• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

Jag har ocksÄ funderat pÄ oysterflex men blir det lÀtt svettigt nÀr man bÀr den?
Funkar bra. Bytte till OF frĂ„n lĂ€nk nĂ€r det var >30 grader. Om man valt för korta OF-bitar/halvor sĂ„ kan jag förstĂ„ att det blir tajt. Med rĂ€tt storlek blir det inte svettigt. De smĂ„ ”fenorna” pĂ„ undersidan/insidan ska ju lyfta upp gummit frĂ„n huden för att ventilera lite. Om gummit Ă€r för kort sĂ„ pressas fenorna nĂ€rmare huden och ventileringen försĂ€mras

Oysterflex passar de flesta. GĂ€ller bara att prova sig fram

Kör EE och EF pÄ min knappt 17 cm handled
F449832A-1295-406F-A54E-83A2C0E537E9.jpeg

Size guide
FD241D37-59B4-46CF-BCC7-0845DCA08C12.jpeg

BestÀllt endlinks frÄn SmartyEndlinks (http://www.smartyendlinks.com/) i Singapore oxÄ (seg intullning pÄ Arlanda... sÄ inte fÄtt dem Àn)

Kommer se ut sÄ hÀr dÄ med OF och endlinks
D508985E-A157-4F92-B055-39D5E27DE850.jpeg

852166A6-3C61-4BC0-8E6D-9FA102EDAA96.jpeg

Det dÀr projektet Àr jag sugen pÄ att ge mig in i med min vita 116500, ser riktigt bra ut!

Funkar bra. Bytte till OF frĂ„n lĂ€nk nĂ€r det var >30 grader. Om man valt för korta OF-bitar/halvor sĂ„ kan jag förstĂ„ att det blir tajt. Med rĂ€tt storlek blir det inte svettigt. De smĂ„ ”fenorna” pĂ„ undersidan/insidan ska ju lyfta upp gummit frĂ„n huden för att ventilera lite. Om gummit Ă€r för kort sĂ„ pressas fenorna nĂ€rmare huden och ventileringen försĂ€mras
Vilket Àr anledningen till att klockorna ser ut att sitte sÄ dÄligt pÄ OF. Ser klas ut med flygande band, bilhandlarstil.

Tusen tack för beskrivningen! Nu hÀnger jag med ;)

Vilken jÀkla skillnad med endlinks, kommer bli snyggt! Tack för tipset.

Testade en 116509 idag och Àr vÀl rÀtt kÀr nu kan man sÀga.
04EE7933-35F2-4EDD-B12C-2635F1410CD0.jpeg
Med blÄ tavla blir den sÄ sjukt snygg. SnuÀyggare Àn Platinum men man vol ÀnsÄ ha den senare :/

Senast Àndrad:
Nu fick man ju nÄgra flera 116500 att vÀlja pÄ, finns helt plötsligt en uppsjö utav de pÄ köp&sÀlj :cigar:

Tillbaka
Topp