Den var fin. Jag la ett bud men det gick inte hela vÀgen. GrattisKÀnslan nÀr man precis budat hem en Zenith Daytona i helguld![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den var fin. Jag la ett bud men det gick inte hela vÀgen. GrattisKÀnslan nÀr man precis budat hem en Zenith Daytona i helguld![]()
Ja, det tycker jagKör vi daytonalördagar nu?
![]()
Kör sÀger jag! Blir en annan kÀnsla och look.Det börjar klia efter ett jubilee, kÀnns vÀldigt nice
Tack!VĂ€ldigt bra!
Bilder tack![]()
Japp, I de allra första 116520 (p-serie).Kan urtavlan har gulnat sÄhÀr mycket?
![]()
SÀlja?Kul att testa jubilee. Tycker att det Àndrar karaktÀr pÄ klockan och trevligt med lite omvÀxling
![]()
![]()
![]()
Mycket intressant!Japp, I de allra första 116520 (p-serie).
Snarare F-serie va?Japp, I de allra första 116520 (p-serie).
Trodde det var p serien men kanske finns i f ocksÄ?Snarare F-serie va?
Tror det Àr bÄda faktiskt efter lite forskning.Trodde det var p serien men kanske finns i f ocksÄ?
SĂ€lja?
Hittade en igÄrNej, det hade jag inte tÀnkt för tillfÀllet iaf.
tack!Kul, grattis![]()
Ser riktigt bra ut
Tack som fan Mr E!Ser riktigt bra ut![]()
Ser ju mycket bÀttre ut pÄ jubilee mÄste jag sÀga!Tack som fan Mr E!
Jag Àr bered att hÄlla medSer ju mycket bÀttre ut pÄ jubilee mÄste jag sÀga!![]()
Yes, tycker inte alls att klockan kÀnns intressant utan.Snyggt! Du körde pÄ jubilee direkt alltsÄ, kul![]()
TrÄden kan stÀngas nu med denna som sista bild!
Precis! SvÄr att toppa. KÀnns som en pundarsamling som jag har.TrÄden kan stÀngas nu med denna som sista bild!