1389: 18mmDet där var inte korrekt.
682 är en ny modell och den är 14,5mm tjock. 1682 existerar inte.
389: 16mm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
1389: 18mmDet där var inte korrekt.
682 är en ny modell och den är 14,5mm tjock. 1682 existerar inte.
Det är ett annat nummer1389: 18mm
You will get there...DNA? 8-dagars har ju en stor historisk koppling.
Funktion går alltid före taveltext.
Tackar för detta, låter kanon att höra.Du svär inte i kyrkan och det finns MÄNGDER med bra strap-tillverkare. Den tar 22mm och så gott som allt fungerar.
22mm är ju typ världens vanligaste bandbredd. Finns huuuur många band som helst att köpa i 22mm.Tackar för detta, låter kanon att höra.
För oss som är nya i galenskapen, förutom mj, kan man få två eller tre länkar till bra tillverkare. Dumt att behöva prova det andra redan provat och avfärdat.Du svär inte i kyrkan och det finns MÄNGDER med bra strap-tillverkare. Den tar 22mm och så gott som allt fungerar.
https://klocksnack.se/threads/paneraitråden.31714/page-813#post-2230168För oss som är nya i galenskapen, förutom mj, kan man få två eller tre länkar till bra tillverkare. Dumt att behöva prova det andra redan provat och avfärdat.
1523 och 722? Det finns ju inte så många eftersom det är en ny modell. Jag tror att 1535 och de där med fler komplikationer är lite dyrare.Känns konstigt utan panerai nu i sommar men ska försöka klara mig
Gillade min 1392 skarpt mycket för att den inte byggde så mycket på höjden (typ 13)
Förslag på andra 42/44 med samma tjocklek? Inte due
1523 och 722? Det finns ju inte så många eftersom det är en ny modell. Jag tror att 1535 och de där med fler komplikationer är lite dyrare.
Ah, men sen har du ju Radiomir 1940 också. 512, 574, 620, 655 m.fl.
Den är skitsnygg.1523 var ny för mig den får jag kolla in mer
Tack!
Skrev jag dyrare ... jag menade ju tjockare ... och dyrare.1523 och 722? Det finns ju inte så många eftersom det är en ny modell. Jag tror att 1535 och de där med fler komplikationer är lite dyrare.
Ah, men sen har du ju Radiomir 1940 också. 512, 574, 620, 655 m.fl.
Helt fantastiskt, svårt det här med pam-reffar1389: 18mm
Är inte vaken än, trodde diskussionen handlade om de stora.Helt fantastiskt, svårt det här med pam-reffar
Undanflykter ursäkter och efterkonstruktionÄr inte vaken än, trodde diskussionen handlade om de stora.
Alltså, @yonsson har vänt på siffrorna dessutom. 1389 är 16mm och 389 är 18mm.Helt fantastiskt, svårt det här med pam-reffar
HeheAlltså, @yonsson har vänt på siffrorna dessutom. 1389 är 16mm och 389 är 18mm.
Trevlig genomgång. Tack.
@mårtTrevlig genomgång. Tack.
Ngt förslag på tillverkare av exempelvis python eller annat odiskret läder? Slipad croc mm.
Peter.watchacc, combat straps, dangerous9, MaysBerlin har några, m.m.Trevlig genomgång. Tack.
Ngt förslag på tillverkare av exempelvis python eller annat odiskret läder? Slipad croc mm.
Ja, och Adit på Strapfreak också. Jag brukar köpa Tunx via honom, för Tunx själv är lite knepig.@mårt
Såg att strapfreak hade en del. Från andra tillverkare.
YAAAAAAAAAY!Mitt Mays-Berlin Classic 74 är på G
Recent Orders
Order # Date Order Total Status
100000395 6/15/2018 €223.90 Shipping preparation
Peter.watchacc, combat straps, dangerous9, MaysBerlin har några, m.m.
Skall bara hämta min panna först. Innan jag beställer band.Ja, och Adit på Strapfreak också. Jag brukar köpa Tunx via honom, för Tunx själv är lite knepig.
Nu ska vi inte vara så bokstavliga..Snygga och bra val oavsett.
Men i ärligheten namn, @Palenkovich så är väl bronzon den mjukaste av pannorna...
Amen!Vi har dock många här inne med smalare handleder som har skådat ljuset ändå