Jo precis, det jag menadeJa precis. Modellen pÄ bilden Àr ju en mock-up
WG-modellen har ring i WG, ej stÄl![]()
Det Àr ju bara att byta tavla pÄ din?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jo precis, det jag menadeJa precis. Modellen pÄ bilden Àr ju en mock-up
Ja det skulle kan ju sĂ„ klart kunna. SĂ€kert vĂ€ldigt dĂŒrt pĂ„ andrahandsmarknaden...Jo precis, det jag menade
Det Àr ju bara att byta tavla pÄ din?![]()
Undra om det gÄr att fÄ tag pÄ en sÄdan tavla?Ja precis. Modellen pÄ bilden Àr ju en mock-up
GÄr att fÄ tag pÄ allt. GÀller bara att veta var man ska leta. Samt öppna plÄnbokenUndra om det gÄr att fÄ tag pÄ en sÄdan tavla?
Den Ă€r nog för ny för att florera pĂ„ andrahandsmarknaden. Kanske testa hos AD?Ja det skulle kan ju sĂ„ klart kunna. SĂ€kert vĂ€ldigt dĂŒrt pĂ„ andrahandsmarknaden...
Funkar bra. Bytte till OF frĂ„n lĂ€nk nĂ€r det var >30 grader. Om man valt för korta OF-bitar/halvor sĂ„ kan jag förstĂ„ att det blir tajt. Med rĂ€tt storlek blir det inte svettigt. De smĂ„ âfenornaâ pĂ„ undersidan/insidan ska ju lyfta upp gummit frĂ„n huden för att ventilera lite. Om gummit Ă€r för kort sĂ„ pressas fenorna nĂ€rmare huden och ventileringen försĂ€mrasJag har ocksĂ„ funderat pĂ„ oysterflex men blir det lĂ€tt svettigt nĂ€r man bĂ€r den?
Oysterflex passar de flesta. GĂ€ller bara att prova sig fram
Kör EE och EF pÄ min knappt 17 cm handled
![]()
Size guide
![]()
BestÀllt endlinks frÄn SmartyEndlinks (http://www.smartyendlinks.com/) i Singapore oxÄ (seg intullning pÄ Arlanda... sÄ inte fÄtt dem Àn)
Kommer se ut sÄ hÀr dÄ med OF och endlinks
![]()
![]()
JorÄ sÄ att...Det dÀr projektet Àr jag sugen pÄ att ge mig in i med min vita 116500, ser riktigt bra ut!
Vilket Ă€r anledningen till att klockorna ser ut att sitte sĂ„ dĂ„ligt pĂ„ OF. Ser klas ut med flygande band, bilhandlarstil.Funkar bra. Bytte till OF frĂ„n lĂ€nk nĂ€r det var >30 grader. Om man valt för korta OF-bitar/halvor sĂ„ kan jag förstĂ„ att det blir tajt. Med rĂ€tt storlek blir det inte svettigt. De smĂ„ âfenornaâ pĂ„ undersidan/insidan ska ju lyfta upp gummit frĂ„n huden för att ventilera lite. Om gummit Ă€r för kort sĂ„ pressas fenorna nĂ€rmare huden och ventileringen försĂ€mras
Mycket fin. Den hade varit svÄr att motstÄDu menar sÄhÀr? Jag kan faktiskt tycka den den Àr snyggare i stÄlring med den tavlan
![]()
Riktigt fin!Mycket fin. Den hade varit svÄr att motstÄ![]()
Tusen tack för beskrivningen! Nu hĂ€nger jag medFunkar bra. Bytte till OF frĂ„n lĂ€nk nĂ€r det var >30 grader. Om man valt för korta OF-bitar/halvor sĂ„ kan jag förstĂ„ att det blir tajt. Med rĂ€tt storlek blir det inte svettigt. De smĂ„ âfenornaâ pĂ„ undersidan/insidan ska ju lyfta upp gummit frĂ„n huden för att ventilera lite. Om gummit Ă€r för kort sĂ„ pressas fenorna nĂ€rmare huden och ventileringen försĂ€mras
Fenorna undertill som Àr boven i dramat. Ser skumt ut pÄ bild men bÀttre IRL, tycker jag.Vilket Àr anledningen till att klockorna ser ut att sitte sÄ dÄligt pÄ OF. Ser klas ut med flygande band, bilhandlarstil.
Jo i vissa vinklar kan det se lite lustigt ut, men inget jag störs avVilket Àr anledningen till att klockorna ser ut att sitte sÄ dÄligt pÄ OF. Ser klas ut med flygande band, bilhandlarstil.
Ja inget man tĂ€nker jĂ€ttemkt pĂ„ âIRLâFenorna undertill som Ă€r boven i dramat. Ser skumt ut pĂ„ bild men bĂ€ttre IRL, tycker jag.
Med blÄ tavla blir den sÄ sjukt snygg. SnuÀyggare Àn Platinum men man vol ÀnsÄ ha den senare :/Vilken jÀkla skillnad med endlinks, kommer bli snyggt! Tack för tipset.
Testade en 116509 idag och Àr vÀl rÀtt kÀr nu kan man sÀga.
![]()
Va?Med blÄ boett blir den sÄ sjukt snygg. SnuÀyggare Àn Platinum men man vol ÀnsÄ ha den senare :/
BlÄ boett? Menar du tavla eller ser du nÄgonting som jag inte ser?Med blÄ boett blir den sÄ sjukt snygg. SnuÀyggare Àn Platinum men man vol ÀnsÄ ha den senare :/
Det dÀr Àr ju en rÀtt bra bit ifrÄn allt som finns. Det dÀr Àr ju bara det som kom 17-18 vÀl?
Det dÀr Àr ju en rÀtt bra bit ifrÄn allt som finns. Det dÀr Àr ju bara det som kom 17-18 vÀl?
https://klocksnack.se/threads/den-ultimata-rolexurtaveltrÄden.89574/ Det finns lite mer, men dÀr Àr majoriteten.StÀmmer bra. Borde nog finnas en uppdaterad katalog.
Urtavla va?Med blÄ tavla blir den sÄ sjukt snygg. SnuÀyggare Àn Platinum men man vol ÀnsÄ ha den senare :/
fel citeradUrtavla va?![]()
Dock 20k över vad du kan tÀnka digNu fick man ju nÄgra flera 116500 att vÀlja pÄ, finns helt plötsligt en uppsjö utav de pÄ köp&sÀlj![]()
Med högre utbud sÄ sjunker ju prisetDock 20k över vad du kan tÀnka dig![]()
Nu fick man ju nÄgra flera 116500 att vÀlja pÄ, finns helt plötsligt en uppsjö utav de pÄ köp&sÀlj![]()
NÀra nu...Bubblan Àr ett faktum.![]()
Fast nÀr marknadspriset har sjunkit till 165 sÄ Àr vÀl din grÀns 155?Med högre utbud sÄ sjunker ju prisetVi fÄr se, kanske fÄr lÀtta lite till pÄ börsen.
Ha ha, du fÄr vÀl testa migFast nÀr marknadspriset har sjunkit till 165 sÄ Àr vÀl din grÀns 155?![]()