Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr nog bara 116500 som har en extremt lĂ„ng vĂ€ntetidĂr det samma kö till alla modeller eller bara nĂ„gon speciell?
Ăr nog bara 116500 som har en extremt lĂ„ng vĂ€ntetid
Tönt.Det Àr alltsÄ den "billiga" som alla ha rÄd med. Om jag vill ha en rosa med chokladtavla sÄ Àr det kanske lugnt.
Exakt. En billig 116500 har ju var och varannan svensk.....Det Àr alltsÄ den "billiga" som alla ha rÄd med. Om jag vill ha en rosa med chokladtavla sÄ Àr det kanske lugnt.
Exakt. En billig 116500 har ju var och varannan svensk.....
Tror att du har en felaktig bild av befolkningens ekonomi om du tror att alla kan lÀgga 115 k pÄ en klockaDet Àr mÄnga pengar, men inget som en intresserad inte kan spara ihop till.
Tror att du har en felaktig bild av befolkningens ekonomi om du tror att alla kan lÀgga 115 k pÄ en klocka
Haha, lite trollar du vÀl? TÀmligen meningslöst att argumentera att alla som köar till den har rÄd med den? Det jag/vi reagerade pÄ var att du sa att den var billig och att ALLA har rÄd med den.Uppenbarligen alla som stÄr i kön och vÀntar pÄ att köpa en. Finns det nÄgon annan anledning till att dom vill köpa just den modellen annat Àn att den Àr lÀgst i pris? Jag Àr inte hÀr för att trolla, Àr sjÀlv intresserad av en Daytona som jag skrev om ovan.
Du Àr inne pÄ rÀtt spÄr. Köp för premium nu, nÀr du vÀl fÄr samtalet frÄn AD sÄ sÀljer du en av dem och fÄr troligen tillbaka ditt premium och har en för listpris.Den vita 116500 Àr bra. Men Àr den betala-premium-bra...?
Men sluta bara.Uppenbarligen alla som stÄr i kön och vÀntar pÄ att köpa en. Finns det nÄgon annan anledning till att dom vill köpa just den modellen annat Àn att den Àr lÀgst i pris? Jag Àr inte hÀr för att trolla, Àr sjÀlv intresserad av en Daytona som jag skrev om ovan.
Det Àr mÄnga pengar, men inget som en intresserad inte kan spara ihop till.
Mata inte trolletPrioriteringar. Dem flesta dödliga har inte den extra pengen liggandes i soffan utan vÀljer att lÀgga in i klockan istÀllet, delvis. Gissar jag.
Köp den du Àr intresserad av och skit i om andra föredar stÄl och vÀljer stÄ i kö pÄ den....Uppenbarligen alla som stÄr i kön och vÀntar pÄ att köpa en. Finns det nÄgon annan anledning till att dom vill köpa just den modellen annat Àn att den Àr lÀgst i pris? Jag Àr inte hÀr för att trolla, Àr sjÀlv intresserad av en Daytona som jag skrev om ovan.
Om du nu vill komma undan lĂ€gst i pris Daytona sĂ„ satsa pĂ„ en 116509.. Och bra mycket roligare Ă€n en i gĂŒĂŒld...Uppenbarligen alla som stĂ„r i kön och vĂ€ntar pĂ„ att köpa en. Finns det nĂ„gon annan anledning till att dom vill köpa just den modellen annat Ă€n att den Ă€r lĂ€gst i pris? Jag Ă€r inte hĂ€r för att trolla, Ă€r sjĂ€lv intresserad av en Daytona som jag skrev om ovan.
Fin som snus, men det den vita Àr bÀttre
Livet utan Daytona kÀndes inte rÀtt. Nu Àr ordningen ÄterstÀlld.
Jag har en vit och fÄr nog sÀga att den svarta Àr finare.Hade en vit nÀr den kom men den sjöng inte för mig. Det gör dÀremot den svarta. Smaksak helt enkelt. Tycker dock vit Àr bÀttre pÄ bild men inte IRL.
Jag har en vit och fÄr nog sÀga att den svarta Àr finare.
Hade en vit nÀr den kom men den sjöng inte för mig. Det gör dÀremot den svarta. Smaksak helt enkelt. Tycker dock vit Àr bÀttre pÄ bild men inte IRL.
Det sÀger sig sjÀlv...En av varje Àr nog den enda rÀtta vÀgen att gÄ.
Om du nu vill komma undan lĂ€gst i pris Daytona sĂ„ satsa pĂ„ en 116509.. Och bra mycket roligare Ă€n en i gĂŒĂŒld...
Menade en uppochnervÀnd 9a.116506 ska det va!!116509 Àr ju guld, om Àn vitt.
En sÄdan nÄgra Är gammal ligger bra i pris, men Àr ofta i trÄkigt skick.
Menade en uppochnervÀnd 9a.116506 ska det va!!
Ja mycket pengar Ă€r det.. Men det Ă€r ju liksom "One to rule them all" Rolex.. Iaf om man utgĂ„r frĂ„n nuvarande standardsortiment.. Kan dock tĂ€nka mig att dom som köpte klockan nĂ€r kom och listade 495 mĂ„r rĂ€tt bra idag, 668 Ă€r onekligen vĂ„rdslöst mycket stĂ„lar..Den Ă€r grym, men nĂ€r jag var pĂ„ vĂ€g att köpa en för nĂ„gra Ă€r sedan sa de âsĂ„ mkt pengar för en sketen Daytona, idiotiâ
Vill dock fortfarande ha en
Ja mycket pengar Àr det.. Men det Àr ju liksom "One to rule them all" Rolex.. Iaf om man utgÄr frÄn nuvarande standardsortiment.. Kan dock tÀnka mig att dom som köpte klockan nÀr kom och listade 495 mÄr rÀtt bra idag, 668 Àr onekligen vÄrdslöst mycket stÄlar..
Fast sÀljaren sa till mig att det var jÀttestort tryck pÄ den och att jag som utvald kund fick köpa den.. Tydligen sÄ pÄ alla Daytonor med keramisk krans..Fast det Àr ingen som betalar list för en 116506.
Fast sÀljaren sa till mig att det var jÀttestort tryck pÄ den och att jag som utvald kund fick köpa den.. Tydligen sÄ pÄ alla Daytonor med keramisk krans..