Stenhårt!Haha denna hamnade som fyllepost i brattetråden men den kommer här med nu.
Ball med lume på PR på baksidan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stenhårt!Haha denna hamnade som fyllepost i brattetråden men den kommer här med nu.
Ball med lume på PR på baksidan
Din handled som 422 sitter på?Pam422... For stor men helvete vad bra den är. @MaziK, den är kvar hos min polare och han älskar den fortfarande.
47mm?Vilken är den bästa/snyggaste/hårdaste panna-suben
Japp. Du har blivit en paneraipurist, om än lite inkonsekvent (vilket är ok, det är vi alla). Du måste tänka lite längre. 632, 1000, 1005 etc erbjuder väldigt många kvaliteter till priset av snapback. Själv går du runt med massa text på tavlan (8 days!? DNA? Not so much...) men har i övrigt 300 m och screw back. Eftersom den perfekta pannan inte finns (för rimliga pengar) blir allt en payoff. Oavsett vilket är det skönt att du blivit frälst och att du bidragit till att paneraitråden gått om seikotråden i antal inlägg...Kallar du mig nörd? Va? Va?
Bra att du är nöjd.
För mig är snapbackmodellerna och Due helt otänkbara, så är det bara.
Beror helt på vem du frågar..Vilken är den bästa/snyggaste/hårdaste panna-suben
Beror helt på vem du frågar..
Jag är benägen att säga Bronzo på hårdast iaf.
Finns i övrigt en hel drös modeller, men ska vi snacka "vettigt" prissatta och de klassiska 47mm tycker jag du kan kika på (1)305 resp. (1)389, beroende på vilket utseende du föredrar.
1305
1389
Keramisk bezel. Listpris 10700 Euro.1389 med svart på bezel? Såg ju ball ut.. vad får man pungs för en sådan? Är det 100k Xtra för det svarta måntro?
Ligger en 305a ute på k&s som ger dig ett hum.1389 med svart på bezel? Såg ju ball ut.. vad får man pungs för en sådan? Är det 100k Xtra för det svarta måntro?
..att tillägga är att du inte lär hitta en billigare i hela världen..Ligger en 305a ute på k&s som ger dig ett hum.
Sant till 100%. Vill man ha en sådan bör man köpa den...att tillägga är att du inte lär hitta en billigare i hela världen..
Ligger en 305a ute på k&s som ger dig ett hum.
Är du nöjd med skicket och modellen är den du vill ha så är det bara att köpa. Vettigt prissatt tycker jag.Ah. Den i titan? Den verkar ju okej..
Är du nöjd med skicket och modellen är den du vill ha så är det bara att köpa. Vettigt prissatt tycker jag.
Beror helt på vem du frågar..
Jag är benägen att säga Bronzo på hårdast iaf.
Finns i övrigt en hel drös modeller, men ska vi snacka "vettigt" prissatta och de klassiska 47mm tycker jag du kan kika på (1)305 resp. (1)389, beroende på vilket utseende du föredrar.
1305
1389
Keramisk bezel? Det kan inte vara en dealbreaker på en panna, då är du för smal i dina sökkriterier.1389:an är ju döcool. Finns ingen mindre submersible med keramisk bezel, utan det är bara 1389an som gäller?
Keramisk bezel? Det kan inte vara en dealbreaker på en panna, då är du för smal i dina sökkriterier.
Du kan ju alltid steka med en 42mms 684Håller nästan med om den keramiska bezelen.. gjorde ju typ hel klockan. Finns den på fler modeller
1389:an är ju döcool. Finns ingen mindre submersible med keramisk bezel, utan det är bara 1389an som gäller?
Jo ni har ju baby-Suben (42mm) i guld, 684Håller nästan med om den keramiska bezelen.. gjorde ju typ hel klockan. Finns den på fler modeller
Keramisk bezel? Det kan inte vara en dealbreaker på en panna, då är du för smal i dina sökkriterier.
Du kan ju alltid steka med en 42mms 684
Jo ni har ju baby-Suben (42mm) i guld, 684
Edit: tvåa på den..
Hallå kompis vad gör du här inne och hänger?Någon här som sitter på en 1389?
Tyvärr aldrig sett en 389 eller 1389 på KS. Sjukt synd..Någon här som sitter på en 1389?
Hallå kompis vad gör du här inne och hänger?
Tyvärr aldrig sett en 389 eller 1389 på KS. Sjukt synd..
Heeeej gubben
Jag letar efter en snygg panna.. (svårt)
Men hittat två potentiella!!
Låt gå för just dom...1389 och 684
Låt gå för just dom...