Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fet! Hade varit schysst med något liknande på väggen hemma.
Världens största lumeshot?
Panerai Boutique Hong Kong.
TackGrattis och välkommen
Minns att jag ville ta en liknande bild när jag råkade gå förbi. Hade inget minne av detta fram tills nu när du påminde oss!
Haha , precis min tanke. Undrar vad fästmön hade sagt om jag kom hem med en sånFet! Hade varit schysst med något liknande på väggen hemma.
Bara börja bygga! Därför man bör ha en mancave.Haha , precis min tanke. Undrar vad fästmön hade sagt om jag kom hem med en sån
Finns som app också.Snygg!
Har en liknande som screen saver till laptopen. Finns att ladda ned hos Panerai.
Satan vad fort det gick, gratulerar! Hoppas den stannar inom forumet så man fortsätt får se lite bilder Riktigt fin är den, galet ballt med grön tavla. Får man fråga varför du sålde??Till alla er som har grämt er sen den var ute sist, nu ligger 736an, denna fantastiska juvel ute till försäljning igen Grönt är skönt!
https://klocksnack.se/threads/panerai-pam736-limited-edition.95334/
Vålkommen. Kul att du är här!Då får man äntligen börja posta här pam510, otroligt nöjd
Tack så mycket! Kul att vara härVålkommen. Kul att du är här!
Har haft guldpanna som dress! Och det rekommenderas varmt!
Någon dag ska jag ha en guldpanna som dress. Någon dag.
(PAM575 på bilden innan referenspolisen (du vet vem du är ) griper mig. )
Gratulerar! Det här var bara första dagen på resen av dit liv...Första dagen med panerai börjar lida mot sitt slut... Det har varit en mycket bra dag och jag hoppas det blir många fler godnatt Paneristas!
Var ett tag sedan jag såg nån sandwich 510 till salu. Ingen aning om prisbild, än så länge är denna en keeper...510 med Sandwhich är de runt 50 lappen fortfarande?
Om man köper i Sverige
Hälsa Hong Kong från mig!
Tackar jag fattar inte hur jag kunnat leva utan så länge ! HahaGratulerar! Det här var bara första dagen på resen av dit liv...
välkommen ombord!
Grymt bra ref! Måste ha en sådan nån gång framöver