Grattis! Den var ju superfin!Fick hem en Khaki Sub idag, trevliga mått med 38mm och endast 8mm hög
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Den var ju superfin!Fick hem en Khaki Sub idag, trevliga mått med 38mm och endast 8mm hög
Tackar, fantastiskt skick för att vara mer än 30 år gammal. Bara trevligt med lite patinerad tavlaGrattis! Den var ju superfin!
Jag tänkte att den var sprillans nyTackar, fantastiskt skick för att vara mer än 30 år gammal. Bara trevligt med lite patinerad tavla
Nejdå, den är från sent 80-tal Lyckades få tag i den på Chrono24 via en italiensk handlare.Jag tänkte att den var sprillans ny
Hur hittar man såna?
Väldigt trevlig i all sin 80-talighet! Kan du bjussa på bilder på profilen och baksidan också? Började kika lite på modellen efter att du slagit till, fanns någon version med svart tavla som också såg riktigt trevlig ut.Fick hem en Khaki Sub idag, trevliga mått med 38mm och endast 8mm hög
Självklart! Här kommer lite fler bilder på den. Som sagt 38mm exkl krona, 8mm hög.Väldigt trevlig i all sin 80-talighet! Kan du bjussa på bilder på profilen och baksidan också? Började kika lite på modellen efter att du slagit till, fanns någon version med svart tavla som också såg riktigt trevlig ut.
Tackar! Den var verkligen välhållen. Härligt tunn profil. Hoppas den är tät så du verkligen kan använda den som sommarklocka nu!Självklart! Här kommer lite fler bilder på den. Som sagt 38mm exkl krona, 8mm hög.
Underbar! Vart införskaffades den?Fick hem denna idag. Riktigt imponerad..
Gnomon watches. Riktigt bra, skickades i Måndags fick hem den idag..Underbar! Vart införskaffades den?
Riktigt snyggKöpte en Hamilton Khaki Field Mechanical 38mm. Supernöjd med den ❤
Man blir ju lite sugen!Bara jag o mina bilder. Beställde även ett Ericas Mn strap till...
Riktigt bra faktiskt..Man blir ju lite sugen!
Samma här!!!Man blir ju lite sugen!
Riktigt snygg!Bara jag o mina bilder. Beställde även ett Ericas Mn strap till...
38mm, med manuellt urverk och 80tim reservtid.Riktigt snygg!
Är det där modellen som är 38mm (H69439931), eller 42mm (H69529933)?
Toppen, tack!38mm, med manuellt urverk och 80tim reservtid.
Dom har 47mm lug to lug. Ganska långt för dess storlek på 38mm men dom sitter fint .Toppen, tack!
En till snabb fråga
Vet du vad det är för lug-to-lug på den? (står ingenting på deras webbsida)
Precis 47mm lug 2 lug..Toppen, tack!
En till snabb fråga
Vet du vad det är för lug-to-lug på den? (står ingenting på deras webbsida)
Stort tack! Ja, jag hade önskat något kortare, men längden är ju inte allt. Ska hålla ögonen öppna på köp/sälj. Ska även kolla deras auto, bra tips!Dom har 47mm lug to lug. Ganska långt för dess storlek på 38mm men dom sitter fint .
Kan också rekommendera deras Khaki field auto med H-10 verket som även det har 80tim power reserv. En fantastisk klocka .
Sant, bra poäng! Grym bild, man ser inte ofta hur böjda dom är på tillverkarens bilder. Din var bra!Lyckligtvis är de i mitt tycke lite för långa bandhornen i alla fall ganska så böjda. Stämmer in i rekommendationskören.
Om man är van och bära klockor på 39, 40mm är detta inga problem alls...Sant, bra poäng! Grym bild, man ser inte ofta hur böjda dom är på tillverkarens bilder. Din var bra!
Förövrigt sjukt hur dåliga många tillverkare är på produktbilderna. Sällan foto på ex. handleder i olika storlek, olika ljus, sällan bilder från fler än två vinklar, osv. Jämför med bilar eller kläder online, där finns alltid fler och bätte bilder.