Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Najs. Men kanske lÀge att skruva in pushers för sÀkerhets skull pÄ stranden
As promised: min nya 16528
Ping @TigerrrrNÄgon som Àgt en 116503 under en lÀngre tid? Tankar och kommentarer?
NÄgon som Àgt en 116503 under en lÀngre tid? Tankar och kommentarer?
Hej,
Jag har Àgt en i nÀstan 1 Är. à ngrar fortfarande att jag sÄlde den.
116503 Àr sÄ mycket bÀttre Àn 116523 och det framför allt pga bezeln. Den gamla ser helt enkelt för klen och tunn ut.
Jag bestÀllde min med den mörkblÄa racingtavlan och jag tycker att klockan passar bÀst i mörk tavla, inte vit eller champagne. Hittar du ett vettigt ex med bra pris sÄ gÄr det alltid att byta tavla.
Det Àr bra tyngd i klockan och den passar sÄ bra som dressare pÄ en trevligare middag. Jag ser den inte som en vardagsklocka.
Köp och njut för den Àr en helt fantastisk!
HÀr Àr min gamla
Hej!
Föredrar ocksĂ„ ringen pĂ„ den nyare refen. Förutom svart och champagne sĂ„ funderar jag Ă€ven pĂ„ nedan tavlor. Din gamla blĂ„a var dĂ€remot vĂ€ldigt trevlig! Ăr lite sugen pĂ„ bĂ„de 116503 och 116621 med brun tavla.
Jag tÀnkte som vardagsklocka
Ăverlag har LW galna priser mĂ„nga gĂ„nger.Börjar bli dyrt .
Haha what?! à h, herre...Börjar bli dyrt .
LÀge och göra sig med sin. Sjukt pris..Börjar bli dyrt .
Magi!!
Pavétavlan S! Go hard or go home
Hej!
Föredrar ocksĂ„ ringen pĂ„ den nyare refen. Förutom svart och champagne sĂ„ funderar jag Ă€ven pĂ„ nedan tavlor. Din gamla blĂ„a var dĂ€remot vĂ€ldigt trevlig! Ăr lite sugen pĂ„ bĂ„de 116503 och 116621 med brun tavla.
Jag tÀnkte som vardagsklocka
300k ren jÀvla kÀrlek. Perfekt till TT. @Ernesto go go go!Pavétavlan S! Go hard or go home
Pavétavlan S! Go hard or go home
300k ren jÀvla kÀrlek. Perfekt till TT. @Ernesto go go go!
Omöjligt att sÀga. Det Àr olika. Exempelvis orsakade min ett mindre kaos pÄ Wempe i Berlin. De hade sett en enda sedan slÀppet.NÄgon som har ett hum om ungefÀr hur mÄnga ex av 116500LN som vÄra svenska AD fÄr in per à r?
à fan! ..otroligt assÄ. TÀnkte att om man visste att de lÄg pÄ typ 1-3 per Är eller 8-10.. men dÄ lÄter det mer troligt med snitt 1 per Är och AD.Omöjligt att sÀga. Det Àr olika. Exempelvis orsakade min ett mindre kaos pÄ Wempe i Berlin. De hade sett en enda sedan slÀppet.
Att tro 1 per Är Àr tyvÀrr naivt.à fan! ..otroligt assÄ. TÀnkte att om man visste att de lÄg pÄ typ 1-3 per Är eller 8-10.. men dÄ lÄter det mer troligt med snitt 1 per Är och AD.
Att inte Rolex ökar produktionen av superpopulÀra modeller och drar ner pÄ helt ointressanta.
..men skulle de va sÄ sÄ minskar vÀl sjÀlva mystiken av de hela.
KlockkÀndis, B-kÀndis eller riktig kÀndis?Att tro 1 per Är Àr tyvÀrr naivt.
Det finns mer tillgÄng till dessa Àn vad man pratar högt om. T.ex. vet jag en svensk AD som levererade en Daytona till en "kÀndis" efter 1 mÄnads vÀntan, dvs inga snack om 5-10 Ärs vÀntetider dÄ inte
Sport-kÀndis. Inte lika kÀnd som Zlatan obv men kÀnd inom sin sport.KlockkÀndis, B-kÀndis eller riktig kÀndis?
Folk hÀr pÄ KS som har jobbat med / hos ADs har dessutom bekrÀftat att man brukar ha populÀra klockor i kassaskÄpet, som man sedan plockar fram om man till exempel vill klara mÄnadens budget, eller ha med i en bundling med en mindre populÀr klockaKlockkÀndis, B-kÀndis eller riktig kÀndis?
Det Àr nog en frÄga bara Rolex kan svara pÄ men jag skulle tippa pÄ minst 10.NÄgon som har ett hum om ungefÀr hur mÄnga ex av 116500LN som vÄra svenska AD fÄr in per à r?
En sÄn hÀr skulle jag kunna tÀnka mig, och slippa den otÀcka keramiska glasringen.Börjar bli dyrt .
En sÄn hÀr skulle jag kunna tÀnka mig, och slippa den otÀcka keramiska glasringen.
Vad Àr ett rimligt pris gör en daytona utan den svarta bezeln?
Billigast möjliga ref?
Mvh
Omöjligt att sÀga. Det Àr olika. Exempelvis orsakade min ett mindre kaos pÄ Wempe i Berlin. De hade sett en enda sedan slÀppet.
Det Àr nog en frÄga bara Rolex kan svara pÄ men jag skulle tippa pÄ minst 10.
Kan rÀkna till 5 st frÄn Bergströms Gbg hittills under 2018 i min lilla krets.