Nice! Tack själv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice! Tack själv
Det där var ett riktigt snyggt armband! Är på jakt efter ett med Sverige-look. Var har du hittat det?Om du frågar mig. Nej. En Khaki Field manuell 38 mm.
Ja det blir en skön combo.Det där var ett riktigt snyggt armband! Är på jakt efter ett med Sverige-look. Var har du hittat det?
Grattis! Den är så jäkla grymSenaste tillskottet i klocksamlingen. Varit sugen länge på att testa denna mycket trevliga klocka. Var lite rädd att den skulle kännas för liten då mina andra klockor är betydligt större men så var det icke. Sitter väldigt bra, nästan så man glömmer att den är där ibland. Kul att få se lite inspiration här i tråden.
Vart köpte du din nånstans?Helvete vad the Hack måste ha gjort för Hamiltons omsättning. Jag är inne på min andra och det är utan tvekan en av de bästa schweiziska klockorna där ute, speciellt när man räknar in priset. IOM att min nuvarande har 80 timmars PR (och därför oftare går rätt) kommer den ur lådan betydligt oftare än den förra.
Förresten, på MN-band. Lirar?
Trycker det ser riktigt bra ut, funderar själv på ett MN band till minHelvete vad the Hack måste ha gjort för Hamiltons omsättning. Jag är inne på min andra och det är utan tvekan en av de bästa schweiziska klockorna där ute, speciellt när man räknar in priset. IOM att min nuvarande har 80 timmars PR (och därför oftare går rätt) kommer den ur lådan betydligt oftare än den förra.
Förresten, på MN-band. Lirar?
C24, Olfert Co är AD och var öppna för en prisdiskussion.Vart köpte du din nånstans?
Aldrig haft några problem med Uret. Har du hört av sig till dem?Har någon beställt från uret.se innan? Jag beställde en Khaki Navy Scuba för 7 veckor sedan och fortfarande inga tecken på att den börjar närma sig min handled. Uppskattad leverenstid var 1-3 veckor, fattar att det i rådande situation kan vara förseningar, men börjar bli smått otålig nu... haha
Ja jag har varit i kontakt med dem vid två separata tillfällen, dem har enbart sagt att det är svårt att uppskatta när den kommer fram. Dem har varit väldigt trevliga, men de har inte kunnat ge mig några svarAldrig haft några problem med Uret. Har du hört av sig till dem?
Har någon beställt från uret.se innan? Jag beställde en Khaki Navy Scuba för 7 veckor sedan och fortfarande inga tecken på att den börjar närma sig min handled. Uppskattad leverenstid var 1-3 veckor, fattar att det i rådande situation kan vara förseningar, men börjar bli smått otålig nu... haha
Så himla kul att den hittade till dig! Ser riktigt bra ut!
Riktigt schyst! Grattis till dem Vart sugen på en sån rätt länge... Känns som en perfekt sommarklockaSom jag har längtat men äntligen har jag fått den! Hamilton khaki navy scuba.
Riktigt schyst! Grattis till dem Vart sugen på en sån rätt länge... Känns som en perfekt sommarklocka
Låter ju grymt Finns ett schyst originalgummi har jag sett också, om du mot förmodan tröttnar på länkenTack!! Ja, verkligen. Kan redan säga att trots sin gedigna känsla och tyngd sitter länken som en smäck runt handleden, vilket gör att jag nästan glömmer bort att jag har den på mig!
Tycker det gröna med brunt inslag är snyggare. Det blir säkert bra med svart också.Jag har ett svart vintage läderarmband som jag tänker kommer passa utmärkt med en Khaki mechanic. Frågan är om svart läder blir för mycket på den helsvarta modellen? Är det bättre att satsa på vanlig stålfärg om man vill matcha? Bild för info:
Vart skickades den och vad gick kalaset på?Min Khaki Field är efter 10v tbx från lagning. Det klickade till när jag drog upp den. Men nu går uppdraget hur smidigt som helst. Lite dålig på tyska men verkar som dom bytt urverk och servat. Känns som den är ny!
Körde via Swatchgroup Nordic som sitter här i Stockholm. Skitsmidigt. Maila & dom skicka returlåda och fraktsedlar. I detta fall tror jag dom skickade den vidare.Vart skickades den och vad gick kalaset på?
Riktigt fin på det natot