• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

Den och 20klockor till nu ;) nÀr slÄr du till mannen?:D
Ja, i Àrlighetens namn sÄ fÄr jag juh vÀlja lite. Jag har sÄ jak kan köpa EN av de tvÄ Patek jag lurar pÄ + de Rolex jag vÀntar pÄ frÄn AD. OM den nu Àr just en patek jag Àr sugen pÄ. UrsÀkta ot.
Men iaf ska jag ta ut de jag köar för. Sen kommer det in en del pengar med och under tiden. Men? Att köpa en klocka utan att vara "sÀker", pÄ chans vill jag inte göra igen, hör förlorat för mycket pÄ sÄna affÀrer.
Men vet du vad som Àr RIMLIGT för en sÄn hÀr?
~130 - 140k?

Mvh

Ja det lÄter vÀldigt konstigt, har Àgt/Àger tvÄ av dessa fem sÄ Àr 100%
Men alla ADs fÄr vÀl olika leveranser hela tiden som jag förstÄtt det.

Tvivlar inte alls pÄ att Bergströms har fÄtt fem ex och vet inte nÀr @Zed var i Berlin. Men inlÀgget Àr frÄn idag och att Wempe skulle ha sett ett ex sedan 2016 lÄter superkonstigt.

• Like
Reactions: Bas
Tvivlar inte alls pÄ att Bergströms har fÄtt fem ex och vet inte nÀr @Zed var i Berlin. Men inlÀgget Àr frÄn idag och att Wempe skulle ha sett ett ex sedan 2016 lÄter superkonstigt.
Var dÀr för nÄgra veckor sedan. FörvÄningen över klockan verkade i alla fall genuin.

DÄ satt den pÄ armen igen :). Det blev byte utav klinkerhjul och reversing wheel. Rob E fixade detta pÄ en vecka sÄ stort kudos för det. Det gick pÄ garantin ocksÄ sÄklart. Fick ingen förklaring pÄ hur det kunde hÀnda pÄ en sÄ ny klocka. Men jÀkligt nöjd Àr jag i alla fall.
20181020_112735.jpg

DÄ satt den pÄ armen igen :). Det blev byte utav klinkerhjul och reversing wheel. Rob E fixade detta pÄ en vecka sÄ stort kudos för det. Det gick pÄ garantin ocksÄ sÄklart. Fick ingen förklaring pÄ hur det kunde hÀnda pÄ en sÄ ny klocka. Men jÀkligt nöjd Àr jag i alla fall.
20181020_112735.jpg

Rolex Àr oerhört hemliga med sÄnt, mina garantiÀrenden har varit vÀldigt sparsmakade med information.

116500 slutar inte heller röra sig uppÄt. Inte mÄnga annonser heller vare sig pÄ blocket eller KS de sista tiden. Det Àr betydligt fÀrre objekt nu Àn bara för nÄgon mÄnads sedan nÀr jag köpte min till toppdollar.

Jag Àr tveksam pÄ om detta Àr bra för Rolex i förlÀngningen. Kan tÀnka mig att varumÀrket skadas nÀr bubblan spricker.

Mina andra tvÄ klockor med automatisk uppdragning "hoppar" igÄng sÄ snart jag lyfter upp dem, men inte min 116500. NÄgon som upplevt att den Àr trögare i uppdraget. Jag hade den ju precis pÄ lagning hos Rob E efter att den manuella uppdragningen strulat. Jag var tvungen att veva runt med armen rejÀlt för att den skulle starta i morse nÀr jag tog den. Den hade ocksÄ lagt av tidigare Àn vad gÄngreserven sÀger, jag misstÀnker att den inte dras upp riktigt som den ska nÀr den sitter pÄ armen. Kan man testa detta pÄ nÄgot vis?

Tillbaka
Topp