Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!
Har haft klockan i dryga månaden och måste säga att jag är grymt nöjd. Orginalbandet är sådär men gör sig riktigt bra på Nato!
Yes! Ska väl vara det då.Svårt att få under skjortan bara med NATO.
Ja de som medföljer är inte lika kul. Definitivt en natobandsklockaSnyggt!
Märkligt att de inte säljer den med NATO/Perlon i box.
Ja med det avståndet mellan bandhorns-pinsen och kronan är det konstigt att de säljer dem som de gör. Kanske för att många är konservativa när de köper klocka?Ja de som medföljer är inte lika kul. Definitivt en natobandsklocka
Noterar att Urban gentry gjort en review av Mechanical.
Kul review. Lärde mig mycket och gillar hans enstuasiasm. Ska helt klart kika in på fler av hans filmer.Noterar att Urban gentry gjort en review av Mechanical.
Har förstått att han är väldigt illa omtyckt av många, -särskilt på utländska forum. Fast jag har aldrig läst själva anledningen till det. Vad är din anledning?Bara jag som inte tål urban gentry?
Bara jag som inte tål urban gentry?
Har förstått att han är väldigt illa omtyckt av många, -särskilt på utländska forum. Fast jag har aldrig läst själva anledningen till det. Vad är din anledning?
Jag tycker att han är informativ och verkar vara en ganska vanlig trevlig kille.
Jag upplever honom som ganska självgod på gränsen till arrogant. Tycker dock fortfarande att hans videos är informativa och för det mesta ganska bra
Jag kan också rekommendera Olfert.Någon som har ett bra tips om vart man köper den här modellen till bästa pris online?
Jag kan också rekommendera Olfert.
Har själv handlat därifrån ett par ggr. Hyfsade priser och snabb frakt.
Lite sent ute men jag var på Franks Ur förra året och då suckade säljaren och sa att Hamilton glömt ta bort dem från listan.Den av oss som kommer för sig att göra det först kan väl meddela den andra? Man tycker ju att Franks borde skriva med på deras hemsida att de har Hamilton som märke.
Tänk vad ett bandbyte gör stor skillnad
(Cheapestnatostraps)
Snyggt tycker jag!Tänk vad ett bandbyte gör stor skillnad
(Cheapestnatostraps)
Snygg! Vad är det för ref?
H64455523Snygg! Vad är det för ref?