I bilen.
Finns det lÀnk att köpa till den referensen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
I bilen.
Finns det lÀnk att köpa till den referensen?
Flera indikatorer pekar pÄ att toppen Àr passerad. LÀgg till Trump, Brexit m m sÄ kan det bli ett stökigt 2019.Vad fÄr dig /din polare att tro pÄ lÄgkonjuktur nÀsta Är?? oavsett sÄ kommer det inte pÄverka leveranstiden pÄ Daytona dÄ det inte Àr nÄgon dussin klocka.
Du borde bli glad om du ens blir uppskriven pÄ vÀntelistan... angÄende leveranstider sÄ som du beskriver det sÄ Àr det nog bara önsketÀnkande.Hörde frÄn en polare att vÀntetiden pÄ en Daytona Àr 8 Är i nulÀget. Om det blir en lÄgkonjunktur under nÀsta Är borde ledtiden minska dramatiskt. Vad Àr normalt vÀntetiden pÄ en ny Daytona?
Det ligger nÄgot i det men tror det kommer ha minimal pÄverkan pÄ Rolex priser/tillgÄng. Det Àr nog vÀre för de som har överbelÄnat sig och köpt bostÀder de egentligen inte har rÄd med.Flera indikatorer pekar pÄ att toppen Àr passerad. LÀgg till Trump, Brexit m m sÄ kan det bli ett stökigt 2019.
Hörde att för en vanlig dödlig att 15 Är ligger nÀrmare sanningen, med det sagt Àr den omöjlig att fÄ plocka ut frÄn AD eftersom man inte ens kan stÀlla sig pÄ en kölista.Du borde bli glad om du ens blir uppskriven pÄ vÀntelistan... angÄende leveranstider sÄ som du beskriver det sÄ Àr det nog bara önsketÀnkande.
Klockporr!!!Kör lite bilder sÄ hÀr pÄ kvÀllskvisten. Fortfarande ohyggligt nöjd.
Hur trivs du med oysterflex? Ăr sugen pĂ„ en sĂ„dan, men gillade det inte pĂ„ YM.Lite Daytona i soffa.
Hur trivs du med oysterflex? Ăr sugen pĂ„ en sĂ„dan, men gillade det inte pĂ„ YM.
Det jag inte gillade var att gummit buktade ut pga âfenornaâ pĂ„ insidan. Men pĂ„ dina bilder ser det inte sĂ„ ut.Gillar det vĂ€ldigt mycket. Nu tycker jag ju om gummirem överlag.
Ăr ju samma som pĂ„ YM sĂ„ tveksamt om du Ă€ndrar uppfattning. Visserligen har ju denna endlinks som gummit gĂ„r mot men oysterflexet i sig Ă€r ju samma.
Tycker det Àr superskönt och kÀnns rejÀlt byggt, mycket nöjd överlag med klocka och rem.
Det jag inte gillade var att gummit buktade ut pga âfenornaâ pĂ„ insidan. Men pĂ„ dina bilder ser det inte sĂ„ ut.
MÄste ta och prova en. FÄr se om de kan ha nÄgon i butiken.
Ăr nog vettigt att prova men tĂ€nk om du inte vill ta av den
Den âsvĂ€varâ ju över handleden nĂ„gon mm dĂ€r fenorna Ă€r. Stör dock inte mig alls. Handlar kanske lite om hur man fĂ„r den att passa pĂ„ handled generellt.
BÀr den hyfsat tight och tycker den ör riktigt skön pÄ, anvÀnder ju endast denna nu sÄ det kÀnns skönt att den Àr bekvÀm.
Hehe, finns ju en risk
Har ju mina klockor lÀngre upp mot handen, sÄ det Àr mycket som ska klaffa
Tack för info, fÄr bli en tripp mot storstan vid tillfÀlle.
JĂ€vla fin klocka .Ăr nog vettigt att prova men tĂ€nk om du inte vill ta av den
Den âsvĂ€varâ ju över handleden nĂ„gon mm dĂ€r fenorna Ă€r. Stör dock inte mig alls. Handlar kanske lite om hur man fĂ„r den att passa pĂ„ handled generellt.
BÀr den hyfsat tight och tycker den Àr riktigt skön pÄ, anvÀnder ju endast denna nu sÄ det kÀnns skönt att den Àr bekvÀm.
Ser det alltid ut sÄ? Hur ser det ut om du spÀnner Ät?BÀr min en bit upp ocksÄ och dÄ Àr den hyfsat tight, kan dÄ trycka ner den mot handen nÀr jag vill vara tuff
Edit: LÀste noggrant nu och inser att du kanske menar att du kör klocka lÀngre ner mot hand, dÄ förstÄr jag att det Àr mer som ska klaffa, knöl och annat
Den Àr bekvÀm oavsett!
Nackdelen med oyster-flex imo. Ser lite tokigt ut :/Ser det alltid ut sÄ? Hur ser det ut om du spÀnner Ät?
Ser det alltid ut sÄ? Hur ser det ut om du spÀnner Ät?
Nackdelen med oyster-flex imo. Ser lite tokigt ut :/
Ja, nu sÄg det faktiskt bÀttre utHade slÀpp ut extension grejen (korrekt teknisk term ) pÄ lÀnken sÄg jag nu men visst bygger det lite ÀndÄ iom skenorna pÄ undersida.
HÀr Àr den just nu, en aning bÀttre kanske?
BÀttre absolut men krÀvs att du har klockan vÀldigt tight eller?Hade slÀpp ut extension grejen (korrekt teknisk term ) pÄ lÀnken sÄg jag nu men visst bygger det lite ÀndÄ iom skenorna pÄ undersida.
HÀr Àr den just nu, en aning bÀttre kanske?
BÀttre absolut men krÀvs att du har klockan vÀldigt tight eller?
FĂ„r armen feta mĂ€rken nĂ€r du tar av dig klockan?Den Ă€r hyfsat tight nu, helt korrekt. BĂ€r den hyfsat tight en bit upp pĂ„ armen âgubb styleâ och kan dĂ„ slappa till den nĂ€rmre handen om jag vill det.
HÄller dock fullstÀndigt med vad ni sÀger, den bygger en del pÄ höjden iom skenorna, det gÄr inte att komma ifrÄn. Styrs nog av hur mycket blod man vill ska passera handleden
Kan dock nÀmna att den Àr mÀrkligt behaglig trots att den Àr lite tight.
FÄr armen feta mÀrken nÀr du tar av dig klockan?
OuchFörstÄr inte vad du menar och frÄgar efter
En stilstudie...