Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!Då får även jag posta i denna grupp, fick tag i en ny PAM682, passar mina handleder grymt! Denna skall ut i sin rätta miljö direkt.
![]()
Grattis och välkommenDå får även jag posta i denna grupp, fick tag i en ny PAM682, passar mina handleder grymt! Denna skall ut i sin rätta miljö direkt.
![]()
mellan 48-49mm har jag för mig, om det är samma som 620Någon som har koll på lug2lug måttet för PAM574?
Jo var kärlek vid första ögonkast!Grattis och välkommenSer ut att passa din handled perfekt
mellan 48-49mm har jag för mig, om det är samma som 620
Tror det är samma.. Max 1/2mm skillnad skulle jag gissa.Aa tror 620 har 48.5 men frågan är om det är exakt samma boett? Kanske det är?
Man glömmer ju av ibland, visste inte att det var ett krav för att posta i panna-tråden!Är det så sjukt jobbigt att skriva ref-nr till bilderna?
*PAM382My precious...
![]()
Givetvis inget krav men vill man att intresset ska spridas så gör man ju det.Man glömmer ju av ibland, visste inte att det var ett krav för att posta i panna-tråden!
Grymt! Skapligt sugen på en sån!!Då får även jag posta i denna grupp, fick tag i en ny PAM682, passar mina handleder grymt! Denna skall ut i sin rätta miljö direkt.
![]()
Tror det är samma.. Max 1/2mm skillnad skulle jag gissa.
Riktigt nice för ”folk” som mig med tunnare handleder.Grymt! Skapligt sugen på en sån!!
Riktigt nice för ”folk” som mig med tunnare handleder.
Top notch!Jag är folk som du! Kör en Pam048. 40mm
![]()
Kommer aldrig ihåg vilken som är vilken men vi har 574 eller 512 här på forumet. Alla 42 mm radiomir 1950 är lika stora, sen kanske det skiljer sig någon millimieter på höjden (620 är automat osv). Den pyttelilla storleksskillnaden är inget du märker. De bärs inte stort.Koll på om någon sitter på en här på KS?
Va helt säker på vilken nästa panna skulle bli men idag kröp 574 fram från ingenstans och satte sig fast i huvudet![]()
Bra bild!Stilstudie i kupat safir. PAM233
![]()
Den där är galet jävla snygg alltså!911 denna härliga fredag - ha en grym helg!
![]()
Kommer aldrig ihåg vilken som är vilken men vi har 574 eller 512 här på forumet. Alla 42 mm radiomir 1950 är lika stora, sen kanske det skiljer sig någon millimieter på höjden (620 är automat osv). Den pyttelilla storleksskillnaden är inget du märker. De bärs inte stort.
Haha. Jag är så dålig. Förlåt.574 är 45mm (det är den som annonserades häromdagen som @yonsson la ut bild på)
Ja vet inte...är det de?Är det så sjukt jobbigt att skriva ref-nr till bilderna?
574 är 45x53x12,5mm .Koll på om någon sitter på en här på KS?
Va helt säker på vilken nästa panna skulle bli men idag kröp 574 fram från ingenstans och satte sig fast i huvudet![]()
Du tänker inte på någon annan klocka nu ? Typ 572574 är 45x53x12,5mm .