Those days are gone, har bara klockor köpta f2f nu..Haha! Sure! Du Àr The Wolf of Chrono24.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Those days are gone, har bara klockor köpta f2f nu..Haha! Sure! Du Àr The Wolf of Chrono24.
Sluta prata listpris nu, behövs mer bilder pÄ Daytonas med rÀtt placering av subdials..
Jag har köpt en till list och ocksÄ sÄlt den till list. Det mÄste ÀndÄ var unikt.
Har Àven köpt nÄgra stycken till marknadsvÀrde/ockerpris och Àven sÄlt till marknadsvÀrde/ockerpris.
Skulle var kul om man kunde byta till svart tavla men behÄlla den vita
FÄr man inte behÄlla tavlan?Skulle var kul om man kunde byta till svart tavla men behÄlla den vita
Nej tydligen inte, lÀst det lite överallt men inte fÄtt det bekrÀftat frÄn AD.FÄr man inte behÄlla tavlan?
LÄter mÀrkligt man kan ju ha olika tavlor pÄ andra referenser bara det tillhör samma refNej tydligen inte, lÀst det lite överallt men inte fÄtt det bekrÀftat frÄn AD.
@Götlaborg har nog koll pÄ det?
Nej tydligen inte, lÀst det lite överallt men inte fÄtt det bekrÀftat frÄn AD.
@Götlaborg har nog koll pÄ det?
FÄr man frÄga om prislappen?Köpt av Royal Watches, smidig affÀr och proffsigt bemötande!
165k gav jag för den, har velat fÄ tag pÄ en lÀnge och kunde inte stÄ emot lÀngre.FÄr man frÄga om prislappen?
Grym klocka! Var den helt ny eller lÀttare begagnad?165k gav jag för den, har velat fÄ tag pÄ en lÀnge och kunde inte stÄ emot lÀngre.
LÀttare begagnad, utplockad hösten 2017.Grym klocka! Var den helt ny eller lÀttare begagnad?
Stort grattis till en grym klocka!LÀttare begagnad, utplockad hösten 2017.
Stort grattis till en grym klocka!LÀttare begagnad, utplockad hösten 2017.
Köpt av Royal Watches, smidig affÀr och proffsigt bemötande!
Vet inte var jag ska börja...
Hm, fÄr hjÀrnslÀpp. ZenithDaytona med AM-glasring?Vet inte var jag ska börja...
Trevlig sommarklocka.Vet inte var jag ska börja...
SmÀrtan nÀr man inte vet vad man har...Vet inte var jag ska börja...
TRISTVilka klockor alltsÄ!