Jag är förresten redan sugen på en Panerai till. Det som stoppar mig är att jag tvivlar på att jag kan bli lika nöjd som med 111:an.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi får väl ses efter semestern o klämma. Med min 590 och din 111Jag är förresten redan sugen på en Panerai till. Det som stoppar mig är att jag tvivlar på att jag kan bli lika nöjd som med 111:an.
Bland annat denÄr det denna du saknar?
Helt missat! Bild annars har det inte hänt... Det låter som en utmärkt idé att ses efter semestern!Vi får väl ses efter semestern o klämma. Med min 590 och din 111
Har faktiskt aldrig saknat en klocka som jag flippat, men med denna skulle risken vara överhängande. Har aldrig haft en klocka som känns så rätt att bära. Ofta när jag har köpt klockor, så bär jag dem några dagar och sen sitter det en SKX på armen igen inom en vecka...Bland annat den
Finns ingen bild, så det har inte hänt. Ännu. Om postnord vill kommer bild i morgon.Helt missat! Bild annars har det inte hänt... Det låter som en utmärkt idé att ses efter semestern!
Jag vet exakt hur det känns Därför gamla bettarinicaset (sorry grabbar, vet att ni stör er på denna benämning) har en speciell plats i mitt hjärtaHar faktiskt aldrig saknat en klocka som jag flippat, men med denna skulle risken vara överhängande. Har aldrig haft en klocka som känns så rätt att bära. Ofta när jag har köpt klockor, så bär jag dem några dagar och sen sitter det en SKX på armen igen inom en vecka...
Pics!!!Bra ide - ska norpa 911-gummit och sätta på 590.
Ah, då är jag med! Ska bli kul att se.Finns ingen bild, så det har inte hänt. Ännu. Om postnord vill kommer bild i morgon.
När du ändå håller på.. Kan du fråga varför 690 ligger kvar på hemsidan?Nu har jag fått tag på en kontakt på Panerai som förhoppningsvis kan sprida lite ljus över hur många 687 som har och kommer att tillverkas
Pics!!!
Tycker faktiskt att den gör sig bättre på det svarta. Men det var inte fult.PAM590 på bruna OEM gummistrapet som följer med PAM911
Jag får hålla med där...men tur att smaken är olika så vi får lite variation i alla fall!Tycker faktiskt att den gör sig bättre på det svarta. Men det var inte fult.
Tycker faktiskt att den gör sig bättre på det svarta. Men det var inte fult.
Du är så klok.Tycker det med. Men det är tjusningen med att kunna pröva så många olika straps och även visa upp det här så ger man fellow ristinördar möjligheten att se en kombination innan ett ev. inköp.
Sen finns det som sagt inget som är rätt/fel vad man själv tycker är snyggt/fult.
HahahahahahaFrun lånade min panna på stranden nyss. Efter plurret satt hon och tittade på baksidan. ”Det är fint när man kan se alla kugghjul och sånt. Men ska det vara vatten i den?”
Hemskaste tio sekunderna på semestern hitintills...
Roligt skämt från hennes sida. Hon skrattar fortfarande.
Haha. Hon har humor!Frun lånade min panna på stranden nyss. Efter plurret satt hon och tittade på baksidan. ”Det är fint när man kan se alla kugghjul och sånt. Men ska det vara vatten i den?”
Jag tycker det lirade faktiskt. Men jag tycker nästan allt lirar på en Panerai #lowstandardsTycker det med. Men det är tjusningen med att kunna pröva så många olika straps och även visa upp det här så ger man fellow ristinördar möjligheten att se en kombination innan ett ev. inköp.
Sen finns det som sagt inget som är rätt/fel vad man själv tycker är snyggt/fult.
#greenstandardsJag tycker det lirade faktiskt. Men jag tycker nästan allt lirar på en Panerai #lowstandards
Ahhahah, så jävla bra.Frun lånade min panna på stranden nyss. Efter plurret satt hon och tittade på baksidan. ”Det är fint när man kan se alla kugghjul och sånt. Men ska det vara vatten i den?”
Som "vi" och nätet trodde har det bara tillverkats 1000 st och det finns inga planer på att göra fler inom de närmsta årenNu har jag fått tag på en kontakt på Panerai som förhoppningsvis kan sprida lite ljus över hur många 687 som har och kommer att tillverkas
Berättade för min fru. Hon garvar fortfarandeFrun lånade min panna på stranden nyss. Efter plurret satt hon och tittade på baksidan. ”Det är fint när man kan se alla kugghjul och sånt. Men ska det vara vatten i den?”
Om den känns lagom för dig så är det bara att köra på.Fortsätter med den ”lille”
Jodå, den sitter skönt så det ska jag göra.Om den känns lagom för dig så är det bara att köra på.