• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

Hallis

Panerai
2-Faktor
Urverket verkar det inte vara nÄgot större fel pÄ, det Àr vÀl finishen som inte Àr upp i samma standard. Den var ju inte billig för att vara fake: £1000, men visst finns det en marknad för bÀsta kvalité fakes.
Har för mig det finns nÄn youtube kanal dÀr personen bara recenserar fakes, men han bÀr dessa som om de vore Àkta och Àr stolt över sin samling av diverse high-end fakes

Varför diskuteras detta?
 

Mr dude

Panerai
Friends Of KS
Var ju sugen pÄ att sÀlja denna, men den Àr sÄ bra under sommaren :)

279A4556-BB64-4084-9903-1E161A548F7D.jpeg
Jag skulle behÄlla den:p:D
Helt fantastiskt
 

Adams

Omega
Funderar starkt pÄ att köpa en svart zenith daytona.... har vi nÄgra Àgare hÀra?

Kikade pÄ denna hos en handlare, 16520 med box och cert frÄn 1991 för samma pris som en ny 116500..
4B3E165D-E773-4BFA-A22B-255F9CBE1FA1.jpeg
 

jarrebarre99

Patek
2-Faktor
Funderar starkt pÄ att köpa en svart zenith daytona.... har vi nÄgra Àgare hÀra?

Kikade pÄ denna hos en handlare, 16520 med box och cert frÄn 1991 för samma pris som en ny 116500..
4B3E165D-E773-4BFA-A22B-255F9CBE1FA1.jpeg

LÄter som en mkt bra idé tycker jag.
116500 Àr helt klart en bra klocka men 16520 Àr sÄ mkt bÀttre IMO, men dÄ behöver man sÄklart digga rassel.
 

M.B.

Cartier
Jag var pÄ en grillfest igÄr och hade en trevligt överraskning att fÄ prata med en man som hade en TT Daytona med vackert patina, som han köpte ny för 25 Är sedan.
NÀr min fru skÀmtade att han borde sÀlja nu med tanken pÄ priserna i marknaden sÄ svaret var "aldrig, den kommer mina barn fÄ Àrva!".

Finns du hÀr? :cool:
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Funderar starkt pÄ att köpa en svart zenith daytona.... har vi nÄgra Àgare hÀra?

Kikade pÄ denna hos en handlare, 16520 med box och cert frÄn 1991 för samma pris som en ny 116500..
4B3E165D-E773-4BFA-A22B-255F9CBE1FA1.jpeg


Skulle slagit till utan att blinka, 115k kÀnns som gratis med tanken pÄ vad vissa begÀr i pris numera! VemÀr handlaren?!
 
Topp