Primaris
Basic
STORT GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sjukt fin!!! VÀntat lÀnge?HÀmtade min idag! Har inte haft en Daytona pÄ fem Är, nu kÀnns det bra igen!![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
STORT GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sjukt fin!!! VÀntat lÀnge?HÀmtade min idag! Har inte haft en Daytona pÄ fem Är, nu kÀnns det bra igen!![]()
![]()
STORT GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sjukt fin!!! VÀntat lÀnge?
Valde du svart eller fÄr man den som erbjuds?Ja, eller allt Àr relativt. Sedan tidig sommar 16. Men nu Àr vÀntetiden plus fem Är...
Valde du svart eller fÄr man den som erbjuds?
Fan.. Jag har varit intresserad av en yacht master med gummit. Det enda Àr vÀl att jag inte Àr sÄ sugen pÄ roséguld. Det kÀnns som att det Àr lite "mode" över det" och att oavsett hur mycket man sjÀlv gillar det sÄ kan det bli lite "hockeyfrilla" över det. Ha det om du tycker om det, men rÀkna med att andra ser dig som sÄ omodern att de skrattar bakom din rygg.. hehe.NÄgra tusenlappar Àr det ju fortfarande i mellanskillnad men visst fÄr man bra betalt för en 116500, det hjÀlper ju
Gummit kĂ€nns bra, âexklusivtâ vet jag inte om man kan sĂ€ga om... gummiDet kĂ€nns dock oerhört gediget. Det Ă€r ganska rejĂ€lt men trots det sĂ„ Ă€r det mjukt och smiter Ă„t armen perfekt. Stort plus easylink pĂ„ spĂ€nnet.
Gummit Ă€r liksom âfjĂ€dratâ med 2 spĂ„r som gör att klockan hĂ„lls bra pĂ„ plats. Man kan bĂ€ra den ganska tight och Ă€ndĂ„ kĂ€nns det bra.
Inget ont om tex Aquanaut och dess gummi som jag personligen tycker Àr skitsnyggt men detta spelar i en annan liga, helheten med lÄset kÀnns mycket bÀttre. LÄset gillade jag inte pÄ Nöten dÄ det flög upp av misstag alldeles för enkelt.
För mig som Àlskar gummi till klockor Àr detta optimalt, bra byggt, tycker det svarta mot svarta detaljerna pÄ klockan Àr skitbra, Àlskar det svarta gÄr över i endlinksen. Jag har nog sagt det innan men helheten Àr sÄ jÀkla bra.
![]()
![]()
![]()
Fan.. Jag har varit intresserad av en yacht master med gummit. Det enda Àr vÀl att jag inte Àr sÄ sugen pÄ roséguld. Det kÀnns som att det Àr lite "mode" över det" och att oavsett hur mycket man sjÀlv gillar det sÄ kan det bli lite "hockeyfrilla" över det. Ha det om du tycker om det, men rÀkna med att andra ser dig som sÄ omodern att de skrattar bakom din rygg.. hehe.
Men jag har faktiskt inte tÀnkt pÄ att Daytona gÄr att fÄ med gummiarmbandet!
Och en wg daytona pÄ gummi skulle kanske kunna vara ett bra alternativ till en Aquanaut och en 116520? TvÄ klockor i en liksom..
Aquanauten börjar kosta lite vÀl mycket nu..
En sak jah har funderat pÄ Àr det du tar upp ang bandet. Dessa "vingar" pÄ insidan har fÄtt det att se ut som att armbandet "stÄr ut" rÀtt rejÀlt frÄn handleden, men dÄ kan man alltsÄ dra Ät den liite till, utan att den blir att sitta obehagligt?
Fan alltsÄ. Det hÀr var snyggt..
Kanske Àr nöten aningen snyggare, men Ä andra sidan sÄ Àr det stÄl till ett högt pris..
Ska kika upp dessa lite! Tack för svar
Mvh
Fan.. Jag har varit intresserad av en yacht master med gummit. Det enda Àr vÀl att jag inte Àr sÄ sugen pÄ roséguld. Det kÀnns som att det Àr lite "mode" över det" och att oavsett hur mycket man sjÀlv gillar det sÄ kan det bli lite "hockeyfrilla" över det. Ha det om du tycker om det, men rÀkna med att andra ser dig som sÄ omodern att de skrattar bakom din rygg.. hehe.
