Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra! Riktigt snygg pjäs. Grattis till nya dinkan!Hamilton Khaki Navy Scuba dök äntligen upp! Ref. H82315131
Vilken pjäs! Vikten känns och verkar vara riktigt robust samt stor gångreserv på 80 timmar!
Info ? Mått etc?Pan-Europ kommer i två nya färger. Riktigt snygga.
Info ? Mått etc?
Min kommer upp på köp/sälj så fort jag fotat av den ordentligt...Sitter och spanar på Hamilton och upptäcker denna perfekta(?!) sommarbeater för folk med mindre handleder. Ska undersöka den, absolut.
Hamilton
Khaki Navy Scuba Quartz | H82231150
The perfect summer accessory, its beautiful blue bezel shines against a white dial and protects the watch from corrosive elements like sand and salt.www.hamiltonwatch.com
Inte sett någon på forumet.Ingen som sitter på en hamilton boulton, som är sugen på att sälja?
(Bild för uppmärksamhet)
Sett på några sidor inom eu nu när det vart rea runt 499 euro utan tull! Slå till vetja!Inte sett någon på forumet.
Grymt fin, har sneglat på den en längre tid nu.
Haha Indiana Jones kör tydligen Boulton!Sett på några sidor inom eu nu när det vart rea runt 499 euro utan tull! Slå till vetja!
Kan varmt rekommendera modellen. Ägt min sedan februari efter att ha suktat efter den i typ sju år. Jag fick ett bra pris på Olfert (tysk AD).Har nästan bara sjöö sandström från tidigare, men suktar återkommande efter en Hamilton "cooper" eller tillsvarande day-date som jag tycker är snuskigt läcker.
Dessa låg ibland på blocket för några lappar förut, men nu verkar ha varit frånvarande en stund. Och på internationella marknadsplatserna tar de sig gott betalt.
Är det någon som har bra tips på vart man kan fynda en begagnad för en rimlig peng?
Det är modellen på bilden som är intressant, den finns även med läder som även den är mycket fin.
Tips mottages tacksamt!
Visst är den! Jag är sjukt nöjdDen är snuskigt läcker, det är bara så märkligt att de enda man ser bagagnade kostar nästan lika mycket som en ny. Tippar det är så att de som kommer ut till "normala priser" blir sålt och de andra ligger kvar på bruktmarknaden.
Menar jag har sett dessa gå för 3000-5000:- för något år sedan.