Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har aldrig sett! Vad är det för filurer? Titan?Äntligen!
Oxiderat stål. Världens första kupade safirglas. Seamaster Reclife.Har aldrig sett! Vad är det för filurer? Titan?
Haha, grattis! Mycket snyggare utan den där glasringen.Äntligen!
Stort grattis! Ser ju helt fantastiska ut!Oxiderat stål. Världens första kupade safirglas. Seamaster Reclife.
Sweeeeeeet. Det är ju inte utan att man blir lite sugenÄntligen!
Den gör sig helt klart bäst med vridring, den mindre utan känns lite naken. Såklart en del av charmen men än så länge känns dykaren som en vinnare. Svårt att fånga charmen i uren på bild. Det kupade glaset, skålformade tavlan och indexen som sitter på glasets insida är effektfulla. Väldigt speciellt, glad att jag var "dum" nog att testa dem.Sweeeeeeet. Det är ju inte utan att man blir lite sugen
De där känns väldigt Aurum! Balla index!
Ser nästan ut som indexen svävar, härliga bilder, blir mer och mer sugen på vad 80 talet har att erbjuda.
Visst svävar de, sitter på insidan av glaset.Ser nästan ut som indexen svävar, härliga bilder, blir mer och mer sugen på vad 80 talet har att erbjuda.
Jaha är det så, såg riktigt häftigt ut.Visst svävar de, sitter på insidan av glaset.
Riktigt fräna! Har du nån mer bild på den utan vridning mer framifrån? Läckert att den är så tunn!
Visst, finns lite lägre bak i tråden:Riktigt fräna! Har du nån mer bild på den utan vridning mer framifrån? Läckert att den är så tunn!
Där ja... TackVisst, finns lite lägre bak i tråden:
https://klocksnack.se/threads/paketöppningar-de-fula-omega-ankungarna.54445/page-2#post-1902913
Gillart! Snygg box också!
Bidrar med en dykare från samma era
Tack! Ebay.
Den ser fin ut! Bra storlek på dig. Tänk att 33mm kan bära så stort. Några Putte graveringar?Trodde någon jag fått nog?
Grym! Och vilken låda! Weltklasse.Trodde någon jag fått nog?
Tack! Den är ju inte riktigt rund och den har integrerad länk, men har inte hunnit känna in den än. Batteriet var slut med. Ingen gravering tyvärr, men har sett bilder där den sitter på. Verkar ha varit det uret han använde mest vad jag kunnat se iaf.Den ser fin ut! Bra storlek på dig. Tänk att 33mm kan bära så stort. Några Putte graveringar?
Snygg! Har du putsat klockan, den ser fin ut?Några till, sedan tror jag forumet har tillräckligt med referensbilder på denna fula ankunge.
Riktigt fin och snortuff!
Yes, gjorde jag nog samma dag jag fick hem den. Lätta och tacksamma att borsta upp. Även om denna i guld var lite svårare då guldlänkbitarna är lite tunnare. Man kommer inte riktigt åt i skarven mot titanet.Snygg! Har du putsat klockan, den ser fin ut?