S
Staafen
Guest
Cool! Den där hade jag missat helt tyvärr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool! Den där hade jag missat helt tyvärr.
Så den landade hos dig till slut
Polaris från 1991 och Pre Bond från 1992.
Ja den gjorde det och jag är väldigt glad.Trodde att jag skulle hinna ta fler bilder nu på kvällen men så blev det inte. Pre Bond fick idag gott sällskap och jag kan inte vara nöjdare.
Så den landade hos dig till slut
Trevlig helg ankungar!
Din gör sig riktigt fint i solenTrevlig helg!
(Från tidigare idag)
Jag såg mig själv sitta i en linneskjorta på Rivieran när jag köpte den men det lär dröja haha!Din gör sig riktigt fint i solen
Hemskt bra!
Tack! Märkligt udda kan iaf alla hålla med om. Njuter lita av att jag inte är helt ensam om att ha köpt Polaris på forumet, uppfriskande.Hemskt bra!
Jävla bra! Så sur att den isade gled mig i händerna....
Äsch, kommer säkert fler chanser. Kan ju tycka att vanlig titantvåton egentligen är en bättre produkt. Men inte riktigt lika tokig då.Jävla bra! Så sur att den isade gled mig i händerna....
Det knäppa med att pressa in liiiite titan i en solid guldklocka är så dumt att man måste älska det?Äsch, kommer säkert fler chanser. Kan ju tycka att vanlig titantvåton egentligen är en bättre produkt. Men inte riktigt lika tokig då.
Inte alls samma runda stil som Polaris och Recife men helt klart ett barn av samma tid och även lite ful. Ser ut att vara i trevligt skick.Det knäppa med att pressa in liiiite titan i en solid guldklocka är så dumt att man måste älska det?
Hur som. Kanske har en Nimitz på ingång. Inte jätteful men lite....
Inte helt klämt åt avtryckaren ännu.
Ja ser fin ut men sliten beläggning på insidan av länken. Men kan man nog leva med. 800 eur känns överkomligt.Inte alls samma runda stil som Polaris och Recife men helt klart ett barn av samma tid och även lite ful. Ser ut att vara i trevligt skick.
De svarta beläggningarna var inte jätttebra, så är de använda finns det en del skav.Ja ser fin ut men sliten beläggning på insidan av länken. Men kan man nog leva med. 800 eur känns överkomligt.
Omvänd tvåton är knasigt bara i sig, och känns rätt ovanligt. Tror jag bara har sett din Polaris och nån Cartier Santos.
Beror på om båda metallerna behöver vara ädla. Min favorit är RO i Roséguld och tantal:Omvänd tvåton är knasigt bara i sig, och känns rätt ovanligt. Tror jag bara har sett din Polaris och nån Cartier Santos.
Mja, tror nog färgschemat duger. Den var tjusig! Och nu när du säger det så kan jag nog ha sett den där, eller liknande, förut.Beror på om båda metallerna behöver vara ädla. Min favorit är RO i Roséguld och tantal:
Äntligen! rare and important!
Äntligen! rare and important!
Jag hade en Calypso 3, som jag köpte hos Erikson på som jag minns, 90talet. Helsvart med röd sekund. Kul att Omega har en härjad sliten dito på sin arkivsida. Har bild på den. Dom tar stryk om dom används som dom var tänkta för., men den du visar ser ju bara levande ut enligt mig. Kul ändå att Omega kunde göra tunna dykare, ingen så vitt jag vet har plankat den volymen. Det är väl därför som klocktypen börjar bli intressanta rent historiskt...Det knäppa med att pressa in liiiite titan i en solid guldklocka är så dumt att man måste älska det?
Hur som. Kanske har en Nimitz på ingång. Inte jätteful men lite....
Inte helt klämt åt avtryckaren ännu.