Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om den där bilden inte kan få dig att tippa över vet jag inte vad som kan!Inga planer på att skaffa en hamilton än men snubbla över den här på instagram, jäkligt snyggt!
Helt klart på min radar nuOm den där bilden inte kan få dig att tippa över vet jag inte vad som kan!
Hmm, jag har inte reagerat på att den skulle låta så mycket mer än andra klockor, men det är ett ganska grovt ljud.Hej!
Jag fick precis hem en Hamilton Khaki Field mechanical som jag köpt här på KS. Allt ser jättebra ut men jag tycker den låter väldigt mycket när man drar upp den.
Svårt att beskriva men den låter mycket grövre och har ett mycket starkare ljud än jag är van vid från andra klockor. Hur låter era när ni drar upp dem?
Ingen?Jag har laddat upp en film - hur känns det ljudet tycker ni?
Beror väl på vilket urverk det är. Vad är det i den där, H-50?Ingen?
Det måste väl vara nåt knas här? Eller låter era mekaniska Hamilton såhär mycket när man drar upp dem?
Ja det är H-50 urverk i klockanBeror väl på vilket urverk det är. Vad är det i den där, H-50?
Nu har jag inte kvar min längre men den lät definitivt inte så där. Jag hade iofs första generationen med ETA 2801-2.Ingen?
Det måste väl vara nåt knas här? Eller låter era mekaniska Hamilton såhär mycket när man drar upp dem?
Sökte lite på Youtube.Finns det nån annan här som har samma verk (H-50) som skulle kunna filma ett uppdrag och skicka mig? Vi kan ta det via PM isf. Börjar undra om jag inbillar mig.
Sen verkar det inte finnas nåt stopp på uppdraget. Har era H-50 något stopp på uppdraget?
Amen där har vi det. Det är sådär min låter känns det som. Min egen film känns lite överexponerad ljudmässigt, eller vad man nu ska säga.Sökte lite på Youtube.
Njae, t.ex. https://watchbase.com/hamilton/khaki-field/h71566133 säger att det är 7750, och därmed 14,7mm tjock.Hej
Är det någon som har info om denna klocka. Hittar mycket lite på internet, kan det verkligen stämma att den bara är 11mm tjock, trots kronograf?
Hamilton Men's H71566133 Khaki Field Chrono Watch
TECHNICAL DATA Brand: Hamilton Family: Khaki Field Reference: H71566133 Name: Hamilton Men's H71566133 Khaki Field Chrono Watch CASE Material: Steel Glass: Sapphire Glass Diameter: 38 X 38 Case Thickness: 11 Water Resistance: 10 ATM DIAL Color: Silver Dial Markers: Arabic numerals Bezel...www.harveystore.com
Tack på förhand
M v h
Tack, det var väl det jag misstänkte.Njae, t.ex. https://watchbase.com/hamilton/khaki-field/h71566133 säger att det är 7750, och därmed 14,7mm tjock.
Limiterade?Bra släpp från Hamilton!
Yes. 1000 av tre-handaren och 300 av kronografen. Nummer 1-200 (av båda) kommer i ett set, där du får med båda. Just nu är fieldwatchen slutsåld och går alltså bara att få genom att köpa hela lådan.Limiterade?
Bra släpp från Hamilton!