S
Staafen
Guest
Helt otrolig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt otrolig!
Tyvärr måste jag avstå denna...Det knäppa med att pressa in liiiite titan i en solid guldklocka är så dumt att man måste älska det?
Hur som. Kanske har en Nimitz på ingång. Inte jätteful men lite....
Inte helt klämt åt avtryckaren ännu.
Fick just en idé... tror ni man kan sätta grus istället för lume i "pelarna" som håller lumeplupparna? Hade varit så sjukt kul
Bygger en del på höjden och svårt att få perfekt.Fick just en idé... tror ni man kan sätta grus istället för lume i "pelarna" som håller lumeplupparna? Hade varit så sjukt kul
Ok, tänkte man borrade lite i pelarna. Men tänkte det kunde bli svårt mtp det korta avståndet mellan lume och glas... Men hade varit cooltBygger en del på höjden och svårt att få perfekt.
Borra i pelarna? Då har du väl bara en liten axel kvar? Känns extremt svårt att genomföra. Men visst hade det varit kul att ersätta hela index med en briljantslipad diamant med spetsen nedåt.Ok, tänkte man borrade lite i pelarna. Men tänkte det kunde bli svårt mtp det korta avståndet mellan lume och glas... Men hade varit coolt
Ja eller "göpa ur" kanske är bättre. Sänka ner diamanterna i pelarna lixom. Misstänker också det är svårt men hade ju varit svincoolt...Borra i pelarna? Då har du väl bara en liten axel kvar? Känns extremt svårt att genomföra. Men visst hade det varit kul att ersätta hela index med en briljantslipad diamant med spetsen nedåt.
Pelaren lär bestå av en tunn axel och en tunn platta? Var ska du avverka material? Har iofs inte plockat ut tavlan men tror inte den är konformad utan mer som ett T i profil. Iofs dumt att gissa.Ja eller "göpa ur" kanske är bättre. Sänka ner diamanterna i pelarna lixom. Misstänker också det är svårt men hade ju varit svincoolt...
Ser ut som cylinderformade?Pelaren lär bestå av en tunn axel och en tunn platta? Var ska du avverka material? Har iofs inte plockat ut tavlan men tror inte den är konformad utan mer som ett T i profil. Iofs dumt att gissa.
Går nog köra gruset på Polaris där det finns från fabrik.
Jag pudlar, hade för mig man såg luft under index. Nog ändå svårt med din diamantlösning dock.Ser ut som cylinderformade?
Ja polaris med grus hade varit kul men denna hade blivit så härligt stealth..
Snyggt jobbat !! Bär den med hög näsa, här snackar vi formgivning/funktion. Sen var det ju det där med kaffet... många sidor bort i tråden.. skämt å sido.Tänk att en klocka för 7k kan sopa mattan med klockor mer än 10x dyrare. Sann kärlek
Klockan har verkligen typ allt i min mening. Formen med sin tunna boett, integrerade länk och snygga bezel. Den konkava tavlan med upphöjda index och matchande runt datumfönster och svart datumskiva tillsammans med det konvexa safirglaset blir så härlig känsla. Sedan visarna är ju magiska med den feta orangea svärdminutvisaren. Ja storleken och komforten är ju också perfekt..Snyggt jobbat !! Bär den med hög näsa, här snackar vi formgivning/funktion. Sen var det ju det där med kaffet... många sidor bort i tråden.. skämt å sido.
Lättare att veta vilken klocka du menar om du citerar ett inläggRiktigt häftig!
Det har säkert redan tagits upp i tråden, men vad ligger värdet ungefär på för en sådan rackare?
Haha, förstår det. Jag menar klockan i trådstarten.Lättare att veta vilken klocka du menar om du citerar ett inlägg
Då var det 7’+. Vet inte vad de ligger på nu.Haha, förstår det. Jag menar klockan i trådstarten.
D.v.s. "Omega Polaris Multifunction XL i titan och guld".