116520
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Rolex ville helt enkelt associera sin racing-Chrono med Daytona, inte svÄrare Àn sÄ. Samt de sponsrat Daytona 24h sÄ lÀnge jag kan minnas.
Kastar in en riktig Daytona.
Ska du plocka ut tavlan sjÀlv? AD tror jag inte gÄr med pÄ den föreslagna övningen. Vid byte av tavla hos dem sÄ fÄr du ej behÄlla den gamla som jag förstÄtt det (gÀllande daytona specifikt)NÄgon som sitter pÄ en vittavlad 116500 och vill testa svart tavla? Endast byte av tavla, ej klocka.
LÄter vÀl ÀndÄ osannolikt att AD tar den ena tavlan om du knallar in med tvÄ stycken (en i klockan och en löst) och ber dom byta?Ska du plocka ut tavlan sjÀlv? AD tror jag inte gÄr med pÄ den föreslagna övningen. Vid byte av tavla hos dem sÄ fÄr du ej behÄlla den gamla som jag förstÄtt det (gÀllande daytona specifikt)
Hur ska du fÄ ut den lösa tavlan dÄ? GÄ till en annan AD och be dem ta ut tavlan o ge dig den i handen?LÄter vÀl ÀndÄ osannolikt att AD tar den ena tavlan om du knallar in med tvÄ stycken (en i klockan och en löst) och ber dom byta?
Hur ska du fÄ ut den lösa tavlan dÄ? GÄ till en annan AD och be dem ta ut tavlan o ge dig den i handen?
Nej tÀnkte ej pÄ inskickad klocka. Man fÄr ej köpa lös tavla till 116500. So no dice...FÄ ut? Man kan köpa en tavla löst. Har du en 116500 med vit tavla sÄ sÀljer nog AD en svart tavla till dig, dÀremot kan du inte köpa en tavla till Àdelmetallmodell löst till din stÄlis. Jag frÄgade en gÄng för en 116520 (med svart tavla) och dÄ var det inga problem att köpa ny vit tavla och fÄ den isatt. Jag förutsÀtter givetvis jag fÄr behÄlla min egen tavla.
Det du tÀnkte pÄ Àr kanske nÀr man skickar klockan till Rolex/RSC för service. Om de byter ut delar dÄ sÄ fÄr du inte tillbaka dom.
Fan vad synd att de Àndrat pÄ det dÄ. Jag minns att Bergströms skulle ha 8k för vit tavla till 116520. Kanske tyckte Rolex det var för jobbigt med alla som sprang runt pÄ dubbla uppsÀttning tavlor.Nej tÀnkte ej pÄ inskickad klocka. Man fÄr ej köpa lös tavla till 116500. So no dice...
Ja den Àldre referensen var nog lÀttare att göra sÄ med.Fan vad synd att de Àndrat pÄ det dÄ. Jag minns att Bergströms skulle ha 8k för vit tavla till 116520. Kanske tyckte Rolex det var för jobbigt med alla som sprang runt pÄ dubbla uppsÀttning tavlor.
Men det dÀr Àr ju en 116520Man kan bli glad av en 16520 ocksÄ.
FÄr vÀl Àndra till en ledsen gubbe.Men det dÀr Àr ju en 116520
Blir glad bara jag tittar pÄ den
Man kan bli glad av en 116520 ocksÄ.
JodÄ det Àr samma, har bara bytt tavla.Kul med dessa i rad, bÀgge vart i min Àgo
(Om det Àr samma ex jag sÄlde dig för massa Är sedan @jabla)
140-150kVad fÄr man betala för en "ny" 116500? Vad Àr ett RIMLIGT pris med tanke pÄ uppskattad vÀntetid och annat som ökar priset frÄn list?
Mvh Roffe
blir glad bara jag tÀnker pÄ denBlir glad bara jag tittar pÄ den
Fattar inte varför dock!? FörstÄr verkligen inte varför Rolex inte vill att jag som Àgare av en klocka inte ska lÄta mig Àndra utseendet med deras egna original tillbehör? Det Àr inte som att dom kan erbjuda mig att köpa en vittavlad 116500 Any time soon. JÀvla sopor!!Ska du plocka ut tavlan sjÀlv? AD tror jag inte gÄr med pÄ den föreslagna övningen. Vid byte av tavla hos dem sÄ fÄr du ej behÄlla den gamla som jag förstÄtt det (gÀllande daytona specifikt)
Skitfin! Hojta till nÀr du blir sugen pÄ en svarttavlad!Blir glad bara jag tittar pÄ den
Har stÀllt frÄgan till AD och fÄtt ett blankt nej. NÄgon specifik ad i Sverige som kan hjÀlpa till med detta?GÄr att byta redan nu, men endast genom inskick till fabrik. Man fÄr inte behÄlla utbytta tavlan.
Hiss!StÄl Daytona pÄ superjubilee. Hiss eller diss?
Stulen bild frÄn nÀtet !
StÄl Daytona pÄ superjubilee. Hiss eller diss?
Stulen bild frÄn nÀtet !