Men jag har faktiskt inte tÀnkt pÄ att Daytona gÄr att fÄ med gummiarmbandet!
Och en wg daytona pÄ gummi skulle kanske kunna vara ett bra alternativ till en Aquanaut och en 116500? TvÄ klockor i en liksom..
Aquanauten börjar kosta lite vÀl mycket nu..
En sak jah har funderat pÄ Àr det du tar upp ang bandet. Dessa "vingar" pÄ insidan har fÄtt det att se ut som att armbandet "stÄr ut" rÀtt rejÀlt frÄn handleden, men dÄ kan man alltsÄ dra Ät den liite till, utan att den blir att sitta obehagligt?
Fan alltsÄ. Det hÀr var snyggt..
Kanske Àr nöten aningen snyggare, men Ä andra sidan sÄ Àr det stÄl till ett högt pris..
Ska kika upp dessa lite! Tack för svar
Mvh
Aldrig greppat varför man kallar den nöt. Naut Àr enligt min mening en förkortning av nautical. HÀlsningar Mick TÄlbot.
SvengelskaAldrig greppat varför man kallar den nöt. Naut Àr enligt min mening en förkortning av nautical. HÀlsningar Mick TÄlbot.
Vad fĂ„r man ge för ett gummi hos AD?Gillar mĂ„ngsidigheten i 116500, dĂ€r man kan variera sig mellan lĂ€nk o gĂŒmmi.
116519 Àr oxÄ vÀldigt trevlig, men avsaknad av lÀnk Àr ett litet minus. Dock Àr tavlan pÄ 116519 ett stort plus sÄ klart...Var nÀra att köpa en WG tidigare i somras med blev en fattigare stÄlversion
Bizznizz med lÀnk
![]()
Avslappnat med gĂŒmmi
![]()
Ca 4000-4500 för oysterflexVad fÄr man ge för ett gummi hos AD?
Gillar mĂ„ngsidigheten i 116500, dĂ€r man kan variera sig mellan lĂ€nk o gĂŒmmi.
116519 Àr oxÄ vÀldigt trevlig, men avsaknad av lÀnk Àr ett litet minus. Dock Àr tavlan pÄ 116519 ett stort plus sÄ klart...Var nÀra att köpa en WG tidigare i somras med blev en fattigare stÄlversion
Bizznizz med lÀnk
![]()
Avslappnat med gĂŒmmi
![]()
Blir ju lite dyrare för dig att köpa lÀnk.....116500 funkar alldeles ypperligt pÄ gummi.
Precis som du sÀger Àr det ju faktiskt en optimal kombo med bÄde lÀnk och gummi.
Jag fÄr nöja mig med gummi
![]()
KÀmpa!!!Jag fÄr nöja mig med gummi
![]()
Tycker du klarar dig bra med bara gummi...
Tycker du klarar dig bra med bara gummi...
116500 ska ju bÀras med jubileeSaknar inte lÀnk faktiskt. Saknar absolut inte polerad mittlÀnk![]()
Jubilee Àr lika hett nu som Ericssons börsvÀrde Är 2000116500 ska ju bÀras med jubilee![]()
116500 ska ju bÀras med jubilee![]()
de hÀr Àr vÀldigt snygga.Dom hÀr Àr ju löjliga pÄ ett positivt sÀtt.
![]()
One Day! ...Dom hÀr Àr ju löjliga pÄ ett positivt sÀtt.
![]()
de hÀr Àr vÀldigt snygga.![]()
One Day! ...![]()
Det Àr bra grejer!
Yes one dayOne Day! ...![]()
Hur gĂ„r detta till..? Den innersta "lĂ€nkbiten" gĂ„r den att köpa med gummit? LĂ„set/spĂ€nnet antar jag man kan anvĂ€nda det som sitter pĂ„ lĂ€nken?Gillar mĂ„ngsidigheten i 116500, dĂ€r man kan variera sig mellan lĂ€nk o gĂŒmmi.
Bizznizz med lÀnk
![]()
Avslappnat med gĂŒmmi
![]()