackarns fin!!Ă ttonde ggn gilt?!
Tror jag kÀnner igen den . Grattis!
SÄlde för ett par mÄnader sedanSÄlt din eller har du haft tvÄ?
SÄlde för ett par mÄnader sedan
Haha! Jag Àr nöjd med mitt val. Grym dinka dock!Beklagar.