Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fast den riktiga storebrodern är väl den jag inledde tråden med? Förvuxna barnet?Kom en ny på posten idag.
Storebror till gammel Polarisen och storkusin till Recife'n.
Fast den riktiga storebrodern är väl den jag inledde tråden med? Förvuxna barnet?
Neeeeh?Dessa klockor har kopierats så mycket av budgettillverkarna att man lätt skulle kunna tro att det var falska klockor.
Låter som en bra bredd på fulsnygga Omegor!Blev visst en daydate även om det inte var meningen.
Polaris Ani-digitalaren ska bytas ut mot en med hel bakgrund
På dom 2 sista platserna ska en Polaris GMT variant och en Pre-Bond dykare in.
Låter som en bra bredd på fulsnygga Omegor!
Tror jag betalade 7k (efter att ha prutat omvänt då jag tyckte @Pictor ville ha för lite). Den saknar en lumeplupp (vilket fixas nu) men i övrigt i toppskick.Vad får man dega för en sånhnär? Fick kraftigt habegär
Nyfiken undrar hur du fixade ”pluppen”?Tror jag betalade 7k (efter att ha prutat omvänt då jag tyckte @Pictor ville ha för lite). Den saknar en lumeplupp (vilket fixas nu) men i övrigt i toppskick.
Extremt mycket pang för pengarna
Om du mot förmodan vill släppa den vidare så hojta..Tror jag betalade 7k (efter att ha prutat omvänt då jag tyckte @Pictor ville ha för lite). Den saknar en lumeplupp (vilket fixas nu) men i övrigt i toppskick.
Extremt mycket pang för pengarna
Axel (farfars klocka) relumar. Plupparna sitter på små pelare vilket gör det krångligt så det är en dyr jäkla plupp men denna hamnade direkt i keeperlådan så gör inget.Nyfiken undrar hur du fixade ”pluppen”?
Mkt osannolikt men jag försöker komma ihåg ditt intresse. Hoppas dock du hittar en snarareOm du mot förmodan vill släppa den vidare så hojta..
Precis vad jag tänkte på. Att det inte är någon vanlig plupp att fixa. Snyggt!Axel (farfars klocka) relumar. Plupparna sitter på små pelare vilket gör det krångligt så det är en dyr jäkla plupp men denna hamnade direkt i keeperlådan så gör inget.
Mkt osannolikt men jag försöker komma ihåg ditt intresse. Hoppas dock du hittar en snarare
Nä jag hoppas det blir bra... Jag är kräsen men han har levererat innan så håller tummarna...Precis vad jag tänkte på. Att det inte är någon vanlig plupp att fixa. Snyggt!
Hypen är äkta!Om du mot förmodan vill släppa den vidare så hojta..
Ligger 3 ex på Chrono24 som känns lite dyra och tråkiga..? Hur ovanliga är dessa att springa på en auktion?Hypen är äkta!
Hade hoppats på två till ankungar så jag hoppas ej. Sjukt bitter att den isade Polarisen gled ur mina händer...Hypen är äkta!
Hypen är i högsta grad äkta! @misterenthusiast på insta:Hade hoppats på två till ankungar så jag hoppas ej. Sjukt bitter att den isade Polarisen gled ur mina händer...
Lite dyr den billigaste kanske, faktiskt glömt vad min kostade. Sett en på auktion och den köpte jag. Men söker man aktivt borde det vara lättare...Ligger 3 ex på Chrono24 som känns lite dyra och tråkiga..? Hur ovanliga är dessa att springa på en auktion?
Har nog inte direkt rört på sig prismässigt. Den ena är rätt mycket större än den andra:Hade hoppats på två till ankungar så jag hoppas ej. Sjukt bitter att den isade Polarisen gled ur mina händer...
Tycker den passar in utmärkt! Är ju en oerhört oklar kategorisering av mig, fula ankungar från Omega...Kanske inte kvalar in riktigt, men ändå fulsnygg.
https://www.chrono24.se/omega/seama...481--id16274615.htm?SETLANG=sv_SE&SETCURR=SEK
Kanske inte kvalar in riktigt, men ändå fulsnygg.
https://www.chrono24.se/omega/seama...481--id16274615.htm?SETLANG=sv_SE&SETCURR=SEK
Snorful och asläcker!Tycker nyförvärvet passar in till trådnamnet. Omega Equinoxe från 1981 i stål.
Tillverkades bara under 1 år och var dyr som satan. Första klockan i världen med analog tidsvisning på ena sidan och digital på andra.
Har massvis med funktioner som alarm, kronograf, timer m.m.
Fantastiskt den där! Ångra att jag inte köpte en för några år sedan när det fanns en på Tradera.Tycker nyförvärvet passar in till trådnamnet. Omega Equinoxe från 1981 i stål.
Tillverkades bara under 1 år och var dyr som satan. Första klockan i världen med analog tidsvisning på ena sidan och digital på andra.
Stört cool.Tycker nyförvärvet passar in till trådnamnet. Omega Equinoxe från 1981 i stål.
Underbar! Ser typ ut som en korsning mellan en Royal Oak, en reverso och en miniräknare.Tycker nyförvärvet passar in till trådnamnet. Omega Equinoxe från 1981 i stål.
Svincool!Kanske inte kvalar in riktigt, men ändå fulsnygg.