lofgreno
Guld
Ja det finns två olika verk i. Jag själv har ETA 2801-2S.Det sitter en H10 i den jag har, tror jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det finns två olika verk i. Jag själv har ETA 2801-2S.Det sitter en H10 i den jag har, tror jag.
Timeshop va?Butikerna som ligger under Franks Ur har ju Hamilton i butik. Ligger en i konserthuset / Hötorget, minns inte vad den heter...
Har en likadan på väg in. Vilken storlek har du?Min första Hamilton.
Är riktigt nöjd med första intrycket.
38mmHar en likadan på väg in. Vilken storlek har du?
Fick min idag från Tyskland. Köpte via C24.Söker efter en H70455133, alltså Khaki automat med H10, 38 mm och stållänken. Någon som vet vart de finns till salu eller om någon har en till salu?
Aha, jag valde 42 mm. Hoppas det blir bra.
Nöjd?Fick min idag från Tyskland. Köpte via C24.
Ja absolut nöjd. Klockan kom inplastad med ifyllt cert och garanti.
Leveranstiden blev 5 dagar ifrån beställning.
Beställde av Olfert & co Juweliere
Får man fråga vad den kostade?
Jo det är väl förvisso så. Har dock lite olika erfarenhet från säljare på C24 men denna är jag riktigt nöjd med.Hittade deras annons på C24. Det är väl vad man ska förvänta sig, inplastad osv? Ser att de säljer som ny.
Hittade deras annons på C24. Det är väl vad man ska förvänta sig, inplastad osv? Ser att de säljer som ny.
Jag min snåljåp köpte en 42 mm på länk från Mywatch. Bara köpte där det var billigast. Ska enligt dem komma med stämplat cert från en AD inom EU. Nackdelen är leveranstiden som kan bli 4 veckor.Absolut det är inga hemligheter.
5243 kr med dåvarande kurs.
Olfert.de funkar bra. Har handlat därifrån ett antal gånger. Snabb frakt och ok priser.Söker efter en H70455133, alltså Khaki automat med H10, 38 mm och stållänken. Någon som vet vart de finns till salu eller om någon har en till salu?
Jag min snåljåp köpte en 42 mm på länk från Mywatch. Bara köpte där det var billigast. Ska enligt dem komma med stämplat cert från en AD inom EU. Nackdelen är leveranstiden som kan bli 4 veckor.
Jag min snåljåp köpte en 42 mm på länk från Mywatch. Bara köpte där det var billigast. Ska enligt dem komma med stämplat cert från en AD inom EU. Nackdelen är leveranstiden som kan bli 4 veckor.
Härligt! Verkligen något att se fram emot.Har också beställt från Olfert nu, 5 127 kr inkl frakt. Ser fram emot 38mm och 80h gångreserv!
Har också beställt från Olfert nu, 5 127 kr inkl frakt. Ser fram emot 38mm och 80h gångreserv!
Inte det första dumsnåla valet jag gjort i mitt liv, och säkert inte det sista.Ja MyWatch är väl inte heller kända för att leva upp till vad som lovas.