• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den alldeles lagom stora Hamilton tråden

Ja det är orginalband.
Jag letar efter en länk oxå till den så man kan variera lite.
Passar bra! Fick ett svart originalläder till min när jag köpte, dock ej testat än. Kanske får bli det framöver 😎

Finns länkar att köpa på Olfert om du är sugen på en helt ny, de ligger runt 150€ om jag minns rätt.

Uhrcenter har jag beställt från förr. Seriös sida utan problem, där finns nya Murph;

Finns även en rabattkod på 5% där just nu.
Tips är att kolla med Olfert:

Man kan föreslå pris på den modell man är intresserad av, så återkommer dem med offert vad de kan acceptera. När jag köpte min klocka hos dem så kapade de 200€ på deras retail 👍🏼

Skickade en offert på Olfert på 720 euro vilket accepteras, gick väldigt fort. Starkt rekommenderat!

Dagens 😎☀️
0AC24270-3AE0-4450-AE3C-11BA7BB52D14.jpeg

Idag fick jag hem ett paket som innehåller klockan som under leveranstiden har fått smeknamnet djungelklockan. Född i Lancaster slutet 80- tidigt 90-tal men den har tillbringat sin livstid i Vietnam. Nu får den spendera pensionen på Österlen. Den mäter 33mm och är riktigt tunn och nätt! Riktigt kul att vara Hamiltonägare. Allt gott!
IMG_2815.jpeg

IMG_2816.jpeg

Tillbaka
Topp