• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

Nu mÄr man! :cigar:
52F5A8F0-2B0F-43F8-B723-8913F9D93084.jpeg
Grymt:) grattis!!
Bara att rycka plasten nu

Svart tavla is the way to go helt klart pÄ den dÀr! Vet nÄgon förresten varför 116500 har heldragen linje frÄn 100 till 60 pÄ bezeln istÀllet för endast streck? Tidigare var det en indikation pÄ Àdelmetall.

Hela bezelen har blivit som pÄ guldarna med t ex pilar istÀllet för prickar.

6E18C41F-BA20-44D0-AC43-66EDE2E9A3F9.png

189k för en 116500. NÀstan lika mycket som dom begÀrde vid slÀppet (203k).
Köper gÀrna en för list sÄ jag kan bli gammal tillsammans med den.

Spontant kÀnns det som att LW kan ta aningen mer betalt Àn Svensson. Men Svensson fÄr fortfarande bra betalt för sitt ur. :)
KÀnns som att deras priser stigit en del Àven i relation till marknadsvÀrdet, kan i och för sig vara sÄ att jag inte Àr helt uppdaterad heller men nÀr jag var pÄ LW hÀromveckan och tog de t.ex. 105k för en ny Batman och samma pris för en ny Hulk.

Jag har köpt en till list och ocksÄ sÄlt den till list. Det mÄste ÀndÄ var unikt. :)

Har Àven köpt nÄgra stycken till marknadsvÀrde/ockerpris och Àven sÄlt till marknadsvÀrde/ockerpris. :)

GÄr nÄgra 116500 pÄ denna, men Àr det vÀrt :)

CF52C9F9-8E6C-496D-ADFD-A5361A30B0C2.jpeg

Rolex Àr egentligen lite lustiga (inget nytt under solen iofs.). Du kan stövla in hos en AD och köpa en 116506 idag och fÄ 175 000-225 000 kr rabatt. Vill du istÀllet ha en 116500 sÄ fÄr du vÀnta 5-10 Är och endast listpris accepteras.

Rolex Àr egentligen lite lustiga (inget nytt under solen iofs.). Du kan stövla in hos en AD och köpa en 116506 idag och fÄ 175 000-225 000 kr rabatt. Vill du istÀllet ha en 116500 sÄ fÄr du vÀnta 5-10 Är och endast listpris accepteras.

Inget konstigt med det... tillgÄng och efterfrÄgan.
116500 blir en Svensson-dinka i jmfr, nÄgot nÀstan vem som helst med intresse kan klÀmma in i ekonomin, sen har ju Rolex lyckats likt med en del annan sportstÄl att skapa en efterfrÄgan som Àr sjuk.

Inget konstigt med det... tillgÄng och efterfrÄgan.
116500 blir en Svensson-dinka i jmfr, nÄgot nÀstan vem som helst med intresse kan klÀmma in i ekonomin, sen har ju Rolex lyckats likt med en del annan sportstÄl att skapa en efterfrÄgan som Àr sjuk.

I min vÀrld borde det varit det motsatta. Men inget nytt som du sÀger att PM Rolex finns i skylten och motsatsen pÄ stÄl.

NÀr jag pratade med Bergströms och Rob ang Platonan, sÄ gÄr de direkt nÀr de kommer in.. med hyfsade rabatter, men de blir inga hyllvÀrmare lÀngre.

Sa de inget om en prishöjning och att det Àr lÀge att skynda? Retas med dig nu. ;) Om man inte kan lita pÄ sin AD, vem kan man dÄ lita pÄ?

Tillbaka
Topp