Det Àr samma endlinks till 116520 som 116500 dÄ de har samma boett
PostNord tar tvÄ veckor pÄ sig att hantera intullningen sen oxÄ. SÄ ha tÄlamod![]()
Tack sÄ mycket! Gillar Oysterflexbanden och det ska bli kul att kunna byta till det ibland
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Àr samma endlinks till 116520 som 116500 dÄ de har samma boett
PostNord tar tvÄ veckor pÄ sig att hantera intullningen sen oxÄ. SÄ ha tÄlamod![]()
Datum behöver man![]()
Kör pÄ - du kommer inte Ängra dig. Dessutom slipper du massa repor pÄ lÀnken...Tack sÄ mycket! Gillar Oysterflexbanden och det ska bli kul att kunna byta till det ibland![]()
Ăven vattentĂ€t plast pĂ„ kronskydden bidrar ju med sin sĂ€kerhetRegn o rusk funkar med 100m vattentĂ„lig + gummi.
![]()
Ăven vattentĂ€t plast pĂ„ kronskydden bidrar ju med sin sĂ€kerhet![]()
Det var som... Skarpsynt dĂ€r!!!Ăven vattentĂ€t plast pĂ„ kronskydden bidrar ju med sin sĂ€kerhet![]()
Det var som... Skarpsynt dÀr!!!![]()
Bra gjort!Hade inte sjÀlv sett det ens![]()
Bra gjort!
Finns annars minst en hÀr pÄ forumet som kallar sin Sub för beater, men som fortfarande har plasten kvar. Ha.
UrsÀkta, men sÄ jÀvla grym. Ibland fÄr man anvÀnda kraftuttryckKör lite bilder sÄ hÀr pÄ kvÀllskvisten. Fortfarande ohyggligt nöjd.
![]()
![]()
![]()
UrsÀkta, men sÄ jÀvla grym. Ibland fÄr man anvÀnda kraftuttryck![]()
Skönt och hittat hem, men tjatig nÀ bara fortsÀtt bjuda pÄ bilder..KÀnner sjÀlv att man hÄller pÄ att bli tjatig men den Àr sÄ jÀkla schysst, lugnet rÄder i klockhuvudet![]()
NÀstan sÄ att jag Àr beredd att flytta utomlands bara för att slippa PostNord.Det Àr samma endlinks till 116520 som 116500 dÄ de har samma boett
Hörde frÄn en polare att vÀntetiden pÄ en Daytona Àr 8 Är i nulÀget. Om det blir en lÄgkonjunktur under nÀsta Är borde ledtiden minska dramatiskt. Vad Àr normalt vÀntetiden pÄ en ny Daytona?
8 Är kan ju inte vara normalt utan beroende av en högkonjunktur som stÄr pÄ toppen.Hur menar du vad Àr normal vÀntetid?
HÄller nog inte riktigt med, choklad arab, grön och isblÄ skulle jag nog hÄlla högre men sen denna! Detta Àr ju min högst personliga Äsikt!HÄller minsann med, riktigt grÄ/svart hÀrlig sunburst inomhus, nÀstan vit och slÀt utomhus.
Trodde inte en grÄ tavla kunde vara sÄ rolig och Àndra sig sÄ mycket.
Det finns alltid folk som har pengar oavsett hög eller lÄgkonjunktur. Detta gör nog ingen större pÄverkan pÄ vÀntetiden. SÄ lÀnge den sÀljs över list kommer folk alltid jaga den.8 Är kan ju inte vara normalt utan beroende av en högkonjunktur som stÄr pÄ toppen.
8 Är kan ju inte vara normalt utan beroende av en högkonjunktur som stÄr pÄ toppen.
Vad fÄr dig /din polare att tro pÄ lÄgkonjuktur nÀsta Är?? oavsett sÄ kommer det inte pÄverka leveranstiden pÄ Daytona dÄ det inte Àr nÄgon dussin klocka.Hörde frÄn en polare att vÀntetiden pÄ en Daytona Àr 8 Är i nulÀget. Om det blir en lÄgkonjunktur under nÀsta Är borde ledtiden minska dramatiskt. Vad Àr normalt vÀntetiden pÄ en ny Daytona?
HÄller nog inte riktigt med, choklad arab, grön och isblÄ skulle jag nog hÄlla högre men sen denna! Detta Àr ju min högst personliga Äsikt!
Snyggt. Gillar faktiskt tavlan bÀttre i 116520
Ja sÄ Àr det ju!Naturligtvis blir det ju bara personlig Äsikt till slut
Börjar man fundera ordentligt pÄ varför man gillar just denna grÄ sÄ mycket sÄ för mig sÄ Àr det nog sÄ enkelt som... helheten med just denna klocka, grÄtt, svart, gummi, borstad, polerad.
Ălskar isblĂ„ och chokladarab ocksĂ„, grön lite mindre. Chokladarab har jag varit jĂ€klig sugen pĂ„ men tyckte grĂ„ passade bĂ€ttre som âdagligâ brukare![]()
8 Är kan ju inte vara normalt utan beroende av en högkonjunktur som stÄr pÄ toppen.