Men har 372 bara 100m wr?Hur svårt kan det vara liksom? Har bara sett 372 genom glas än så länge iofs men ser ut att vara sjukt snygg men sjukt stor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men har 372 bara 100m wr?Hur svårt kan det vara liksom? Har bara sett 372 genom glas än så länge iofs men ser ut att vara sjukt snygg men sjukt stor.
Japp. Den har ett undantag från ”alla panerai ska ha 300 m”, liksom 233an.Men har 372 bara 100m wr?
Vad är grejen med det? Är det det doomade glaset som ställer till det?Japp. Den har ett undantag från ”alla panerai ska ha 300 m”, liksom 233an.
Hade en 372 med 300m vattentäthet funnits hade jag aldrig köpt den med 100m. Just sayingJapp. Den har ett undantag från ”alla panerai ska ha 300 m”, liksom 233an.
Mitt canvas är för fint. Rondellslip eller rivjärn? Vad använder ni?
Den borde inte klara det där, den är bara ratad till 100m.Marina där hon gör hemma!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Var mest orolig för telefonen faktiskt...Den borde inte klara det där, den är bara ratad till 100m.![]()
Vad är det för snyggt band?722 i skogen
![]()
Sätter mina 50 cent på fejk. Proportionerna på bilden ser fel ut.![]()
Fejk eller äkta? Visst fanns det någon "military watch"-kopia nyligen? Är det här en sådan?
Superball!
Superball!
Men den var ju inte gratis den heller. Blir väl att räkna in en service på en sådan direkt?Jag tycker också den var rätt tuff och rimligare prisat än pam360 om man vill ha en svart Panerai
Den i länken ska precis varit servad. Har letat efter en svart så blev glad att denna fanns ”We treated it to a full service with Panerai and it has come back in superb condition”Men den var ju inte gratis den heller. Blir väl att räkna in en service på en sådan direkt?
Fy fan va cool den där är. Måste prova 47mm snart så jag vet om det funkar.Jag och 422 slappar i skuggan och kör tre vattenspridare samtidigt
![]()
Dåså. Mkt bra. Jag skulle velat se papper på det innan jag slog till, men kanske bara är jag.Den i länken ska precis varit servad. Har letat efter en svart så blev glad att denna fanns ”We treated it to a full service with Panerai and it has come back in superb condition”
Om det inte är den första med Rolexverk i? Storlek 32 mm isf. Ser onekligen intressant ut. Är den till salu?![]()
Fejk eller äkta? Visst fanns det någon "military watch"-kopia nyligen? Är det här en sådan?