Har en Polaris i titan/palladium på ingång att addera till min stål/guld. Bilder följer definitivt vid ankomst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Palladium? Okej, det här måste man ju se! Palladium känns som en rätt förbisedd metall i klocksvängen. Tror nog Seiko har använt det mest (baserat på min begränsade research), i deras top-of-the-line Grand Seiko VFA-modeller i början av 70-talet, som ett alternativ till platina. Dom hade även en del palladiumpläterade modeller under den tiden.Har en Polaris i titan/palladium på ingång att addera till min stål/guld. Bilder följer definitivt vid ankomst.
Jag kan bara tänka mig hur läcker den är! Lite ovanlig tvåton med en mörkare och en ljusare "vit" metall. Den får ta och dyka upp snart!Kombinationen titan/palladium känns så härligt skruvat och typiskt Polaris. Coolt! Har själv aldrig sett någon klocka i palladium IRL.
Riktigt läcker iallafall! Synd om den inte är okej.Nu har jag fått hem titan/palladium. Förutom att länken var trasig så tycker jag att borstningen ser knasig ut och att klockan bär spår av att inte vara NOS (vilket jag ifs hade räknat med). Har tyvärr bara det här bilderna att tillgå men vad tycker ni? Aurum m.fl.
Kan inte tänka mig att det där är original.Nu har jag fått hem titan/palladium. Förutom att länken var trasig så tycker jag att borstningen ser knasig ut och att klockan bär spår av att inte vara NOS (vilket jag ifs hade räknat med). Har tyvärr bara det här bilderna att tillgå men vad tycker ni? Aurum m.fl.
Min känsla också. Tråkigt, den får gå tillbaka.Kan inte tänka mig att det där är original.
Jag missade denna precis tyvärr så köparen får gärna höra av sig om han ångrar köpet.
Ev. i en säljtråd snart. Får den inte riktigt att passa min handled.
Det löser sig förr eller senare @StaafenJag missade denna precis tyvärr så köparen får gärna höra av sig om han ångrar köpet.
Såg ingen som vill representera Tysklands version av Speedmaster/Seamaster
Bara slå till underskattade enl mig ,Har spanat på en Teutonic till och från i över ett. år nu. Den med grå tavla är riktigt fin
Har du hela gänget? Jag kan tänka mig att köra någon av de två i mitten någon dag, tycker do mär balla!Såg ingen som vill representera Tysklands version av Speedmaster/Seamaster
Yes har samtliga KvarHar du hela gänget? Jag kan tänka mig att köra någon av de två i mitten någon dag, tycker do mär balla!
Underbar samling jag får ta tag i projektet att leta upp en fin. Frågan är om jag ska ha vit eller svart tavla, lutar nog åt det förstnämnda...Yes har samtliga Kvar
De är ju relativt billiga , är ju ändå 861 verk i de tre vänstra
Går ju köpa en grå och hitta en svart tavlaUnderbar samling jag får ta tag i projektet att leta upp en fin. Frågan är om jag ska ha vit eller svart tavla, lutar nog åt det förstnämnda...
Du är inte dum! och grå är ju tavlan, itne vit som jag först trodde. Vad tycker du man ska lägga för en i ok skick? Grå tavla känns roligastGår ju köpa en grå och hitta en svart tavla
20k är rimligt , får lägga på lite till om du ska ha en med bra bezel (där färgen är kvar på ”tachymeterskalan”Du är inte dum! och grå är ju tavlan, itne vit som jag först trodde. Vad tycker du man ska lägga för en i ok skick? Grå tavla känns roligast
Älskar att du skyddar Mcdonalds M´et ^^
Skyddar vad?Älskar att du skyddar Mcdonalds M´et ^^
Ögonbrynet "McDonalds M´et Syftar på glajernaSkyddar vad?
Jag missade just en i bra skick för 12...Du är inte dum! och grå är ju tavlan, itne vit som jag först trodde. Vad tycker du man ska lägga för en i ok skick? Grå tavla känns roligast
Den är seg , riktigt bra prisJag missade just en i bra skick för 12...
Ärligt talat blir jag bara stressad av att inte hinna köpa alla versioner jag vill ha innan gamarna (Hodinkee et. al.) kommer och ser till att de kostar 50 istället för 5. Bara en tidsfråga tror jag tyvärr...Inget nytt men kul när de får lite cred:
The Omega Seamaster 120 ‘Recife’ has serious bragging rights
The vintage Omega Seamaster 120 ‘Recife’ is a weird and wonderful rarity that's relatively affordable. That is, if you can find one…www.gq-magazine.co.uk
Bara sluta stressa och börja njuta/jaga. Även kanske sälja det som gått upp för mycket.Ärligt talat blir jag bara stressad av att inte hinna köpa alla versioner jag vill ha innan gamarna (Hodinkee et. al.) kommer och ser till att de kostar 50 istället för 5. Bara en tidsfråga tror jag tyvärr...