Platsar, men är något av en hybrid. Känns ju nästan som en rimligt dykarur.Vet inte om den platsar i tråden men fick hem en denna pärla idag. Måste säga att den var mycket trevlig på armen!
396.1041
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Platsar, men är något av en hybrid. Känns ju nästan som en rimligt dykarur.Vet inte om den platsar i tråden men fick hem en denna pärla idag. Måste säga att den var mycket trevlig på armen!
396.1041
Vad roligt, grattis! Dum fråga men visst är även den 39mm? Är denna från ca 1989?Härligt, ser ut att vara i fint skick! Postar en på min automat i stora modellen som jag äntligen fick tag i. Svår att hitta i stora modellen, automat o enbart stål..
Säg till om den börjar tröttna på att hänga med dina moderna Rollar!Vet inte om den platsar i tråden men fick hem en denna pärla idag. Måste säga att den var mycket trevlig på armen!
396.1041
Haha det ska jag absolut göra!Säg till om den börjar tröttna på att hänga med dina moderna Rollar!
Nice skick! Har helt förkastat dessa tidigare, men man blir ju lite smått sugen emellanåt.
Jävlar vad fräsch
Jättefin, grattis! Bra skick. Gissar på titan och guld? Är den också typ 32 mm eller större?
De är rätt läckra när de är nyborstade. Speciellt när det är titan/guld. Palladium/titan lär vara bra det med...Nice skick! Har helt förkastat dessa tidigare, men man blir ju lite smått sugen emellanåt.
tack, den här är 40mm. Det är en soppa av olika ref.nr, årtal o vad som gäller. Min uppfattning är att denna är ifrån ca 1991-1994 då det är generation 2 avseende kronans utseende samt låset på länken. Se här för mer info; https://www.watchprouk.com/omega-200-pre-bond-infoVad roligt, grattis! Dum fråga men visst är även den 39mm? Är denna från ca 1989?
Nä...Stort grattis, sjukt bra! Kanske inte riktigt i klass med @Aurum's reverse two tone, men honom ska man nog inte jämföra sig med!
Ah, trist! Hoppas du får en ny chans nån gång.Nä...
var tack vare just Aurum supernära på en fin sådan med Isad tavla men säljaren bara försvann efter vi hade kommit överens om pris. Drömmer om den ibland....
Ett par till...
Yes solida tror jag. Vet inte det andraAh, trist! Hoppas du får en ny chans nån gång.
Är det solitt guld i länkbitarna också, eller är det pläterat där? Verkar ju som att vissa modeller inte har tvåtonslänk, är det vad som skiljer mellan guld/stål och guld/titan?
Grymt! Hoppas på att få ansluta mig till er fulsnyggklockägare snart.Yes solida tror jag. Vet inte det andra
Lite väl normal för tråden kanske men känns helt klart oälskad!Inte riktigt lika fulsnygg men nästa generation av Omegas ana-digi Seamaster.
Får oväntat mycket handlestid pga bra funktioner och riktigt bekväm!
Som sagt inte lika ful (cool) som de tidigare och framförallt inte lika väldesignad med de integerande länkarna som de tidigare har. Dessa har ju den fula Smp länken som @OddD postade original, men på gummi tycker jag den är bra.Lite väl normal för tråden kanske men känns helt klart oälskad!
Någon kina variant liknande Omegas gummi med viklås, tror de ska finnas 18mm gummi från Omega också som gick att köpa till mid-size 36mm SMP men de lär vara dyra!Blir Recife idag,
@hejsam min hälsar, vart har du köpt ditt gummiarmband vore ju fint o komplettera länken.
Jo, funktionen är helt ok. Lär vara samma jag har i mina Jumbo multifunction. Dock har en av mina rätt lågt alarm.Som sagt inte lika ful (cool) som de tidigare och framförallt inte lika väldesignad med de integerande länkarna som de tidigare har. Dessa har ju den fula Smp länken som @OddD postade original, men på gummi tycker jag den är bra.
De coola är ju att man kan stänga av den digitala delen och den i princip ser ut som en ”vanlig” klocka.
Någon kina variant liknande Omegas gummi med viklås, tror de ska finnas 18mm gummi från Omega också som gick att köpa till mid-size 36mm SMP men de lär vara dyra!
Angående guldet vet inte jag, det skiljer mellan modeller iaf. Vissa är guldfärgade på baksidan och andra inte. Finns modeller med en hel del guld i...Sprang över den här gamla bilden, börjar bli väldigt sugen på att hitta ett exemplar. Är det solitt guld i länken? Vad känns rimligt att betala? Någon tusenlapp?
Inte riktigt lika fulsnygg men nästa generation av Omegas ana-digi Seamaster.
Håller med, haft 2st aerospace tidigare men kom aldrig överens med dem. Denna både snyggare, bekvämare och enklare att manövrera!Fasen, den där gillade jag ju skarpt. Bättre än Breitlings ana/digi varianter.
Den är ju lite "förstörd" genom att inte ha den fula länken, vridringen och tavlan från SMP Bond. Fast å andra sidan tycker jag personligen att den är mer ful än snygg, medan din är mer snygg än ful. Trevlig oavsett!Inte riktigt lika fulsnygg men nästa generation av Omegas ana-digi Seamaster.