Känns ju ändå som tötheten torde vara minsta problemet att garanteraTourbillon.. Skeleton.. Brukar inte kunna bjudas på någon WR att tala om med såna rackare..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känns ju ändå som tötheten torde vara minsta problemet att garanteraTourbillon.. Skeleton.. Brukar inte kunna bjudas på någon WR att tala om med såna rackare..
Grym video!!!Här är en liten video snutt
Så jäkla härlig! GrattisKan ju inte hålla mig, blir bättre bildkavalkad senare. Utkommen för en stund sedan från Nymans i Stockholm, det gick ju bra/dåligt beroende på hur man ser på det... Tänkte mig 510, blev 320.
Grattis!! 510an tar du o plockar upp nästa gång när du är i stanKan ju inte hålla mig, blir bättre bildkavalkad senare. Utkommen för en stund sedan från Nymans i Stockholm, det gick ju bra/dåligt beroende på hur man ser på det... Tänkte mig 510, blev 320.
Så ja!! Grattis!!!Kan ju inte hålla mig, blir bättre bildkavalkad senare. Utkommen för en stund sedan från Nymans i Stockholm, det gick ju bra/dåligt beroende på hur man ser på det... Tänkte mig 510, blev 320.
Kan ju inte hålla mig, blir bättre bildkavalkad senare. Utkommen för en stund sedan från Nymans i Stockholm, det gick ju bra/dåligt beroende på hur man ser på det... Tänkte mig 510, blev 320.
Grattis!Kan ju inte hålla mig, blir bättre bildkavalkad senare. Utkommen för en stund sedan från Nymans i Stockholm, det gick ju bra/dåligt beroende på hur man ser på det... Tänkte mig 510, blev 320.
Stort grattis! 1950 boetten är ett roligare val om du frågar mig och är själv svag för GMTKan ju inte hålla mig, blir bättre bildkavalkad senare. Utkommen för en stund sedan från Nymans i Stockholm, det gick ju bra/dåligt beroende på hur man ser på det... Tänkte mig 510, blev 320.
Nja, ett par år sen modellen kom (2009), men det är väl en nutida modell.. Grymt val bland automatarna, så luta dig tillbaka och njut!Tack alla, har lite ångest. Vet inte om det är ett vettigt köp, är det inte en äldre modell? Kan iofs kanske vara trevligt om den inte tillverkas mer. Snygg är den varjefall!
Stort grattis! 1950 boetten är ett roligare val om du frågar mig och är själv svag för GMT
Nja, ett par år sen modellen kom (2009), men det är väl en nutida modell.. Grymt val bland automatarna, så luta dig tillbaka och njut!
Framförallt gillar jag 1950 för omväxlande borstade och polerade ytor. Den blir lite kantigare än den vanliga boetten men i mitt tycke är det snyggare. Med det sagt skulle jag ändå inte tacka nej till en PAM510Var också svag för GMT detaljen, var sugen på att prova 233:an men den var ej kvar. 1950 boetten kändes ju helt klart lite klumpigare än 510:ans boett men helheten kändes liksom lite rejälare.
Hör med Nymans, de sålde ju just klockan till dig! Tror aldrig på tidigare prod än 14, troligen 15. Tror det är sån omsättning på klockorna att "vanliga" modeller nog sällan ligger särskilt länge på hyllan..Kan man på något vis se tillverkningsår? Tror ju iofs inte att Nymans har haft denna på hyllan sedan 2009 men det kan ju vara kul att veta.
Hör med Nymans, de sålde ju just klockan till dig! Tror aldrig på tidigare prod än 14, troligen 15. Tror det är sån omsättning på klockorna att "vanliga" modeller nog sällan ligger särskilt länge på hyllan..
Får höra med dem, glömde alla vettiga frågor när jag satt där och provade med lite bubbel osv, var så glatt överraskad av 320 modellen så jag bara körde på nr 219 av 1500 i denna serie.
Och bokstaven var.... R, 2015 antar jag att det är då. Känns sköntAh, missade att du hittat nummerserien. Då saknar du bara bokstaven.
Faktisk en av detaljerna som var väldigt snyggt när man såg det med egna ögon och som hjälpte fram mitt beslut , borstat boett och polerad ring. Svårt att fånga på bild men så snyggt irl.Framförallt gillar jag 1950 för omväxlande borstade och polerade ytor. Den blir lite kantigare än den vanliga boetten men i mitt tycke är det snyggare. Med det sagt skulle jag ändå inte tacka nej till en PAM510
Coolt! Jag hade visst 666Du ser årtalet på bokstaven framför numret på ditt exemplar. Om det t ex står Q999/1000 så har du exemplar 999 av 1000 tillverkade år 2014. P är 2013 och sedan fortsätter det bakåt.
F-n vad fin den är. Grattis! Jag provade också GMT fast på länk. Det känns som en solid pjäs. Snyggt armband och kombinationen borstat och polerat stål är mycket snyggt. Hur känns det idag då så här dagen efter? Jag känner igen mig i osäkerheten efteråt. Du kommer att landa med tassarna neråt.Kan ju inte hålla mig, blir bättre bildkavalkad senare. Utkommen för en stund sedan från Nymans i Stockholm, det gick ju bra/dåligt beroende på hur man ser på det... Tänkte mig 510, blev 320.
Den är riktigt snygg.Blev denna idag
Kan ju inte hålla mig, blir bättre bildkavalkad senare. Utkommen för en stund sedan från Nymans i Stockholm, det gick ju bra/dåligt beroende på hur man ser på det... Tänkte mig 510, blev 320.
Idag fick jag äntligen hem min PAM535 GMT - och kan äntligen posta den här!
För paketöppning https://klocksnack.se/threads/paketöppning-panerai-gmt-535-luminor-1950-3-dagars.44476/#post-1068233]
Grattis! Det är nåt speciellt med PaneraiKan ju inte hålla mig, blir bättre bildkavalkad senare. Utkommen för en stund sedan från Nymans i Stockholm, det gick ju bra/dåligt beroende på hur man ser på det... Tänkte mig 510, blev 320.