• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

Regn o rusk funkar med 100m vattentÄlig + gummi.

B3072355-5427-44CC-B13C-F7BE42D842ED.jpeg

Hörde frÄn en polare att vÀntetiden pÄ en Daytona Àr 8 Är i nulÀget. Om det blir en lÄgkonjunktur under nÀsta Är borde ledtiden minska dramatiskt. Vad Àr normalt vÀntetiden pÄ en ny Daytona?

HÄller minsann med, riktigt grÄ/svart hÀrlig sunburst inomhus, nÀstan vit och slÀt utomhus.

Trodde inte en grÄ tavla kunde vara sÄ rolig och Àndra sig sÄ mycket.
HÄller nog inte riktigt med, choklad arab, grön och isblÄ skulle jag nog hÄlla högre men sen denna! Detta Àr ju min högst personliga Äsikt!

8 Är kan ju inte vara normalt utan beroende av en högkonjunktur som stÄr pÄ toppen.
Hörde frÄn en polare att vÀntetiden pÄ en Daytona Àr 8 Är i nulÀget. Om det blir en lÄgkonjunktur under nÀsta Är borde ledtiden minska dramatiskt. Vad Àr normalt vÀntetiden pÄ en ny Daytona?
Vad fÄr dig /din polare att tro pÄ lÄgkonjuktur nÀsta Är?? oavsett sÄ kommer det inte pÄverka leveranstiden pÄ Daytona dÄ det inte Àr nÄgon dussin klocka.

HÄller nog inte riktigt med, choklad arab, grön och isblÄ skulle jag nog hÄlla högre men sen denna! Detta Àr ju min högst personliga Äsikt!

Naturligtvis blir det ju bara personlig Ă„sikt till slut :)

Börjar man fundera ordentligt pÄ varför man gillar just denna grÄ sÄ mycket sÄ för mig sÄ Àr det nog sÄ enkelt som... helheten med just denna klocka, grÄtt, svart, gummi, borstad, polerad.

Älskar isblĂ„ och chokladarab ocksĂ„, grön lite mindre. Chokladarab har jag varit jĂ€klig sugen pĂ„ men tyckte grĂ„ passade bĂ€ttre som ”daglig” brukare :)

Senast Àndrad:
Naturligtvis blir det ju bara personlig Ă„sikt till slut :)

Börjar man fundera ordentligt pÄ varför man gillar just denna grÄ sÄ mycket sÄ för mig sÄ Àr det nog sÄ enkelt som... helheten med just denna klocka, grÄtt, svart, gummi, borstad, polerad.

Älskar isblĂ„ och chokladarab ocksĂ„, grön lite mindre. Chokladarab har jag varit jĂ€klig sugen pĂ„ men tyckte grĂ„ passade bĂ€ttre som ”daglig” brukare :)
Ja sÄ Àr det ju! :)

8 Är kan ju inte vara normalt utan beroende av en högkonjunktur som stÄr pÄ toppen.

Oavsett hög- eller lÄgkonjunktur finns det ingen absolut tid pÄ vÀnte- intresselista, den Àr i allra högsta grad dynamisk och godtycklig, den funkar inte som kön till förskoleplats om man sÀger sÄ. FÄr du höra att kön Àr 8Är sÄ Àr chansen att du kommer fÄ en överhuvudtaget rÀtt liten skulle jag tro.

Tillbaka
Topp