• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

Tror att du har en felaktig bild av befolkningens ekonomi om du tror att alla kan lÀgga 115 k pÄ en klocka

Uppenbarligen alla som stÄr i kön och vÀntar pÄ att köpa en. Finns det nÄgon annan anledning till att dom vill köpa just den modellen annat Àn att den Àr lÀgst i pris? Jag Àr inte hÀr för att trolla, Àr sjÀlv intresserad av en Daytona som jag skrev om ovan.

Uppenbarligen alla som stÄr i kön och vÀntar pÄ att köpa en. Finns det nÄgon annan anledning till att dom vill köpa just den modellen annat Àn att den Àr lÀgst i pris? Jag Àr inte hÀr för att trolla, Àr sjÀlv intresserad av en Daytona som jag skrev om ovan.
Haha, lite trollar du vÀl? TÀmligen meningslöst att argumentera att alla som köar till den har rÄd med den? Det jag/vi reagerade pÄ var att du sa att den var billig och att ALLA har rÄd med den.

Hursom, tror tyvÀrr att en stor anledning till att folk köar Àr att de kan tjÀna 40-50 k pÄ att sÀlja den. Personligen föredrar jag stÄlklockor framför klockor i Àdelmetaller och skulle sÄledes hellre Àga en 116500 Àn mÄnga andra modeller

Den vita 116500 Àr bra. Men Àr den betala-premium-bra...?

1BB8A303-3006-4566-AE3F-3DA614C6FA01.jpeg
9FA99741-06E4-44A4-90CD-BCB2F11C23B1.jpeg
Du Àr inne pÄ rÀtt spÄr. Köp för premium nu, nÀr du vÀl fÄr samtalet frÄn AD sÄ sÀljer du en av dem och fÄr troligen tillbaka ditt premium och har en för listpris.

Men sluta bara.

Köp den du Àr intresserad av och skit i om andra föredar stÄl och vÀljer stÄ i kö pÄ den....

Om du nu vill komma undan lĂ€gst i pris Daytona sĂ„ satsa pĂ„ en 116509.. Och bra mycket roligare Ă€n en i gĂŒĂŒld...

Den Ă€r grym, men nĂ€r jag var pĂ„ vĂ€g att köpa en för nĂ„gra Ă€r sedan sa de ”sĂ„ mkt pengar för en sketen Daytona, idioti” ;)
Vill dock fortfarande ha en :)
Ja mycket pengar Àr det.. Men det Àr ju liksom "One to rule them all" Rolex.. Iaf om man utgÄr frÄn nuvarande standardsortiment.. Kan dock tÀnka mig att dom som köpte klockan nÀr kom och listade 495 mÄr rÀtt bra idag, 668 Àr onekligen vÄrdslöst mycket stÄlar..

Ja mycket pengar Àr det.. Men det Àr ju liksom "One to rule them all" Rolex.. Iaf om man utgÄr frÄn nuvarande standardsortiment.. Kan dock tÀnka mig att dom som köpte klockan nÀr kom och listade 495 mÄr rÀtt bra idag, 668 Àr onekligen vÄrdslöst mycket stÄlar..

Fast det Àr ingen som betalar list för en 116506. :)

Tillbaka
Topp