• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

Aldrig greppat varför man kallar den nöt. Naut Àr enligt min mening en förkortning av nautical. HÀlsningar Mick TÄlbot.
Tror det Àr första gÄngen jag anvÀnder uttrycket. Gillar det egentligen inte dÄ jag tycker det lÄter lite löjligt.
Men nÀr man sitter och valsar sig fram med pekfingret pÄ en mobil eller platta sÄ frestas man ibland till genvÀgar. :(

Mvh

6FB784CB-9BD8-4B9E-9825-E71F10BDC4BE.png

Hej pÄ er! Ogillar skarpt att behöva dela en bild jag inte sjÀlv har tagit, sÄ nÀr jag fÄtt svar pÄ min frÄga tar jag gÀrna bort bilden ifrÄn inlÀgget... Lyckas bara inte googla fram svaret sÄ dÀrav denna manöver.
Jag vill minnas att jag nÄgonstans i denna trÄd (eller pÄ annan plats pÄ KS, minns inte riktigt) sÄg nedanstÄende bild och smÀllde av en smula. I mina ögon den kanske snyggaste Daytonan ever. MEN... vad Àr det för ref?! NÄgon som vet? PrisnivÄ idag?

Och du som Àger den och lade upp denna bild frÄn början:
1. UrsÀkta bildkapningen.
2. SĂ€lj den till mig. :)

Edit: förstÄr sÄklart att den Àr pricey as tusan, men livet utan en graal kÀnns tomt menar jag.

4134161F-76A2-4646-8AB8-AD3B52F4D72C.jpeg

Senast Àndrad:
Hej pÄ er! Ogillar skarpt att behöva dela en bild jag inte sjÀlv har tagit, sÄ nÀr jag fÄtt svar pÄ min frÄga tar jag gÀrna bort bilden ifrÄn inlÀgget... Lyckas bara inte googla fram svaret sÄ dÀrav denna manöver.
Jag vill minnas att jag nÄgonstans i denna trÄd (eller pÄ annan plats pÄ KS, minns inte riktigt) sÄg nedanstÄende bild och smÀllde av en smula. I mina ögon den kanske snyggaste Daytonan ever. MEN... vad Àr det för ref?! NÄgon som vet? PrisnivÄ idag?

Edit: förstÄr sÄklart att den Àr pricey as tusan, men livet utan en graal kÀnns tomt menar jag.

Risig pÄ Daytona referenser men 6263 tror jag

Gillar mĂ„ngsidigheten i 116500, dĂ€r man kan variera sig mellan lĂ€nk o gĂŒmmi.

116519 Àr oxÄ vÀldigt trevlig, men avsaknad av lÀnk Àr ett litet minus. Dock Àr tavlan pÄ 116519 ett stort plus sÄ klart...Var nÀra att köpa en WG tidigare i somras med blev en fattigare stÄlversion

Bizznizz med lÀnk
221D6B97-8C49-4323-85F2-6351F812CA54.jpeg

Avslappnat med gĂŒmmi
16C0F642-668A-4FB8-A42D-5538624B128C.jpeg

Hej,
Jag undrar vad för gummi du har pÄ din 116500 samt vilka endlinks? Jag skulle vilja köra det pÄ min:)

Tillbaka
Topp