• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

"DAYTONA" trĂ„den! đŸ€™đŸŒ

Bonumm

Panerai
Köp. Helt klart.
Vi alla vĂ€ntar hellre pĂ„ en meteorit. Men hur troligt Ă€r det egentligen att den kommer? Och om den nu faktiskt gör det om 3 Ă„r sĂ„ grattis! Efter sĂ„ lĂ„ng tid kan du troligen sĂ€lja 116509 med vinst utan att butiken tycker du ”flippar”
Det fĂ„r bli ett köp 😁
 

Rune AB

Omega
671488CF-BB23-4CA6-8E91-023E5CBC2D14.jpeg
 

Bonumm

Panerai
Var lite orolig att jag skulle sakna den keramiska bezelen som jag Àr van vid pÄ 116500 men till min stora glÀdje sÄ gör jag inte det. Vet att jag tyckte att den kÀndes lite liten nÀr jag provade samma modell för en massa Är sedan men det tycker jag inte nu. Tror jag vant mig med storleken dÄ jag har en har en AP 37mm.
Hur som haver sĂ„ Ă€r jag jĂ€kligt nöjd med klockan och eftersom blĂ„ Ă€r min favoritfĂ€rg sĂ„ Ă€r man ju hemma med den tavlan. Sen kĂ€nns det ju extra bra att det Ă€r en fin affĂ€r att köpa Rolex till retail, speciellt i den prisklassen 😁
20220313_112642.jpg
 
Senast Àndrad:

Primaris

Omega
Var lite orolig att jag skulle sakna den keramiska bezelen som jag Àr van vid pÄ 116500 men till min stora glÀdje sÄ gör jag inte det. Vet att jag tyckte att den kÀndes lite liten nÀr jag provade samma modell för en massa Är sedan men det tycker jag inte nu. Tror jag vant mig med storleken dÄ jag har en har en AP 37mm.
Hur som haver sĂ„ Ă€r jag jĂ€kligt nöjd med klockan och eftersom blĂ„ Ă€r min favoritfĂ€rg sĂ„ Ă€r man ju hemma med den tavlan. Sen kĂ€nns det ju extra bra att det Ă€r en fin affĂ€r att köpa Rolex till retail, speciellt i den prisklassen 😁
20220313_112642.jpg
Riktigt fet!!! Stort grattis!!!!
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Var lite orolig att jag skulle sakna den keramiska bezelen som jag Àr van vid pÄ 116500 men till min stora glÀdje sÄ gör jag inte det. Vet att jag tyckte att den kÀndes lite liten nÀr jag provade samma modell för en massa Är sedan men det tycker jag inte nu. Tror jag vant mig med storleken dÄ jag har en har en AP 37mm.
Hur som haver sĂ„ Ă€r jag jĂ€kligt nöjd med klockan och eftersom blĂ„ Ă€r min favoritfĂ€rg sĂ„ Ă€r man ju hemma med den tavlan. Sen kĂ€nns det ju extra bra att det Ă€r en fin affĂ€r att köpa Rolex till retail, speciellt i den prisklassen 😁
20220313_112642.jpg
Keramisk ring, ingen keramisk ring. Nice att kunna alternera 😌

A9F23EBF-574D-4AE2-8701-10F0470C0AE1.jpeg
 

coldcaseW

Breitling
Är fortfarande i valet och kvalet... antingen ha kvar stĂ„l keramisk, 116500LN (vit) eller 116519LN (vitguld med oysterflex) hur hade ni resonerat? BĂ„da köpta direkt hos AD.
 
Topp