Laplander
Guld
Ăr "gamla bezeln" med horisontella siffor och "nya bezeln" med radiella siffror?(klipp)
116503 Àr sÄ mycket bÀttre Àn 116523 och det framför allt pga bezeln. Den gamla ser helt enkelt för klen och tunn ut.
(klipp)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr "gamla bezeln" med horisontella siffor och "nya bezeln" med radiella siffror?(klipp)
116503 Àr sÄ mycket bÀttre Àn 116523 och det framför allt pga bezeln. Den gamla ser helt enkelt för klen och tunn ut.
(klipp)
En 116520 utan tillbehör fÄr du vÀl runt 100. Vill du ha guld/stÄl sÄ lite lÀgreEn sÄn hÀr skulle jag kunna tÀnka mig, och slippa den otÀcka keramiska glasringen.
Vad Àr ett rimligt pris gör en daytona utan den svarta bezeln?
Billigast möjliga ref?
Mvh
Ja, i Àrlighetens namn sÄ fÄr jag juh vÀlja lite. Jag har sÄ jak kan köpa EN av de tvÄ Patek jag lurar pÄ + de Rolex jag vÀntar pÄ frÄn AD. OM den nu Àr just en patek jag Àr sugen pÄ. UrsÀkta ot.Den och 20klockor till nu nÀr slÄr du till mannen?
Ok tack! Nej, stÄl/stÄl. Bara klockan Àr i fint skick och Àkthet kan intygas etc sÄ duger det fint.En 116520 utan tillbehör fÄr du vÀl runt 100. Vill du ha guld/stÄl sÄ lite lÀgre
100? Ligger det inte nÀrmre 120 utan tillbehör?En 116520 utan tillbehör fÄr du vÀl runt 100. Vill du ha guld/stÄl sÄ lite lÀgre
Ja det lÄter vÀldigt konstigt, har Àgt/Àger tvÄ av dessa fem sÄ Àr 100%Det lÄter ju helt bananas att Wempe Berlin skulle fÄ mindre tilldelning Àn Bergströms???
Ja det lÄter vÀldigt konstigt, har Àgt/Àger tvÄ av dessa fem sÄ Àr 100%
Men alla ADs fÄr vÀl olika leveranser hela tiden som jag förstÄtt det.
nja... inte riktigt sÄ högt va.100? Ligger det inte nÀrmre 120 utan tillbehör?
Vet inte dÀrav min frÄga. Inte sett nÄgon under 120 sedan innan sommaren i princip. KÀnns som att det blir dyrare varje dag med Rolexnja... inte riktigt sÄ högt va.
https://klocksnack.se/threads/rolex-daytona-116520-svart.91522/
Vilket fÄr en att vilja sÀlja allt och bara rocka RoamerVet inte dÀrav min frÄga. Inte sett nÄgon under 120 sedan innan sommaren i princip. KÀnns som att det blir dyrare varje dag med Rolex
JG?Att tro 1 per Är Àr tyvÀrr naivt.
Det finns mer tillgÄng till dessa Àn vad man pratar högt om. T.ex. vet jag en svensk AD som levererade en Daytona till en "kÀndis" efter 1 mÄnads vÀntan, dvs inga snack om 5-10 Ärs vÀntetider dÄ inte
Var dÀr för nÄgra veckor sedan. FörvÄningen över klockan verkade i alla fall genuin.Tvivlar inte alls pÄ att Bergströms har fÄtt fem ex och vet inte nÀr @Zed var i Berlin. Men inlÀgget Àr frÄn idag och att Wempe skulle ha sett ett ex sedan 2016 lÄter superkonstigt.
De kanske stÄr pÄ Rolex shit list, dÀrav bristen av DaytonasVar dÀr för nÄgra veckor sedan. FörvÄningen över klockan verkade i alla fall genuin.
DÀremot fÄr jag uppfattningen om att tilldelningen i Sverige Àr vÀldigt god med tanke pÄ befolkningsmÀngden.De kanske stÄr pÄ Rolex shit list, dÀrav bristen av Daytonas
DÄ satt den pÄ armen igen . Det blev byte utav klinkerhjul och reversing wheel. Rob E fixade detta pÄ en vecka sÄ stort kudos för det. Det gick pÄ garantin ocksÄ sÄklart. Fick ingen förklaring pÄ hur det kunde hÀnda pÄ en sÄ ny klocka. Men jÀkligt nöjd Àr jag i alla fall.
Magisk! Den dÀr fÄr du behÄlla!
Tack! Den sitter sÀkertMagisk! Den dÀr fÄr du behÄlla!
Vettefan om jag hÄller med dig just i det dÀr fallet, men kanske bara Àr jag
Tycker 116500 Àr en av fÄ moderna klockor frÄn Rolex som gör sig bra pÄ annat Àn lÀnk
Jag gilla den..
Tycker 116500 Àr en av fÄ moderna klockor frÄn Rolex som gör sig bra pÄ annat Àn lÀnk