Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vecka 43 plockades denna ut från AD. Överlämnad till morsan en vecka senare. Såhär hittar jag den nu när jag kommer över för middag. Vissa gillar väl att slita in sina grejor snabbt antar jag?
Jag konfiskerade klockan i fråga. Lovar hon bot och bättring kan hon få tillbaka den nästa vecka...
hahaahahaUppföljning!
Kvartssamtal, konfiskering, tårögt bönfall. Inget hjälper... Om jag är envis så är fan morsgumman sju resor värre
"Jag lägger den i alla fall överst nu"hahaahaha
Är 116519LN en sådan där svårt att få tag i Daytona? Har börjat få smak för en sådan, provade varianterna på Watchout i höstas. Någon som har eller har haft en sådan med lite synpunkter?
Fanns 2 i lager på Bergströms i Uppsala för ett tag sedan. Fick pris på 230’ ca om jag inte minns fel. Mycket fin!
Vit fredag. Tavla, skjorta samt liiiite snö på marken i nordvästra Skåne
Bästa Daytonan de har gjort, stor miss med den sedermera Cerachromebezeln..!
Allt är ju polerat på klockan förutom de yttre länkbitarna....Ni som har en 116500, hur känner ni för PCL? Känns det lite för "blingigt" eller funkar det? Alltid varit tvek till detta på just Daytona, men kanske är det dags nu.
Ja så är det ju. Tänkte på helhetsintrycket, där länken kanske är den som sticker ut mest i fråga om just det polerade. Lite otydligt. Men poängen var hur klockan upplevs som helhet.Allt är ju polerat på klockan förutom de yttre länkbitarna....
Se där!Förstår inte varför inte alla borstar den. Mycket snyggare
Förstår inte varför inte alla borstar den. Mycket snyggare
Den vita 116500 är bra. Men är den betala-premium-bra...?
Så nice, hjärtat säger go for it, hjärnan säger nej ( eller vad är premiumpris? ) jo f-n go for itDen vita 116500 är bra. Men är den betala-premium-bra...?
Vet inte vad premiumpris är men hade inte betalt mer än vad den kostar hos AD, fast det avgör man ju själv. Jag står själv på en så kallad "Intresselista" hos AD och lär väl få en om sisådär 5 år. Om man har "tur".Den vita 116500 är bra. Men är den betala-premium-bra...?
Vet inte vad premiumpris är men hade inte betalt mer än vad den kostar hos AD, fast det avgör man ju själv. Jag står själv på en så kallad "Intresselista" hos AD och lär väl få en om sisådär 5 år. Om man har "tur".
Priset på en 116500 kommer väl bara gå åt ett håll nu? Den är väl i nivå med vad du får betala för en fin 16520? För mig är valet enkeltDen vita 116500 är bra. Men är den betala-premium-bra...?
NejDen vita 116500 är bra. Men är den betala-premium-bra...?
Är lätt värt det om du har pengar.
Var inne på Bergströms idag, de har 200 personer på kö.. tar inte fler personer nu.
Den går högst sannolikt inte ned i pris, så är ju pengar på banken.. plus nice klocka.