Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fint skick!Grym klocka och design. Det händer så mycket i klockan som gör att den får mycket handledstid...
Fel tråd?Måste ut å lufta bilen lite
JajjemenFel tråd?
Du får gärna posta fler bilder av din Polaris, ser fin utJajjemen
Ska bli. Kommer säkert att få syskon åxåDu får gärna posta fler bilder av din Polaris, ser fin ut
Sitter missfärgningen i tavlan? Nu ser din boett väldigt vass ut och lite lika sliten som mina, men kan varna för att korta länken då hylsorna är väldigt tunna och rätt veka. Hade även några stift som vandrade ut efter en rejäl tvätt. Gick dock utmärkt att genom ett lätt slag på anvisningen på hylsans mitt låsa dem igen.Här kommer min slimmade Seamster.
Relativt nyinförskaffad men blir kvar och säkert kompletterad med flera udda Seamasters.
Sitter missfärgningen i tavlan? Nu ser din boett väldigt vass ut och lite lika sliten som mina, men kan varna för att korta länken då hylsorna är väldigt tunna och rätt veka. Hade även några stift som vandrade ut efter en rejäl tvätt. Gick dock utmärkt att genom ett lätt slag på anvisningen på hylsans mitt låsa dem igen.
Den är verkligen genomtänkt, väldigt ergonomisk och funktionell hela klockan.Trevligt möte, om en snabbt i dessa tider.. den klär dig! Smaka på vridringen, ergonomi i högsta divition.
Nästa gång får vi ta en kaffe!Trevligt möte, om en snabbt i dessa tider.. den klär dig! Smaka på vridringen, ergonomi i högsta divition.
Indeed! Känns som en fullträff!Håller med ovanstående text. Med tillägget; det musikaliska klickljudet när man rattar vridningen. Tick tick...
Kul att vi är två. Det finns ju dock inte så mycket annat liknande än IWC Ocean?Tror att jag aldrig blivit såhär positivt överraskad.
Vet inte riktigt. Tilltalas inte alls lika mkt av iwcerna. Omegan ger mig Gentavibbar (med futurism). Iwc ger mig StormvibbarKul att vi är två. Det finns ju dock inte så mycket annat liknande än IWC Ocean?
Tycker iwc är grym med, dock inte lika lekfull och mer verktyg. Titan är grymmare också. Det andra håller jag med om. Kul du är lite nykär!Vet inte riktigt. Tilltalas inte alls lika mkt av iwcerna. Omegan ger mig Gentavibbar (med futurism). Iwc ger mig Stormvibbar
Omegan borde typ vara ultimata sportklockan. En dykare med vridning och allt vad det innebär och med tydlig tavla/visare. Samtidigt helt löjligt bra komfort och följsam/tunn så den inte stör när man brukar den. Trots att den är knasig känns det som att det funkar till typ allt. Märklig upplevelse faktiskt. Har lixom aldrig provat ngt liknande innan.
Kom på att denna nya Moser faktisk är i lite samma stil den med. Integrerad länk med lite organiska/mjuka/stömlinjeformad.Vet inte riktigt. Tilltalas inte alls lika mkt av iwcerna. Omegan ger mig Gentavibbar (med futurism). Iwc ger mig Stormvibbar
Omegan borde typ vara ultimata sportklockan. En dykare med vridning och allt vad det innebär och med tydlig tavla/visare. Samtidigt helt löjligt bra komfort och följsam/tunn så den inte stör när man brukar den. Trots att den är knasig känns det som att det funkar till typ allt. Märklig upplevelse faktiskt. Har lixom aldrig provat ngt liknande innan.
Ja det stämmer faktiskt! Även om jag föredrar RecifeKom på att denna nya Moser faktisk är i lite samma stil den med. Integrerad länk med lite organiska/mjuka/stömlinjeformad.
Ja, Recifen är mer egen och mer tidlös. Ska bli kul att titta till marknaden om 20 år och se vad folk då tycker om Refice eller Polaris.Ja det stämmer faktiskt! Även om jag föredrar Recife
Ja mkt!Ja, Recifen är mer egen och mer tidlös. Ska bli kul att titta till marknaden om 20 år och se vad folk då tycker om Refice eller Polaris.
Lite kul att det är titan i när det är så otroligt liteNågra till, sedan tror jag forumet har tillräckligt med referensbilder på denna fula ankunge.