Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där passar till det mesta, hör av om du vill kränga .Svart läder kändes bra denna dag!
Ja det är ett riktigt "strapmonster" får jag säga.Den där passar till det mesta, hör av om du vill kränga .
Spanat länge på en sån där, eller möjligen den vita När ska man slå till tro..Svart läder kändes bra denna dag!
Kör ba. Inte så dyra.Spanat länge på en sån där, eller möjligen den vita När ska man slå till tro..
Jag förstår. Sålde min för ett tag sedan men har ångrat mig så till den milda grad att jag beställt en ny (med nya verket). Fantastisk klocka!Ja det är ett riktigt "strapmonster" får jag säga.
Hehe, inga planer då jag verkligen gillar denna men man vet aldrig...
Nice!Sol idag!
Riktigt skönt band från Tid och ting!Nice!
Vad är det för band?
Murph? Fanns det inte en sån i köp och sälj tråden tidigare? Också lite nyfiken på den.Nån som har klämt på den här? Lite sugen
https://www.uret.se/hamilton-khaki-...mDbqBckKHQSy5T478oC1dl4_dXQRpJuwaAkPTEALw_wcB
Murph? Fanns det inte en sån i köp och sälj tråden tidigare? Också lite nyfiken på den.
Ser spännande ut, men 45 mmDetta är Murph.
Den andra är en khaki field pilot pioneer (långt namn) Men tavlan och visarna har ju en del gemensamt. Kronan är så sjukt häftig flieger stuk på den.
Ser spännande ut, men 45 mm
Den var fräck! Var hittade du den?
Min allra första Hamilton kom igår. Jag köpte den pga extremt snygg men nu vill jag gärna veta mer om den. Om det finns någon här som vet något får ni gärna berätta! Till exempel när den är ifrån ca.
/Ola
Ja, den bockar av många måsten för en bra klockaDen var fräck! Var hittade du den?
Snygg!
Min allra första Hamilton kom igår. Jag köpte den pga extremt snygg men nu vill jag gärna veta mer om den. Om det finns någon här som vet något får ni gärna berätta! Till exempel när den är ifrån ca.
/Ola
Kul att höra. Min är nämligen också inne på garantiservice efter att det "klickade" till rejält när man drog upp den. Så hoppas dom fixar det nu. Är tredje gången den är inne...Fick tillbaka min Hack i går efter att ha varit på garantiservice hos Swatch group nordic(?) i nån vecka. Det e en stor skillnad att dra upp klockan nu. Inget knaster och det går mjukt och fint.
Grattis och varmt välkommen!Jag och min nya lilla kompis checkar in i den här tråden
Snart får det bli min tur men spanar på den vita. Skulle vilja testa den först.Jag och min nya lilla kompis checkar in i den här tråden
Själv tycker jag att storleken är bra. Jag har däremot endast lite större klockor sedan innan. Att tänka på är att luggarna är ganska långa. Jämfört här med min seiko snzg15 som är 41 mm men har i princip samma lugg till lugg mått.Snart får det bli min tur men spanar på den vita. Skulle vilja testa den först.
Är jag galen om jag tror jag vill ha den mindre? Just en fieldklocka får den gärna vara 35-36mm. Eller hur tycker du den bärs?
Tackar :-D så nöjd som jag är med klockan så lär jag bli kvar längeGrattis och varmt välkommen!